En als het gegroeid is ten opzichte van afgelopen dinsdag en vrijdag? Misschien domme vraag hoor, maar ik weet gewoon niet wat wel en niet normaal is. Heb vandaag tot op heden geen bloedverlies gehad, maar ik durf gewoon niet meer te hopen...
het lijkt mij dat als het doorgroeit dat het nog leeft... tenminste, ik wil je geen hoop aan praten, maar dat lijkt me wel
Grace, duim kei hard verder moppie. Nono, nog even volhouden meid. Verder voor iedereen dikke knuffel. Na me een dag iets beter te hebben gevoeld ben ik nu echt door de griep gevloerd. En dan ook nog een super druk weekend dus ik ga zo maar weer eens naar bed. Hoorde vanmorgen op het nieuws dat de griep dit jaar gemiddeld 9 weken duurt voor je ervan af bent.....nou lekker dan......ben ik het persoonlijk toch echt niet mee eens hoor. Ik vind gewoon dat ik volgende week nergens meer last van heb, zo!!
Esther, wat vervelend zeg dat je zo ziek bent.. 9 weken? 'T moet toch niet gekker worden eh.. Ik moet inderdaad geduld hebben maar is zo moeilijk. Ik ga zo ook lekker naar bed, ben totaal kapot. (heb zelfs een verjaardag afgezegd) Slaap lekker iedereen!!
Ik ben nieuw wat betreft temperaturen en ben er eigenlijk ook te laat mee begonnen, op dag 22 (28 dagen cyclus). Op 15 februari knal ovulatietest gehad. Vanaf zaterdag 23 feb pas last van lage rugpijn en zeurderige buik. Normaal pas 1 dag voor ongi dag pas last van. Mijn temperatuur is als volgt: - 22/2 : 37,3 - 23/2 : 37,0 - 24/2 : 37,0 Nog 4 dagen voor nod. Is deze temperatuur hoopgevend?
Nono, weer omhoog zie ik, jeej! Grace hoe gaat het vandaag lieverd? Mariposa, helaas kun je daar zo echt niks over zeggen. Om te beginnen weet ik je basale lichaamstemperatuur niet en heb je nu dus maar 3 temps om te laten zien. Dan heb je wel een positieve ovu test gehad maar helaas garandeert dat geen eisprong, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of die geweest is. En dan weet ik ook niet hoe lang je LF normaal gesproken is. Maar......dit is wel een gemiddelde voor een zwangerschapstemp. Ik hoop voor je dat die mooi hoog blijft en niet gaat zakken. Dit kan ook nog op of zelfs 1 dag na nod. Succes!! Voor de rest van mijn meiden een hele dikke knuffel!!! Hier ligt opeens weer ruim 10cm sneeuw....ja daar had ik net behoefte aan.....not!!
Mariposa., ik sluit me aan bij Esther. Nono, spannend zeg! Esther, hoe is het met de griep? Hier zat ik ook niet op sneeuw te wachten hoor. Hier een slechte nacht gehad. En heb nu wat buikpijn en rugpijn, maar geen krampen. Gisteren geen bloedverlies gehad en tot nu toe vandaag ook niet. De misselijkheid blijft ook aanwezig. In de ochtend en 's avonds tegen etenstijd. Ik begrijp werkelijk niks van mijn lichaam meer. Zal blij zijn als het donderdag is.
Grace, griep is er nog steeds, maar ja gewoon doorgaan. Heb niet echt een keus met die kleine man he. Straks als die in bed ligt ga ik ook nog even plat. Wat vervelend meis dat je je zo slecht voelt. Ik duim nog steeds verder voor je hoor, al moet ik dat nog 8 maanden doen, dan doe ik dat!! Ik moet zelf donderdag ook naar het ziekenhuis, maar ik zal aan je denken lieverd. Hoe laat mag je?
Om 15:45 uur pas. Had rekening gehouden met mijn werktijden, maar ik denk dat ik in ieder geval tot donderdag even thuis blijf. Even mijzelf rust gunnen. Moet jij je 's ochtends al melden? Denk ook aan jou hoor. Smak!
Ik mag me om 11:45 melden. Gelukkig zit de kleine man dan op het kdv dus hoef ik daar geen rekening mee te houden.
Hopelijk levert het wat op voor je en vindn ze geen rare dingen. Je hoort wel vaker dat het na de HSG lukt dus ik duim keihrd voor je!
Ah dank je wel lieve schat!!! Moet toch een keertje lukken. Had dit ook al tegen vriend gezegd.....die staat nu al klaar whahahaha, mag ik eerst even van de ongi af zijn ???
Esther heel knap hoor, ikzelf ben echt als de dood voor zulke onderzoeken. Zoals je weet heel icsi afgezegd toen...dus RESPECT! En na dat onderzoek ga jij gwn lekker zwanger zijn!