hahahaha, maar ik ga dus niet testen morgenvroeg lieve meiden. Ik heb soms een lange LF en verder testte ik bij mijn zoontje pas een week na nod positief. Dus dat en met de jaren heeft het wel wat geduld opgeleverd om eerlijk te zijn. Mocht ik er een van deze dagen een test tegenaan gooien horen jullie de uitslag gelijk hoor!!!
ik zeg niet wanneer precies, maar jullie MOETEN deze ronde posi testen meiden!!!! anders heb ik mijn hcg voor niets gestrooid en daar doe ik niet aan hihi
Ik doe mijn uiterste best!!!! Heb trouwens 2 pendels staan voor nu waaronder die van jou Anja....... rest zegt maart.
Stippel. Gefeliciteerd meis. Esther en ricmar. Ik duim heel hard voor jullie maar knap hoor dat jullie het kunnen beheersen om nog niet te testen.
anja zou je ook voor mij willen pendelen? ik pendel namelijk ook dus als iemand van jullie wil mag je me een PB sturen met volledige naam en geboortedatum. maar kan pas morgen voor jullie pendelen
Spannend meiden. Ik duim voor jullie. Wil ook best m'n laatste hcg ffhier strooien. Ik heb het niet meer nodig op het moment. Wil er zelfs vanaf heel graag