Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nono

nono Niet meer actief

Hahaha Lappie, zou haast zonde zijn om op te eten. :p

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, smak terug moppie.

Lappie, whahahaha doe mij er ook zo een als dat iets betekent!!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lappie, als dat nog geen aanwijzing is! Hihi

Esther, beterschap meid!

Margha, vervelend dat die schimmel nog niet weg is.. Sterkte meid! En het afwachten duurt niet heel lang meer he? Een weekje?

Grace, ben blij dat het bloeden gestopt is! Duim voor je meid!

One, zooo fijn voor je dat je zwangerschap nog zo goed gaat!

Hier: hoop toch echt dat mn ei vandaag is, dus morgen een tempstijging.. Doe dit keer ff niet aan ovutesten dus we zullen zien.. Het klussen is wel goed gegaan! Hihi

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mooooiiee buik!! :D Dankjewel meissie!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
  7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, mooi hoor meis!!!!

Evelien, duimen voor een eitje moppie!!!!

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

even snel hoor, ben best nog een beetje moe...

@ Mariposa33: als je nu pas tempt kunnen we er helaas niks van zeggen, aangezien we niet weten wat je temp vóór je ei was...
    Met andere woorden... ik sluit me geheel bij Esther aan.

@ Lappie: ik had geen problemen met FF vandaag...
    Hahahahaha, dat MOET gewoon een aanwijzing zijn ;).

@ Esther: ik dium me suf voor je hoor! Bij mij was het meteen de 1e ronde na de HSG zwanger...

@ lb1985: ieder lichaam is anders, dus geen idee... Ik heb tijden gehad van enorme schommelingen, de hele cyclus door... Maar je zit nog steeds boven je lijn zie ik...

@ One: wauw! Wat een mooie buik meid! Mag je echt trots op zijn. (Maar ik gok zo dat dit ook zeker het geval is hahahaha)

@ Evelien: ik duim voor een eitje meid!

Hier aardig wat waterig slijm, maar een hele witte ovutest. (vandaag begonnen met testen, gezien mijn geschiedenis van de afgelopen 4 maanden) Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn urine nagenoeg gewoon doorzichtig was (bijna geen kleurtje hahaha), dus morgen maar even heeeeeeeel weinig drinken en dan testen hahahaha...
    We zijn al wel weer volop aan het "klussen" geslagen hihihihi...

Verder heb ik ook enorm goed nieuws! Vanaf 22 maart heb ik namelijk een nieuwe baan! Ik ga als horecamedewerker op een vakantiepark werken tot sowieso 22 oktober. Als ik geluk heb kan ik daarna ook mee naar de IJsbaan (die zij ook bezitten) en heb ik dus 's winters ook werk :D.
    Ik heb nog 2 sollicitatiegesprekken te gaan en daar ga ik wel gewoon naartoe, maar dit is gewoon al super! :D

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mooi buikje one.

Evelien. Ik wil een kruis bij jou kaartje zien, ik duim voor een hoge temp voor morgenochtend.

Hier. Rare vraag misschien hoor maar zijn er meer meiden hier die wel eens een schimmel infectie hebben gehad en met welk middel ging het over en moesten jullie ook langs komen? Wil de HA bellen maar we hebben net een nieuwe en die is niet makkelijk. Bij mijn vorigi kreeg ik het als ik belde voorgeschreven maar heb geen idee meer hoe het heette.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb het tijdens de vorige cyclus gehad en ik heb toen gyno dactarin gekregen (3 capsules die je in moet brengen). Dit heeft toen niet genoeg geholpen en toen heb ik 1 pilletje gekregen (weet niet meer hoe die heet) en die moest ik met water innemen. Daarna is het bij mij overgegaan...

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Dank jewel mvj, gelukkig is het bij jou overgegaan. Ik probeer morgen te bellen maar moet wel werken dus even kijken of het lukt. Dinsdag vrij, dus kan dinsdag ook altijd nog bellen.

