lappie weet ik nog niet ligt aan planning hier moet echt dorp uit voor een test. maar heb zo'n zwaar gevoel in de buik dat ik denk dat ongi komt maar dat heb ik nu al ruim een week..
Hoi lieverd Ja gaat alweer stukken beter. Ben niet meer zo emo en bekijk het nuchter. Het kindje was niet in orde dus eigenlijk goed dat de natuur het zelf regelt. Als ik moeilijke momenten heb dan denk ik daar aan en dan herpak ik mezelf weer. Nu het vloeien zga gestopt is en m'n testen lichter worden heb ik ook zoiets van. Kom maar op met m'n ei ik wil er weer vol voor gaan. Wat me ook enorm helpt is het forum en de lieve meiden hier. Wat zijn er toch veel vrouwen met een mk. Bizar gewoon. Ben heel benieuwd wanneer jij je kruis op FF krijgt. Spannendddd. Thanks voor je medeleven. Waardeer het enorm. Xxx
Ja dat vind ik dus ook. Heb zoveel aan dit forum en ik verbaas me ook hoe vaak het eigenlijk fout gaat. En ook de aantallen bij sommigen. Toch zie je bij de meesten dat het ook een keer goed gaat. Daar houd ik me maar aan vast. Maar wat ben ik bang geworden zeg!!! Ongelooflijk. Heb jij dat ook? Fijn als je testen lichter worden he? Hoop dat je snel je ei vindt. Ik zie dat je temp aardig aan het dalen is. Doe je nog aan ovutesten of niet? (weet dat ze op hcg reageren hoor maar toch)
@margha, ik duim voor je meid dat het gewoon op eigen krachten kan.. @ricmar. spannend!!!! ben heel erg benieuwd @grace, meid, wat zul jij een broerde nacht hebben gehad. hoelaat heb je de afspraak? @esther, testen, testen, testen!!! haha @mvj, hoe is het eigenlijk met jou??? @jennifer, je staat er goed in meid! de volgende keer moet het gewoon helemaal goed gaan *knuf* @lappie, het is idd echt erg als je ziet hoeveel vrouwen een mk krijgen. had het nooit verwacht, maar op zo'n forum kom je het erg veel tegen. kijk alleen maar eens in dit topic... @hier.. gaat het vrij goed, vannacht voor het eerst zo goed geslapen dat ik het gevoel heb dat ik echt geslapen heb, haha. alleen wat ik zo vervelend vind is het duizelige 's ochtends vooral als ik zoonlief moet verschonen en manlief er niet is
Ik ben geweest. Mijn bloed was goed. Dat ik natuurlijk zwanger ben geworden is ook goed nieuws. Het bloedverlies: dat is 50/50 valt nu niks over te zeggen. Ze zag wel een vruchtzakje en dooierzakje in mijn baarmoeder, overeenkomstig met 5 weken. Of het bloedverlies goed of fout is kon ze nu niets over zeggen. Voor nu zat het er in ieder geval. En we kunnen niet anders dan afwachten. Volgende week donderdag weer terug. Ook al zou het mis gaan moet ik terug. De komende dagen maar afwachten. Na de inwendige echo had ik geen last van bloedverlies overigens.
nog steeds onzeker dus meid... maar dat het vruchtje er nog zit is natuurlijk een positief iets. ben benieuwd meis, ik blijf voor je duimen tot volgende week en dat er maar geen nieuw bloed verlies mag komen.. weg met de duivels!!!!!!!!!!!!!!!
Nou Grace, dat wordt een spannend weekje!!! Sterkte met afwachten. Hopelijk blijft het bloedverlies weg nu.
Ja helaas nog wel onzekerheid, maar natuurlijk ook positief dat er niks met mijn bloed is en dat we zelf zwanger geworden zijn. Ondanks dat ik die positieve dingen probeer te zien valt dat niet altijd mee op het moment. En ergens weet ik ook wel dat ik het niet tegenhou en dat het dan gewoon niet goed is, maar toch....
Uit ervaring weet ik dat een mens liever weet waar die aan toe is dan in onzekerheid te zitten (zelfs bij slecht nieuws). Onzekerheid is gewoon niet leuk en je kunt er niets mee. Sterkte.
Goedemorgen damessss!! Ja daar was ik weer even Hoe gaat het met jullie allemaal?? Mag ik jullie even een vraagje stellen? Ik zit (als het goed is) nu op dag 16 van weer een nieuwe cyclus. Normaal wel lang bruinverlies na m'n menstruatie, alleen nu voor het eerst al 3 dagen echt helderrood bloedverlies.. En niet een beetje, maar echt genoeg voor meerdere tampons! Wat kan dit zijn? Lijkt me geen ovulatiebloeding, want heb nog geen eisprong gehad aan m'n temp te zien en het is dus best veel.. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, want dit is niet leuk!
Hopelijk blijft het hierbij Grace en dat het fijn blijft plakken! Spannend Esther en RIcmar Evelien vervelend... misschien zijn je hormonen gewoon in de war.. ik weet het ook niet :S
Evelien ik weet t ook niet Grace ik denk dat t wel goed zit hoor, als t bloeden ook steeds stopt.. en dan de echo... ik heb ook bloed verloren met 5.4 en bij 6 weken.