Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier volgens mij een naderende schimmelinfectie. En nu is het vrijdagavond dus huisarts word niet eerder dan maandag of wat bij de drogist ophalen, weet alleen niet of deze goed werkt. Lastig.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kim ook hier gefeliciteerd

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha jij nog gefeliciteerd dan met de verjaardag van je moeder.
    En een schimmelinfectie is echt ruk!! Kan er over meespreken.
    Je hebt nu zo'n nieuw spul bij KV, maar heb geen idee hoe goed dat is, staat bij maandverband etc.
    Misschien werkt het op zijn minst om het ergste ervan af te halen dat je het "trekt" tot maandag.

Ricmar, nog steeds een lekkere temp meid, ik duim stug verder voor je!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Kim, gefeliciteerd!! :)

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @kim. Gefeliciteerd. Mooie trouwdag op valentijnsdag

@margha. Balen. Ze hebben tegenwoordig bij de drogist goed spul volgens mij. Succes ermee.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ben zo benieuwd hoe mijn kaartje eruit ziet morgen.
    Ik ben ook benieuwd naar jullie kaartjes hoor! ;)
    Maar omdat mijn kaartje zo raar doet.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: ja hoor, gisteren de benedenverdieping gedaan. Vandaag de bovenverdieping gestofzogen (en ingespoten...)
    Nog gefeliciteerd he meis?
    Och arm mannetje... Aaaaah, dan smelt je wel he, als hij dat dan zo zegt... Hoe is 't nu met hem?

@ Anjamones: ja toch? Ik vind ook dat ik enorm trots op mijn kleine ventje mag zijn :D. Leuk weer een testje, ben benieuwd :D.
    Ben benieuwd naar je echo hoor :D. Goed nieuws weer.
    Begint het nu al met de slapeloosheid?

@ Grace: hahaha ja toch? Ze zei wel dat ze niet verwacht dat hij al toe is aan groep 2 na de zomervakantie, maar die verwachting hadden wij ook allebei niet, dus dat is niet erg. Hij doet het gewoon goed op het niveau waar hij op moet zitten dus.
    Ja zo denk ik ook hoor! Ik had me toen met J.oshua ook opgegeven voor MvM. Maar ik had echt extreem dat ik dingen vergat en ondanks dat de fles in de wc stond, vergat ik er vaak in de plassen... ook omdat de rest van de flessen in de schuur stonden ivm de stank van die flessen hahahaha...Lekker hoor even slapen. Heb ik vanmiddag gedaan. Van half 3 tot 16.`15 uur ongeveer. Had het echt nodig...

@ One: wat superleuk zo die foto's!

@ Lappie: whahahahaha, die mannen ook! Fijn dat je niet nog een miskraam hoeft af te wachten meid. Goed dat ze naar je luisteren en dat het word nagekeken.

@ Yuna: goed bezig!

@ Mientje Sop: hier zakt mijn temp pas op de dag dat ik ongesteld word...

@ Jennifer: ik geloof dat het wel even kan duren voordat je hcg uit je lijf is...Dikke knuffel meis...

@ Kim: gefeliciteerd meid! Je bent nu een getrouwde vrouw :D.

@ Margha: balen van de naderende schimmelinfectie. Ik heb het toen op zaterdag gekregen en idd ook op maandag de huisarts gebeld en toen kon ik meteen pillen halen. Dat van de winkel daar heb ik ook mijn twijfels over en heb toen ook gevraagd bij de huisarts en daar zit beduidend minder spul in dan dat je via je huisarts krijgt.

Hier vanaf morgen weer tempen. Vanavond de 1e Clomid er weer in slikken...
    Morgen werken en daarna naar mijn schoonouders, want schoonmoeder is morgen jarig... J.oshua blijft dan logeren en komt dan zondagavond weer thuis.
    Helaas vandaag te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben. Dus vandaag alweer 7 sollicitaties de deur uit gedaan... Ik kom op het moment veel horeca-vacatures tegen, dus daar ben ik errrrug blij mee :D.

Vanmorgen de hele bovenverdieping gestofzuigd én de zolder en daar de boel ingespoten. Ook onze kater weer gekamt (net als gisteren en gisteren heeft hij pipetje gekregen)

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Goedemorgen meiden.
    Kom uit de nachtdienst, ik heb canesten gyno gekocht bij de etos. Ik hoop dat hij goed zijn werk doet maar ben bang datdeze ronde daardoor verstoord word helaas.

Esther mooie hoge temp meis. Duim duim duim.

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Balen meis niet aangenomen, je moet vandaag de dag blij zijn dat je werk hebt, je hoort zoveel ontslagen en reorganisaties om je heen. Echt om verdrietig van te worden. hoop echt dat je gauw iets voor erbij kan vinden.

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @margha. Hopelijk werkt het goed. Slaap lekker

@mvj. Balen dat je niet bent aangenomen. Hopelijk vindt je snel iets anders leuks. Gelukkig veel vacatures.

@esther. Je maakt het spannend. Ik duim voor je.

Weten jullie of je een eisprong kunt hebben als je nog hcg in je lichaam hebt? Heb ovulatietesten besteld bij zw&kids en wil als het bloeden is gestopt weer gaan testen. Heb gelukkig ook nog m'n cb digitals liggen om te controleren.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen schatjes!!

Margha, ik hoop dat het snel werkt meis, en slaap lekker!!

mvj, jammer van de baan moppie, maar ik las op fb dat je alweer andere leuke advertenties hebt gezien, hopen dat daar iets tussen zit.

Jennifer, ik persoonlijk denk niet dat je een eisprong kan krijgen als er nog hcg in je bloed zit. Lov had dit laatst toch ook (helaas) en die heeft echt weeeeeeeken moeten wachten tot hcg weer op 0 stond. 2 Weken daarna kreeg ze netjes haar eisprong. Hoop dat ik het fout heb natuurlijk.

