Mannen zullen we nooit begrijpen joh. Denk dat ie van jou het niet echt erg vindt als het raak is anders zou hij het toch niet onveilig doen lijkt mij. Jullie trouwdatum komt nu ook lekker dichtbij. Leukkkk.
mag met die man van mij niet klagen eigenlijk, die wou eerder aan een 2de beginnen als mij, ik wou eerst heel graag van de zwangerschapskilo's af maar ik ga nu lekker op tijd naar bed, morgen komt mijn goede vriendinnetje de hele dag langs om te kletsen (woont niet om de hoek hoor ) en 's avonds komt manlief eindelijk weer thuis na 2 weken werken... zin in!!!
Whahaha zou zeker wat zijn anjamones! Je hebt het tot nu toe steeds goed dus laten we het hopen Jennifer, jaaa nog maar 1,5 maand gaat echt snel! Kan nu al niet meer wachten Je hebt gelijk, denk dat hij het toch niet erg vindt.. Denk dat hij eerder zit met de reactie van zijn familie want volgens mij wilt hij het zelf dolgraag.. We gaan het zien! Duim ook voor jou meissie, ik gun het je zooo!!
Ach die kilo's gaan er na dit wondertje wel weer vanaf, komt helemaal goed met jou anjamones! Gezellig dat je vriendin morgen komt, en dan je mannetje weer. Super!
@ Anjamones: dankjewel meid! Oeh, jij gaat een hele mooie dag tegemoet morgen . Veel plezier meid! @ Yuna: thanks! @ Evelien: ik hoop dat het van een eisprong is meid! Ik ga duimen voor een stijging morgen! Wat zei de huisarts? Ow nog niet kunnen bellen lees ik. Hahahaha, ja die mannen... zeggen er niet voor te willen gaan en dan niet veilig vrijen? Klinkt niet logisch hahahah. Zal wel mannenlogica zijn . Hahaha nee hoor, Anja heeft het niet nog steeds goed, want die van mij klopte (helaas) niet @ Margha: ik ben ook zeker trots hoor . Ja ben echt superblij dat het is kwijtgescholden... @ Nono: hahaha ja je hebt veel gemist hoor Hier vanmiddag naar de gemeente geweest en we mogen alweer een stukje meer zelf doen . Dus gaat goed . Daarna nog even snel naar de Tuinen gefietst voor thee (die ik altijd heb) en daarna kreeg ik ineens zin om bij de moeder van mijn beste vriendin op visite gegaan, dus we zijn gaan kijken of ze thuis was. En ze was thuis. Dus lekker een bakkie thee gedronken en uiteindelijk ook uitgenodigd om lekker te blijven eten. Na GTST zijn we naar huis gegaan hihihihihi. Dus J.oshua had weer geluk, die mocht weer opblijven hahahaha. Nu hopen dat hij morgen dan ook wat uitslaapt . Ik ga morgenochtend weer heerlijk hardlopen. Nu al zin in hahahaha.
Dankjewel mvj! Super van de gemeente zeg! Lekker al die positiviteit. Je hebt ook een super dag gehad vandaag lees ik! Leuk meis
Mamavj haha ja! Ik heb zeker veel gemist. Oh zo te lezen heb je een leuk dagje gehad dus! Mijn temp kaartje doet een beetje raar, hij is redelijk laag.. Maar goed, we zullen zien wat 't morgen weer brengt! (Oh, hij geeft trouwens witte bolletjes aan maar ik was gewoon op tijd met tempen, ik vul 'm alleen wat later in) Slaap lekker iedereen xx
Super ricmar!! Nogmaals gefeliciteerd @ Hier: ik bloed niet meer, alleen heeel lichtjes bruinverlies maar dat moet geen naam hebben.. Temp is wel weer omhoog, maar nog niet zo omhoog dat ik denk dat ik mn ei heb gehad.. Morgen maar weer kijken!
Ricmar, super test meid!! Grace, hoe gaat het vandaag meis? Misschien dat ik er over heen heb gelezen, maar krijg je een extra controle voor bloedverlies? Evelien, raar gedoe dus bij jou deze maand. Niet laten afschepen door ha hoor, jouw lichaam dus hij moet zijn werk maar gewoon doen! mvj, lekker ding dat je bent, goed bezig meid!! Verder ben ik het even kwijt. Nog steeds redelijk grieperig, al begint het wat te verbeteren. Maar dan heb je dus ook nog een gruwelijk pijnlijk en extreme menstruatie........bleh!!! Nou ja liever alles in 1 keer zodat ik vanaf klus periode weer beter ben. Oh ja, ik krijg 28-2 dus volgende week donderdag mijn HSG.......weet niet of ik daar nu echt blij van wordt, maar ja dan is de boel effe lekker schoon gemaakt.
