Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj had je fotos op fb gezien knap hoor!:D
    Kim thanks meid..

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: wat vervelend dat je je zo voelt meid. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
    Ik heb een Gastric Bypass gekregen op 23 mei. Dus een maagverkleining met een omlegging/inkorting van de darm. Ik ben hierdoor inderdaad ook onder controle van een diëtist, verpleegkundige en internist.
    Ik hoop ook dat ik word aangenomen meid, lijkt me écht helemaal geweldig om op een vakantiepark te werken.
    Mijn knie zal vast snel overgaan. We gaan gewoon door ;).

@ Grace: dankjewel meid. Ik ben ook zeker heel trots op mezelf :D.
    Fijn dat je de positiviteit weer teruggevonden hebt! Ik duim heel hard dat het gewoon een gesprongen adertje is geweest. Ik heb toen met J.oshua ook bloed gehad rond deze termijn en ooow wat was ik toen in paniek...

@ Jennifer: thanks meid en trots ben ik zeker :D. Komt idd vast goed. Er moet gewoon uiteindelijk ergens plek voor mij zijn :D.
    Jij ook een mooie dag gewenst meid. Knuffie.

@ Lappie: wauw! Een kruis :D. WHoehoe! Zie hierboven bij Margha ;). Dankjewel meid. Ben ook echt heel erg blij met dit resultaat. Ik hoef gewoon nog maar 15 kilo :D.
    Die 8 á 9 kilo raak jij ook wel weer kwijt meid! Knuffie.

@ Anjamones: dankjewel meid! Ik heb een Gastric Bypass gehad (zie hierboven bij Margha).

@ Kim: Dankjewel meid!

@ One: hahaha ja daar staat hij idd ook :D. Maar heb niet iedereen hier op FB ;).

Hier vanmorgen goed nieuws gehad! Had het laatst toch over de motorrijtuigenbelasting? Nou de boete is kwijtgescholden! Whoehoe! Ik ben helemaal blij!

Straks nog naar de gemeente en ben benieuwd wat we daar te horen krijgen...

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wow. super mvj..
    en wat knap dat je die keuze gemaakt hebt zeg... respect voor je!!!

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wow mvj echt knap!

Lappie moooie stijging!

margha hopelijk helpt die efamol!

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heyyy dames!

Weer gezellig aan de klets zie ik :D

Lappie mooi kruis hoor!!

Hier nog steeds wat bloedverlies, maaaarr ik denk toch eigenlijk wel dat het van mij ei komt.. Ik geef het maar een raar logische reden: mijn eitje groeit en m'n lichaam is gevoelig waardoor er iets gaat bloeden voor mijn eisprong.. Heb vandaag een enorme tempdip, dus verwacht vandaag mn eisprong wel! Heb nog nooit zo'n diepe dip gehad zeg :)

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Gelukkig geen bloed meer. Fijn dat je weer een positief gevoel hebt. Ik duim dat alles goed mag gaan.

Jennifer. Daar ga ik ook voor dat we met zijn allen zwanger mogen zijn. Beginnen we gezamenlijk een nieuw clubje :)

Lappie. Wauw een kruis. Je temp is mooi omhoog geschoten.

Mvj. Ooh meid toch, je hebt er echt veel voor moeten doen. Je mag echt trots op jezelf zijn. Fijn dat de boete is kwijtgescholden.

Hier. Vind mijn temp nog erg laag vanmorgen.
    Met de infectie gaat het goed. Volgens mij is het over, ik moet het nu nog 1 nacht gebruiken. Gister en eergister geklust maar was niet echt super zo.

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien wat vervelend dat bloedverlies, heb je dat wel vaker gehad. Vind het toch wel lang voor een eisprong bloeding. Hoop dat het gauw over is.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Gelukkig is je infectie bijna over Margha, wel vervelend hoor! Snap dat het klussen ook niet echt fijn was zo.. Sterkte meid!

Voor een eisprong bloeding is het zeker lang! Ik bloed nu nog steeds.. Heel apart.. Ga na mijn werk de huisarts bellen, want het duurt inderdaad te lang.. Maar denk wel dat mijn eisprong eraan komt eigenlijk. Misschien tekort aan progesteron? Daar schijn je ook nog wel eens van te gaan bloeden.. Heb namelijk nooit geen bloed meer na mijn eisprong..

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ja zou ik ook doen evelien naar de HA bellen al is het maar om je gerust te stellen. Vond je temp van vanmorgen ook al erg laag. Laat je even weten wat de HA gezegt heeft? Moet straks wel werken dus weet niet of ik kan reageren.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Zal ik doen meis! Heb niet echt goeie ervaring met mijn huisarts, die is nog al van het afwimpelen... Zal wel niks willen uitleggen en/of zeggen dat ik dan maar langs moet komen.. Geen verstand denk ik dan! Ben benieuwd wat mn temp gaat doen morgen, ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik m'n eisprong vandaag heb en dat mn temp morgen enorm gaat stijgen haha

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien ik duim voor je.
    Volgens mij had ik gisteren mijn eisprong want ik had gisteren echt flinke buikpijn. Mij temp is alleen nog wel laag.

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @evelien, wat zei de ha???

hoe is het met de rest??

13. nono

nono Niet meer actief

Hoi lieverds, ik ben er weer. :)

Ga nu ff jullie allemaal terug lezen want ik mis alweer veel. :p

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    welcome back nono :D

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Net terug van de 9 maandenbeurs. Was druk, maar erg leuk. Ben nu ook kapot.
    Heb nog wel wat bloedverlies gehad, maar de laatste twee keer naar toilet niet meer. Heb ook wel kunnen genieten van vandaag gelukkig.

Nu maar hopen dat het echt helemaal gaat stoppen.

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik duim Grace!! Bwen blij dat je het leuk had op de beurs :)

Anjamones / Margha: heb de ha niet meer kunnen bellen ivm een bespreking op werk helaas.. Nog wel bloedverlies maar heb t wel onveilig gedaan met mn lief net hihi :D Ben benieuwd of het mn eisprong is nu mn temp zo laag is.. Nog wel bloedverlies maar meer waterig dus we zullen weer zien morgen!

Margha, gek dat je temp nog laag is.. Ben benieuwd wat je temp morgen doet!

Dametjes allemaal fijne avond! Geniet ervan!!

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    #3817 Jennifer2106, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
    @nono. Gezellig dat je terug bent

@grace. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Balen dat je nog wat bloed verliest. Ik hoop zo dat het stopt.

@evelien. Goed bezig. Gewoon door klussen:D

@kim. Hoe was het?

@esther. Voel je je al wat beter?

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @evelien spannend meis!!!!

@grace, balen dat bloedverlies meis.. maar hou hoop hoor, doe ik ook voor je :D

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer en anjamones: whahaha ja we gaan gewoon door!! Snap eigenlijk helemaal niks van hem: wel zeggen dat je wilt wachten, maar ondertussen ook onveilig "klussen"? Het zal wel, ik heb er geen moeite mee in ieder geval :D Denk dus na morgen weer op het wachtbankje :)

20. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wie weet komt mijn pendel toch nog uit, whahahahaha... zou een mooie bak zijn :p

Deel Deze Pagina