Hier doet mijn temp inderdaad iets wat ik niet had zien aankomen, maar verwacht nog steeds dat die drastisch zakt morgenvroeg.
    Mijn langste LF is 16 dus dat hou ik sowieso aan.
    Werd me met me meegedacht door vriendin, maar ei kan toch niet op cd 19 zijn geweest?????? Voelt niet zo en qua temp zit ik daar ook te hoog, maar ja ik heb natuurlijk geen echo apparaat thuis........jullie mening??

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @margha, schimmeltje is nooit leuk :( die van de drogist schijn op zich wel oke te zijn. En misschien idd gewoon om het weekend door te komen.

@kim, gefeliciteerd!!!

@mvj, de slapeloosheid is echt vreselijk. Lig halve nachten wakker om vervolgens ’s ochtends vroeg gewekt te worden door zoonlief.. vanavond gaat hij ook naar mijn mams toe, kan ik even een nachtje bijtanken. Aaah balen dat je niet aangenomen bent :( maar horeca vacatures zijn zelfs hier in Drenthe genoeg.

@esther, wat je ei betreft, geen idee. Lijkt mij meer een innesteling, maar zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van :) ook hier blijven de duimen draaien, heb er een goed gevoel bij voor je ;)

Mijn updateje,, slaap giga slecht, dat is echt een minpunt, vooral omdat manlief ook weer op zee zit. Donderdag komt hij weer thuis gelukkig. Vanavond gaat zoonlief bij mijn moeder logeren zodat ik een nachtje kan bij tanken. Moet zeggen, heb het echt nodig.
    Hieronder mijn MvM test en de echo. :D

Bijgevoegde bestanden:

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Prachtig Anja!! :)
    Mooie, en vroege echo trouwens.

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik vind nog steeds dat mijn kaartje raar doet.
    Vanochtend voerde ik mijn temp in toen verplaatste hij het kruis van cd9 naar cd10 en nu heb ik een smiley op mijn ovu-test en weg kruis (gelukkig maar).

Mijn man gaat vanmiddag weg en komt morgenmiddag pas weer terug.
    Ik hoop zo dat het lukt om hem nog even te verleiden voor hij weg gaat.
    Toch raar hoor dat mijn temp zo oploopt.

In wat voor tijd leven we trouwens tegenwoordig. Heb zojuist mijn man verleid via What's Up. :p
    Maar ja hij is weg en telefoon is thuis dus hij leest hem straks pas...

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lappie denk dta je temp morgen nog een dipje maakt om daarna weer te stijgen.

Jennifer bij hcg in het bloed geen eisprong, helaas hoop dat je niet al te lange cyclus hebt deze ronde.

anja mooie test en mooie echo hoop snel te volgen

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, mooi hoor!! Hoop voor je dat je dan lekker even kunt bijslapen.

Lappie, ik sluit me bij Ricmar aan.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    esther ik denk dat ff je ei goed heeft hoor, dus afwachten, mijn temp iets gezakt maar nog steeds hoog en akelig stabiel voor mijn doen kunne jullie die overlay kaart ook zien? dat is een beetje zoals het er normaal uit ziet

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Anja Mooi!!

Esther ik denk dat ff gelijk heeft hoor, vorige kaartje zat je voor je ei ook niet op 36.7... spannend!

Ricmar spannend idd veel stabieler... :)

Lappie mooi een positieve ovutest...denk dat als ie morgen of overmorgen stijgt het wel kan kloppen met je temp voor ei....

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, je bent inderdaad erg stabiel deze keer. En ja we kunnen de overlay zien.

Ik heb wel vaker een lange LF dus ik wacht braaf verder. Bij mijn zoontje testte ik sowieso pas 1 week na nod positief dus ja......maar verwacht echt dat die morgen gewoon zakt hoor.

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, wat een fantastisch filmpje, hahaha.

Jennifer, knuff meis. Het is zo oneerlijk allemaal. Ik hoop dat je test snel wit is en je dan weer snel een hele mooie test hebt met de allermooiste plakbeeb die er maar kan zijn.
    Ik weet niet of je ovutesst positief kan zijn met hcg nog in je lichaam. Sorry!

One, hoe is het met jou?

Margha, gefeliciteerd met je moeder nog!
    He bah! Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ricmar, mooie temp hoor. Duimduim! Het kaartje ziet er mooi uit!

Esther, jou temp gaat ook lekker. Duimduim!
    Ik geloof niet dat het op dag 19 is geweest hoor. Als daar al iets is gebeurd zou het een innesteling zijn, maar zeker geen ei. Dat geloof ik echt niet!

Lappie, je kruis is weg zie ik. En een positieve ovutest. De duimen draaien meis!
    Whahaha, verleid via whats app. Wel spannend dat hij het pas later leest. Hij kan vast niet wachten om thuis te komen :D

Mvj, jammer van je afwijzing. Gelukkig dat er wel veel vacatures zijn. Hopelijk zit er een tussen die jou graag aan willen nemen.
    Je bent weer lekker druk bezig geweest .
    Gefeliciteerd met je schoonmoeder!

Anja, mooi!!!!! Zowel de echo als de test!
    Dat slapen herken ik. Pfff, ik doe echt geen oog dicht. Hopelijk kan je je rust een beetje pakken.

Hier gaat alles zijn gangetje. Soms wat misselijk, maar dat mag geen naam hebben. Wel moe, maar op het moment meer door slaapgebrek denk ik. En ik heb niet zo heel veel honger op het moment. Eet echt met lange tanden.
    Dinsdag naar de gyn. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina