Esther haha oke! jaa leuk gedaan he vond ik zelf ook al Met de misselijkheid tja, ene keer elke ochtend,andere keer paar dagen niet en dan weer wel... Lappie hahahaha Yuna jeejj wat goed! Esther ahh wat zielig voor je zoontje ......lekker met mama knuffelen helpt idd! EN VN HARTE GEFELICITEERRRDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi meiden, ik kom net bij de gyn vandaan en we krijgen op 11 maart onderzoeken in verband met mijn herhaalde miskramen. Ze deed gelukkig niet moeilijk. Ik hoef gelukkig niet eerst een derde miskraam af te wachten ofzo. Ook is mijn bloed al geprikt op vitamine D en schildklier. Hier vroeg ik zelf om en vond ze prima. Zo blij! Gewoon blij dat ik serieus werd genomen en toen ik vertelde van onze zoon zei ze: 'Ach meissie', ze was echt begaan met me, erg lief.
Wat fijn lappie dat je zo serieus wordt genomen. Geeft de burger weer moed. Hier vandaag een k.t dag. Zou vandaag om 10 uur mijn 10 weken echo hebben. Nu zit ik in m'n uppie thuis en voel me klote. De afgelopen dagen voelde ik me juist iets beter. . Net een zw test gedaan om te kijken of het hcg uit m'n lijf is. Nee hoor de test is nog super positief. Hoe lang duurt het voor het uit je systeem is? De gyn zei vd week dat het er al uit zou moeten zijn
Wat vervelend meis!! Mijn test was pas negatief op cd23. Die bleef ook heel lang positief dus. Mijn gyn vond dat niet vreemd ofzo.
Jennifer wordt er geen hcg geprikt? Bij mij were dat wel gedaan en zo zagen Xe ba de eerste curretage dat het bleef stijgen. En er dus rest bleek te zitten wat ze op ok niet hadden gezien ip echo
Esther. Fijne verjaardag en wat heb je toch een schat van een zoontje. Lappie. Fijn dat ze onderzoek gaan doen en je serieus nemen. Jennifer. Balen meis dat het nog niet uit je lichaam is, moet je nog terug komen om bijvoorbeeld hcg te prikken?
Ik hoef niet meer terug te komen behalve als het langer dan 3 mnd duurt voor m'n eerste menstruatie. Zo irritant die positieve test. Test over een week nog een x en hoop dat ie dan wit is. Zo stom. Eerst hoop je op een streepje en nu op een witte test
Margha dank je wel en dank je wel, mijn zoontje is inderdaad een erg lekker schatje hihihi Lappie, wat fijn dat ze gelijk me je aan de slag gaan meid. Jennifer, dikke knuffel meid. Bij mij deden ze ook geen bloed prikken na bbz, vond ik ook best raar, maar testen werden eigenlijk gelijk al lichter bij mij en na 1,5 waren ze wit. Dus een paar dagen na mijn bloeding van 1 week. Gek om te zeggen, maar ik hoop dat die bij jou ook snel wit mag zijn.
Yuna, geweldig dat filmpje!!!!! Die reactie van die vader als die de tv ziet!!!! En wat een leuk mannetje!!!!!
Esther,gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry dat ik er niet veel was de laatste tijd,kwam omdat we gister zijn getrouwd en daarvoor voorbereidingen aan het doen waren
kim gefeliciteerd met jullie trouwen ! leuk mijn moeder is ook getrouwd op valentijn twee jaar geleden x