Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, van harte gefeliciteerd meid. HIEPERDEPIEPHOERAAAAAA!!!!!!!!! En nog vele gezonde en vruchtbare jaren erbij meid!!!!

Hier gaat het wel weer een klein beetje beter. Maar ja het is afwisselen tussen griep en ongi dus is allemaal bagger.
    Maar komt goed, begint allebei alweer wat te minderen dus voor klusweek er is ben ik top fit hahahahaha.

Jij een hele mooie dag vandaag moppie!!

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, van harte meid!! Geniet van je dag en ook de gezelligheid die komen gaat :D Vele gezonde jaren nog meid! Hoop voor jou ook met een kleine erbij :)

Esther: ben blij dat het weer wat beter met je gaat meid. Het is wel de bedoeling dat je fit bent in je klusweek inderdaad :D

Mvj: sorry heb helemaal niet meer gereageerd op jou bericht meid.. Jammer dat die pendel voor jou niet juist was, helaas blijft het toch een spelletje.. Je hebt veel sollicitaties in het vooruitzicht, super! Hoop dat er wat bij zit voor je :)

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Grace denk aan je!
    Margha maak ereen mooiedag van gefeliciteerd xx

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik ben geweest en ze kunnen nog niks zeggen. Er zat een vruchtzak en een embryonale aanleg en het was ook iets groter dan de vorige keer, maar iets zinnigs zeggen ging niet.
    Er zat ook iets rommeligs wat bloed kon zijn. Ze had zelf niet zo'n goede hoop, maar ze wilde ook niets nu voorschrijven anders beeindig je misschien een goede zwangerschap. Dus ook lekker dubbel.

Er was nog geen hartactie te zien, maar dat is denk nog niet zo vreemd nu.
    De afspraak van volgende week donderdag bljjft staan.

Pfff

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meis ik duim stug door, heb vreemdere zaken hier voorbij zien komen de afgelopen jaren, maar be je bij een gyn of vk geweest?
    hartaktie is te vroeg... daarom krijg ik pas echo met 8 weken..zodat er zeker wat te zien moet zijn

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje wat vervelend Grace, nu weet je nog niks! Maar ik duim wel heel hard door voor je hoor!! Kom op beebje, blijf plakken bij lieve Grace!! :D

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dit was bij de gyn. Volgende week donderdag ook.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is er ook bloed geprikt?

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nee dat niet. Ik moet gewoon afwachten en volgende week donderdag terug.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh lieve Grace nu weet je nog niks. Sterkte meis

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, ik zie dat jij nu in principe net als ik ook op 2DPO zit! Als alles er goed voor ons uit ziet, kunnen we volgend weekend samen testen! Tenzij we uiteraard het gevoel hebben ongi te worden.. Dan kunnen we misschien beter wachten..

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @margha. Gefeliciteerd meis. Veel plezier het weekend

@grace. Balen dat je nog niks weet lieverd. Die onzekerheid is zo erg. Ik blijf stug door duimen. Sterkte lieverd. Dikke knufff

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, heb echt de hele dag aan je moeten denken lieverd. Ik duim zo hard als ik duimen kan en dan NOG IETS harder!!!!
    Dikke knuffel meid. xxx

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dank julkie wel lieverds.

Ergens had ik gewild dat er niks meer te zien was. Dan was het klaar kon ik verdrietig zijn uithuilen en weer opkrabbelen. Nu moet ik nog langer wachten. Als het dan niet goed is laat het dan ook maar over zijn. En toch....heel diep vanbinnen zit ergens een klein sprankje hoop, maar dat durf ik eigenlijk niet toe te laten. De kans is gewoon veel groter dat het niet goed is.

Op het moment voel ik ook even niks. Kan nu niet huilen of boos zijn en al helemaal niet blij zijn....

Jullie zijn zooooo lief. Ik leef echt nog wel met jullie mee ook al reagee ik niet echt op jullie. Ik doe het wel hoor. Dikke smak voor allemaal.

15. nono

nono Niet meer actief

Ik duim ook heel hard voor je Grace... *knuff

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: ik hoop het ook meid! Ik verwacht over een dag of 4... Ga overmorgen beginnen met testen...

@ Grace: he bah wat vervelend die onzekerheid meid! Lekker dubbel allemaal inderdaad. Ik hoop dat het vruchtje morgen weer gewoon lekker gegroeid is hoor. Knuffie voor jou!

@ Margha: GEFELICITEERD MEID! Ik hoop dat je al een leuke dag hebt gehad en dat je nog een leuke avond tegemoet gaat.

@ Esther: is maargoed ook dat je straks voor de klusweek weer topfit bent ;)

@ Evelien: geeft toch helemaal niets? Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor... En idd het is en blijft een "spelletje" ;). Ik hoop ook dat er eindelijk wat tussen mag zitten waar ik aangenomen word...

Hier vandaag het eerste gesprek gehad en die ging goed. Nog 3 te gaan...

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Lieve Grace,
    Ik kan het zo goed snappen wat je bedoelt.
    Ik hoop zoooo dat het goed zit!!
    Een hele dikke knuffel van mij.
    Heel veel sterkte de aankomende week.

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Margha, jij bent jarig??
    Gefeliciteerd in dat geval!!

19. nono

nono Niet meer actief

Margha gefeliciteerd!

Had gister test gedaan, negatief.. wist het zeker..
    Net weer een test gedaan en ik zie toch heel iets lichts, binnen de tijd .. ik kan het niet op de foto krijgen.. maar als ik naar de test kijk dan blijft hetzelfde mijn aandacht trekken..
    Over 2 dagen weer testen en maar hopen? We zullen zien.. heb wel vaker zulke testjes gehad maar toch ongi geworden.
    Rare is wel dat mijn temp nog wel redelijk laag is, vind ik zelf.

20. nono

nono Niet meer actief

Oke, toch een beetje gelukt? Foto is wel van de zijkant genomen en vaagjes maar heb even geen betere kwaliteit..
    Streepje is even breed ook... maar hij blijft vaag.. ik duim hard! Sorry voor 't stalken. :p

Deel Deze Pagina