Grace hopelijk hierna weer witverlies, stomme rood/roze! HIer straks mvm om 11.45 hopelijk een knaltest... hahaha maar ergens de angst dat ie opeens heel licht zal zijn ofzo..silly me!
@grace. Spannend zeg. Ik duim dat er niks aan de hand is. En dat het snel helemaal stopt @yuna. Op naar een knal mvm test @evelien. Geen idee meis. Wel balen Hoereer ovutesten gedaan dipstick heeft nog een streepje maar licht dus geen knaller meer en de cb digital geeft GEEN smiley meer. Dus ik een smile op m'n gezicht.
fijn jennifer, en dat ze vanaf nu weer positief mogen worden omdat je eitje komt Nou mvm geweest, ik mag gelijk beginnen al 8 kannen in huis...hahaha hierbij mijn test.. donker genoeg... denk ik...
yunaa spannend hoe was je test ik was ook superzenuwachtig voor die test, maar ook een dikkeknaller! jennifer fijn meissieee xx
Yuna netjes.. Jennifer nu weer op zoek naar je ei... of sla je een rond over zit in twijfel ovu test te pakken die heb ik wel in huis.. weet dat het niet betrouwbaar is
Ricmar spannend hoor je kaartje nog steeds hogetemp! enne ben nu wel nieuwsgierig naar een ovutestje hihi xxx
Ik heb weer nieuwe buikfotos gemaakt Degene die vriendjes zijn, kunnen in mijn album kijken,heb mijn album prive gemaakt namelijk... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums11364-picture73636.html 17 en 16 weken buik naast elkaar. Zien jullie een beetje verschil? Ikzelf vind hem wel iets boller... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums11364-picture73635.html 17 weken buikfotos.
onewish mooie buikfoto's meid. ik verheug me erop dat ik ooit ook nog zo een buik ga krijgen kijk er al helemaal naar uit
@yuna. Super mooie test. @ricmar. Spannend. Ik ben zo benieuwd. En we gaan meteen door. Geen zin om een ronde te wachten. Duurt nu inmiddels 10 maanden en wil toch echt graag een x goed zwanger worden @one. Super mooie foto's. Je draagt mooi naar voren.
Ik ben zooo blij. Wie had ooit kunnen bedenken da je blij wordt van een rondje ipv smiley. Hihi. Nu weet ik iig dat ik weer kan wachten op m'n ei dus we testen stug door. Jij nog geen kruis. Hoop dat je morgen wel een vet kruis krijgt
@one, kan je foto's niet zien.. jammer @jennifer, zo ben ik eens heel blij geworden met een ongi.. tja soms kan dat ook
Ricmar die is positief. Ik heb zo een gevoel dat je toch echt een zw test moet doen. Ooohhh spannendddd