Ik heb niet alles gelezen, maar het eerste wat ik lees doet me toch even pijn, vreselijk grace.. maar net als de rest blijf ik nog doorduimen voor dat beetje hoop. Hele dikke knuffel schat!!!!
Godsamme Grace!! Wat verdrietig zeg!!!!! Het lijkt wel of het nooit goed lijkt te gaan!!! Bleh!! Heel, heel veel sterkte!!!!!
@grace. KUTZOOI. . Waarom kan het bij ons groepje niet gewoon goed gaan. Vind het zooo erg voor je. Ik blijf hopen maar als jij voelt dat het niet goed zit. Jeetje. Wat klote. Sterkte lieffie. Dikke knufff en een dikke x
Neeeee Grace krijg hier gewoon tranen in mn ogen!! Wat ontzettend naar is dit zeg!! Hoe laat heb je je echo?? Ik duim ook nog even heel hard verder hoor! Dikke x
Grace hoe is je nacht geweest lieverd? Hoe laat mag je vandaag? Ben heel druk vandaag, maar probeer zsm hier terug te komen voor je! Ik denk aan je!!!!!
Ik heb bijna niet geslapen. Gisteren toch twee maandverbanden met bloed en buikpijn. Geen stolsels en deze ochtend weer niks. Wel misselijk en vervelend in mijn hoofd. Ik weet niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken. Ik kan ieder moment gebeld worden voor de tijd van de echo. Ik laat jullie wat weten lieverds. Ik durf zelf eigenlijk geen hoop te hebben.
Wat vervelend die onzekerheid zeg! De ene keer vloei je en de andere keer weer niks.. Balen!! Ben benieuwd hoe laat je terecht kunt meis, ik hoop echt snel.. Sterkte meid!
Esther hou gaat het met jou, al aan de beterende hand? Vanmorgen vroeg al boodschappen gedaan want ben vandaag jarig, verwacht morgenavond veel visite en zondag middag ook nog. Zo meteen even huis poetsen, 2 cakes bakken voor mijn werk, want moet morgen eerst nog werken tot 1 uur. En 2 taarten. 1 kwarktaart en 1 mon chou taart. Mijn schoonzusje bakt ook nog een taart want die doet de bakkersopleiding.