@ricmar, wat een geweldige test meid...!!! @de rest, idd ga ik een leuke dag tegemoed, ook erg veel zin in.. lieve vriendinnetje is ook bezig om kindje te krijgen, maar die zit al helemaal in de medische molen. ivf of die andere, weet ik zo even niet.. dus ik weet waar de gesprekken over gaan haha
Ricmar jeejj Hier vanochtend voor het eerst overgegeven. Helaas wel gelijk weer wat bloedverlies. Gesprongen adertje dan toch? Pfff...
bij overgeven span je je natuurlijk wel in... dus het zou best kunnen dat je gewoon heel gevoelig bent van onder nu
@ricmar. Wat fijn. Heerlijk woord ZWANGER @anja veel plezier vandaag met je vriendin. Lekkere babypraat @grace. Wat klote dat je weer bloedverlies hebt maar kan idd van de druk komn van het overgeven. Sterkte lieverd met dat stomme bloedverlies. Het moet stoppen en wel nu. @esther. Balen da je nog je helemaal fit bent. En dan ook nog ongi. Maar idd je bent e dan wel in 1 x vanaf en kan je weer flink klussen straks. Spannend dat hsg onderzoek. Las ze het maar mooi schoonmaken. @nono. Pas je wel de tijd aan als je het invult? Da doe ik nl. Als ik het late invul en wel de juiste tijd temp. @evelien. Blij geen bloed meer. Ben benieuwd naar je kaartje morgen. Hier niks bijzonders. Straks weer een ovutestje doen. Ik wil een ei Fijne dag lieverds.
@ Grace: vervelend van je bloedverlies zeg! Wat zegt de gyn hierover? Helaas hoort het overgeven erbij.. Daar ben je heerlijk zwanger voor @ anjamones: vervelend van je vriendin in de medische molen.. Hoop dat jullie straks nog samen zwanger zijn! Fijne dag meid! @ Esther: je hebt eigenlijk helemaal gelijk meis, stomme huisartsen ook altijd :x Wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Heel veel sterkte.. Inderdaad wel fijn dat je nu niet in de klusperiode zit. Wat is HSG eigenlijk als ik vragen mag? Is dat nog voor je bbz van toen? @ Hier: heb de laatste dagen geen enkel eggwhite slijm gezien, alleen een beetje waterig maar ook niet veel. Misschien dat ik het ook niet echt kon opmerken door al dat bloedverlies.. Ben toch wel heel benieuwd of mijn ei nou is gesprongen of niet! Heeft iemand een glazen bol hier???
@Esther, wat vervelend zeg meis dat je de griep hebt & nog eens flinke menses. @Anja, veel plezier! @Grace, waarschijnlijk inderdaad inspanning? Overgeven vergt uiteindelijk best veel van je lichaam.. @Jennifer, ik gun je een ei! Hihi =) @Hier is de temp nog steeds zo laag? Nouja.. laag... ja ik vind 'm wel behoorlijk laag.. beetje een rare kaart met vorige maand. Fijne dat iedereen!
hoi dames hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen ik ben maandag 18/2 bij de gyn geweest voor een FM toen had ik 1 eitje van 17 de volgende dag mocht ik pregnyl zetten toen was die 19 normaal groeit een eitje 2mm per dag dus dan zou ik vandaag op 23 zitten heb nog geen ES gehad want voel nog steeds steken vandaag eigenlijk heel hevig dus denk dat ik vandaag mijn ES heb temp is ook wat gezakt heb ik altijd als ik mijn ES heb. nu moesten we van de gyn gemeenschap hebben op 18/2 en 20/2 ma als ik vandaag mijn ES heb zou ik dan vandaag nog eens moeten knuffelen of pas morgen? hoop dat iemand mij kan helpen
Dank je evelien en nono. Ik gun ons gewoon ook snel een mooie zwangerschap. Nono jij zit al op het wachtbankje Evelien helaas geen glazen bol. Was het maar zo. Dan wist ik al waar ik naar zou kijken