Maar dan klopt t toch niet met de positieve ovtesten op dag 15 en 16. Of moet ik daar niet te veel op letten.
als je je positieve ovulatie testen op dag 15/16 invult zal ie wss naar dag 16 verschuiven bij ff als je op dag 15 (en 16) klikt staat in het 2de vak OPK als je die op plus zet zal ff je eisprong veranderen
Hij springt naar dag 18. Vreemde boel. Klopt totaal niet met mijn andere symptomen maar we wachten af.
je hebt je posi ovutesten nu ook ingeuld op dag 18 en 19.. ik las ergens terug dat je die op 15 en 16 had, vandaar dat hij nu daar de kruis zet
Zei je niet dat je posi-ovu testen had op cd15 en 16? Nu heb je namelijk 15 en 16 februari ingevuld. Of snap ik het nu niet helemaal meer?
Haha sorry hoor. Ik ben zo in de war met al die dagen en datums. Hier komt de juiste eindelijk. Jullie hebben helemaal gelijk.
Dit ziet er beter uit en klopt ook precies met de pijn en slijm die ik had. Bedankt meiden voor de oplettendheid. Anders had ik mijn hoofd hier de hele dag over gek gemaakt.
Héhé... hij klopt eindelijk! Ik zie dat ook je coverline omhoog is gegaan wat ik al dacht. Nu maar hopen dat het goedkomt en dat je zwanger mag zijn.
Heb net gebeld naar de gyn en de gyn wil het niet via de telefoon zeggen dus moeten we vrijdag om 18.00 u. Daar zijn dan gaat hij alles uitleggen en de verdere onderzoeken bespreken
Wat spannend tinkerbell, En best vervelend dan dat je nog zo lang moet wachten. Hopelijk valt het mee.
Er stond op die bijsluiter van die canesten gyno zalf dat je bij zwangerschap het uitsluitend mag gebruiken na overleg met de arts. Ik las het net voordat ik naar mijn werk ging. sh*t man.