mamavanj, niet zo negatief he *spreekt streng toe*........Heb dit al eens eerder gezegd en ik blijf erbij, dus mijn motto: IEDEREEN IS ZWANGER TOT MIJ HET TEGENDEEL IS BEWEZEN!!!!!! ZO!!
@ wat een goed nieuws Esther!!! Ja vloek vloek vloek. Temp is geen goed nieuws ook begrijp ik? Om zeven uur vanmorgen was de temp wel 37.1, dus hoopte ik op een kansje. Dus getest. Uur later was de temp dus al gedaald naar 37.0. Ik gebruik de midstream. Geen dipsticks. Ook ruk? Ik vind alles ff ruk, zucht!
@ mvj; ik snap niet precies hoe het allemaal werkt met clomid enzo. Klinkt erg ingewikkeld en vooral niet leuk! Ik ben blij dat Esther zo positief voor ons is Ik vind alles ruk! (Of had ik dat al gezegd? )
Midstream is geen ruk, tenminste de gewone. De gevoelige hoor ik ook al over dat ze niet zo gevoelig zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Tja je temp is aan het zakken, maar zit wel nog hoog. Kan nog steeds alle kanten op......ik duim stug verder..
Mijn temp is extreem schommelend, maar ik ben echt zwanger zeggen de tests...temp zegt dus niet alles!
@ Esther: natuurlijk wil ik dat niet horen, maaarr gelukkig blijf ik altijd wel realistisch, dus je kan groot gelijk hebben Wat leuk dat jullie de sleutel krijgen donderdag Alvast gefeliciteerd!! Wat ik wel vreemd vind is dat ik niet ECHT vruchtbaar slijm heb gezien.. De dag van 'eggwhite' was heel even eenmalig bruinig slijm, wel rekbaar. Die twee dagen daarna voelde vrij 'nat' dus lijkt me watery.. In mijn vorige cyclus had ik duidelijk meer! Vandaag tot nu toe niks.. We gaan WEEER afwachten (vervelend is dat he meiden :x) @ Mamavanj: duim duim duim! Dames allemaal meeblazen voor MvJ!! @ Hoop: ik duim stug met Esther mee! En hou ook vast aan de woorden van Madeliefste!
@ iedereen; lief & thanks @ Evelien; fijn dat je dan even naar de HA gaat. Die zal vast wel wat meer kunnen zeggen. Ik ben even uit het veld geslagen, al weet ik; geen bloed, nog steeds goed (oid). Het was zo'n moeilijk jaar en ik had echt op iets positiefs gehoopt. &#$¥£... Soms vraag ik me af of het ooit wel goed komt, ook met de wetenschap dat we bij iedere zwangerschap weer 25% kans hebben dat ons kindje hetzelfde syndroom heeft en dus niet levensvatbaar is. *zucht* ... Ik ga een douche nemen en dan raap ik mezelf weer bij elkaar.
Dank jullie wel lieve meiden. Ben ook helemaal blij. Maar moet effe rustig worden hoor, voel het flink in mijn buik nu pfff AUWA!! Hoop, lieve schat, heb jij maar even lekker een baaldag. Heb ik ook hoor ook al kom ik niet zo over. Als bij mij de ongi doorbreekt ofzo ben ik dus echt die dag niet te genieten. Gooi het er maar even lekker uit!!! Als ik het mag vragen, over welk syndroom hebben we het meid? Als je het er niet over wilt hebben is het ook goed hoor!! Evelien, je afscheiding kan elke maand anders zijn. Dat is geen ramp. Ook al kun je het zelf niet vinden, wil niet zeggen dat het er niet is...... Zo, nu moet tante Esther echt even gaan liggen hoor.....auwa auwa.....
Hoop en Mvj Neeee weer omhoog die temp! Grace hopelijk snel op het wachtbankje! Esther gefelicteerd met de sleutel van je nieuwe huisje! Hier.. nog 1 dagje.. en dan tempturen...
Nee, dat kan dus niet he zoiets!!!!! Zit ik hier wat positief te doen en ga jij er al vanuit dat je temp zakt.......snik snuf.......eerst eens morgen afwachten en dan zien we dan wel weer verder!!
@ Hoop: geen bloed geeft moed lees ik altijd! Haha. Duim voor je! @ Yuna: laat je temp maar hoog blijven! Hoop het zo voor je! @ Hier: net bij de ha geweest. Eerst heeft ze even van binnen gevoeld of het een ontsteking kon zijn omdat ik me niet helemaal lekker voelde. Gelukkig geen ontsteking maar dat had ik wel verwacht. Daarna heeft ze met een eendenbek gekeken en er zat nog wel een beetje bloed met afscheiding maar niet veel. Niks om me zorgen om te maken zei ze, het kan dat mn hormoonspiegel nog wat ontregeld is.. Vroeg gelijk of ze had gezien of mijn bmm open stond hahaha. Stond nog een heel klein beetje open zei ze, maar toen kwam het, ze zei: "Dat wil niet zeggen van ohhh je bmm staat nu open je moet nu sex hebben!" Hahaha. Heb ook verteld dat mijn ovutestjes niet duidelijk zijn, maar ze zei dat ze niet bij alle vrouwen altijd duidelijk zijn dus dat luchtte wel op. Maar nou weet ik nog steeds niet of mijn eisprong al is geweest of niet! Baluuhh!
Dus even een vrouwenlichaam is het enorm kort samen gevat: JE KAN ER GEEN BAL VAN OP AAN!!!!!! Maar blij dat je in ieder geval geen ontsteking hebt ofzo!!