Jennifer nog niet. Nu heb ik even op bed gekegen en was er niets maar daarvoor nog wel. Roze want er zit flink slijm bij. Twijfel ook heel er of ik morgen naar de negen maandenbeurs ga met mijn vriendin. Net een testje gedaan en binnen een minuut dit resultaat. Kan ik daar een beetje positief van worden?
Balen zeg. Maar het zegt niks. Kan alle kanten op. Stomme onzekerheid. Ik zou gewoon gaan meis. Ff afleiding. Je test is super mooi dus je hcg zit wel goed meis. X en hou je taai. Ik duim voor je dat het snel stopt.
Meiden, ik lees straks bij. Mega griep te pakken, verklaard temp ook want ben net ongesteld geworden........
Beterschap Esther! En echt onwijs balen!!! Grace je test is weer een stuk donkerder, hopelijk is het roze verlies straks gewoon over hier de collectie is compleetlaatste test spam!(sorry)
(is geen waarborg winkel, dus beter iets zoeken die wel z'n merk hebben... wil niet beschuldigd worden dat ik een site heb aangeprijst terwijl ze mss niks verkopen zeg maar)
Dubbel balen Esther. Beterschap Yuna mooie afsluiter. @ricmar. Bij de etos zijn ze per 2 geloof ik ongeveer 19 euro dus die via de link op internet zijn echt spotgoedkoop. Maar 35 euro. Wauw das wel erg veel.
Ricmar van harte gefeliciteerd meid, deze keer gelukkig geen 17 jaar......ben heel blij voor je. Grace ik duim me suf voor je!!! Verder heb ik even echt geen puf om te reageren. Voel me ruk en baal als een stekker. Heb temp 0,2 omlaag gezet omdat dat mijn normale temp is op cd1. Hoge temp zal echt door griep zijn geweest. Nu op naar dat stomme &%_&%$%) HSG......ZOOOO geen zin in, maar ja......sorry Anja, bij mij klopte die dus niet. Al zegt iedereen bij mij februari of maart, dus we gaan nu voor maart........ maar nu even niet, ga met mijn kop in een emmer zitten balen en zielig zijn........ben snel weer terug liefies, maar kan het nu even niet opbrengen. LOVE U ALL!!!
zie dames, ik ben niet feilloos lieve esther, steek jij je koppie maar lekker even in het zand en even lekker zielig doen. kun je wel gebruiken. zo gauw je er weer boven op bent zien we je wel weer.. hele dikke knuf en smakkerd