zo voorbarig zou ik niet zijn lappie whahahaha... zie dat ricmar ook weer online is.. vertel vertel!!!
voel me gevleid zeg!!! ga een bedrijf beginnen hahahaha nee geintje, ben gewoon heel blij dat ik het voor jullie goed heb. het is jullie allemaal gegund!!
Dat zou geweldig zijn als we tegelijk zwanger worden. Kunnen we elkaar weer door de onzekere weken heen slepen. Ik duim voor ons. Anja heeft het zo vaak goed dus hoop ook bij ons.
Nu wachten op ESTHER!! En dan lappie en jennifer en mvj zoo (sorry voor wie ik vergeet gun het iedereen) dan heet het topic het algemene zwangere tempratuurkaartjes topic
Dankjewel Lappie Ik sta op maart anjamones, maar denk niet dat dat 'm gaat worden, omdat mn aanstaande ineens wilde wachten tot na de bruiloft in april.. Ach, je weet het nooit! GEFELICITEERD RICMAR!!! Ik vertrouw erop dat iedere niet-zwangere gauw volgt hoor!! Bedankt voor jullie reacties op mn probleempje.. Bloed stroomt nog steeds lekker door Als het morgen niet is gestopt (4e dag bloedverlies) dan bel ik de huisarts even denk ik.
Dit is trouwens de echo. Een vruchtzakje en een dooierzakje. Nu hopen dat het bloeden stopt en het blijft plakken en groeien...