@Mvj, wat een gedoe met je lichaam heb jij gehad. Pff, lijkt me vreselijk. Gelukkig zijn er middelen zoals Clomid. Je moet nu wel luisteren naar Esther hoor; hup die temp omhoog!!! Ik blaas hard mee. @Esther, JeeJJJJ, gefeliciteerd!! Spannend een nieuw huis. Nu even lekker rusten hoor. @Hoop, vind het allemaal maar even ruk . Daar heb je alle recht toe. Ik blijf nog even hopen voor je. @ Madeliefste; alles goed met je? @ Yuna, duimduimduim @Evelie, om in de termen van Hoop te blijven; wachten is ruk! Gelukkig geen ontsteking, maar balen dat er nog geen duidelijkheid hebt. Toch weer wachten Ik was het vanochtend zo zat dat ik toch mijn HA nog maar eens gebeld heb. Ik heb nu een verwijzing gekregen naar de gyn en heb daar een afspraak 9 januari. Mijn lichaam doet zo raar, cyclussen worden langer, nu weer tussentijds bloedverlies en niet te vergeten de pijn in mijn rechterlies (terhoogte van mijn heupbeen en dan naar beneden) die ik al ruim 2 weken heb. Ben het zat :x
@ Esther: hahaha... ja mama . Veel plezier donderdag meid! @ Hoop: Clomid moet je vanaf dag 3 van de menstruatie slikken, dit om een eisprong teweeg te brengen. Ik heb van mezelf namelijk geen eisprong. Hoop dat je het nu een beetje snapt . Hahahahahaha, ja ben ook errrrug blij met Esther *dikke knuffel geeft* @ Evelien: dat wachten maakt me soms wel echt gek hoor... Thanks meid! Lastig hoor bij jou, die onzekerheid... @ One: het is zeker spannend... Iets té spannend nu als je het mij vraagt... Heb me wel over die tempdaling heen gezet en ga er nu gewoon vanuit dat het over is.... We zien wel... Hier vanmorgen visite gehad van een van mijn beste vriendinnen, daarna boodschappen gedaan met mijn gezinnetje. Eenmaal weer thuis een kruidcake gemaakt voor vanavond en terwijl dit aan stond, heb ik de wc schoongemaakt, gestofzuigd én gedweild . Vanavond hebben we vergadering van de carnavalsgroep (De Friemels, we zijn te vinden via onze website hihihi. Dus dat word een gezellige avond al zeg ik 't zelf . Ben alleen koffie vergeten te halen en 't is me nu "iets te mooi weer" (zoals ze dat bij ons zeggen), dus ze doen het vanavond maar een keertje met oploskoffie...
Nu met de rest verder (was vergeten te verversen hihihihi... *oeps* @ Yuna: thanks meid voor het blazen enneuh: jou temp blijft gewoon hoog hoor!!! @ Evelien: ow dat is fijn om te weten dat ze niet bij iedereen even duidelijk zijn zeg! Ik krijg ze ook nooit echt knal, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nooit echt een eisprong heb gehad... Misschien dat ze nu wel knal worden als ik ze straks ga gebruiken... Wel fijn dat je geen ontsteking hebt... @ Grace: jup... Hahahaha, ja ik zal naar mama Esther luisteren hihihihi. Ik hoop écht dat mijn temp morgen weer hoger is . Kan me voorstellen dat je het zat bent. Gelukkig mag je al snel naar de gyn toe. Ben benieuwd.
Uhm...ik ben verbaasd met wat er nu gebeurd... Ik vind hem er alleen wat vreemd uit zien dus ga zo toch nog even in een potje piesen....zou mijn ei dan toch in aantocht zijn
Hei Grace dat ziet er verdacht goed uit hoor!!!! Klussen meid, tot je erbij neervalt!!! Dan maar twee dagen oncomfortabel kunnen zitten whahahahaha. Moet zo lachen, volgens mij heb ik een nieuw stop woord ontwikkeld hier in dit topic : RUK!! Whahahahaha leuk leuk leuk......en iedereen inderdaad luisteren naar mij hoor!!
@ Grace: waarom vind je hem er vreemd uitzien? Mijns inziens ziet dat er heeeeeeeel goed uit! Ik zeg: klusserdeklusserdeklus!!!
ja sorry kon het niet laten. zit de hele dag al op het internet te zoeken en in de gaten te houden over dat gevonden lichaamsdeel. Ik woon in dezelfde plaats. En mijn zonde te over denken van het afgelopen jaar en dan lees ik jullie en dan komt dat in me op hahahha