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Esther: dankjewel meis! :D

@ Mvj: dankjewel, hopelijk heb ik 'm snel! :D Leuk dat jullie weer aan het klussen geslagen zijn, waterige afscheiding is gooood haha! Ben benieuwd wat je ovutest vandaag zegt. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! :)

@ Margha: dankjewel meis! Wanneer ga jij testen? Ik heb een half jaar geleden een schimmelinfectie gehad en daar ging ik veels te laat mee naar de dokter, dus had er heeeel veel last van. Heb gelijk een capsule meegekregen die ik in moest brengen en een zalfje dat ik (volgens mij) 2x per dag moest smeren. Omdat het al in zo'n ver stadium was, heeft het bij mij wel even geduurd voor het over was, maar volgens mij was het na 2 weken wel echt weg. Die capsule heeft in eerste instantie echt wonderen gedaan! Hoop dat je huisarts je snel goed kan helpen meis.

Hier vanochtend een tempstijging, maar heeeel onbetrouwbaar denk ik. Ik ging voor mijn doen al laat slapen (22.30u), werd om 00.30u wakker met enorme buikpijn (waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, waardoor ik weer m'n bed uit moest, voelde me zo beroerd!) en om 03.30u ging mijn wekker weer. Vandaag met mn mannetje meegereden naar werk om ook weer vroeg weg te gaan (13.00u), moet even naar de tandarts vanmiddag. Kortom, onbetrouwbare temp, omdat ik normaal pas om 05.00u temp en nu dus ook slecht heb geslapen.

Maaarrr, nu geeft FF wel een stippellijn op CD17, wat totaal niet klopt! Op CD19 had ik namelijk pas mijn bekende "prop" eiwit slijm, wat altijd voor mijn ei komt. Wat denken jullie? Gister toch mijn ei gehad, waardoor dus nu een tempstijging? Of maar ff afwachten tot morgen en als mijn temp nog hoog is FF de les lezen door de stippellijn te verplaatsen? ;) Op CD17 is ie zeeeekuurrr niet geweest namelijk!

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi Evelien, wat ik altijd doe als ik twijfel dan voer ik alvast morgen en overmorgen in, in jouw geval bijvoorbeeld 36.6 en 36.7 ofzo, en dan kijken of hij het kruis verplaatst. Had je geen ovutesten gebruikt??
    En hoe betrouwbaar is je temp van cd17? Was daar nog iets bijzonders?

Ik had deze ronde ook eerst een stippelkruis op cd9 daarna op cd10 en toen eindelijk op de goede dag, cd14.

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lappie, stom dat ik er zelf niet op kom. Dat doe ik namelijk ook altijd als ik het even niet weet! Nu niet aan gedacht. Net wel even getest en als mijn temp stijgt zoals jij aangeeft, zet ie een stippellijn op CD21, wat ik dus al dacht. Heb geen ovutesten gebruikt deze keer, denk te lui voor haha. Mn temp op CD17 is zeker wel betrouwbaar, maar wel heel gek hoor.. Gewoon op hetzelfde tijdstip getempt zoals altijd en niet ziek of andere omstandigheden.. Snap niet dat mn temp ineens zo'n dip maakte! Maaaarr zoals ik al zei, ik had op CD19 pas echt die prop eiwit slijm, en meestal betekent dat bij mij dat mijn eisprong snel komt, en dus niet al is geweest....

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, denk dat FF even van slag is door die enorme dip, maar dat die het kruis wel weer verplaatst.

mvj, gefeliciteerd met je baan meid!!

Grace, hoe gaat het vandaag??

Margha, aan mijn zul je niks hebben want ik mag alleen de zalf gebruiken. Ik ben allergisch voor die capsules etc. Dus het duurt wel 2 weken ofzo voor het echt over is, maar werkt wel, alleen iets langzamer natuurlijk.

Lappie, mooi kaartje hoor! Ik duim me suf!!

Hoe gaat het met de rest?
    Hier nog steeds brak. Soms denk ik dat het wat beter gaat, maar dat is dus helaas net niet zo. Ik ga wel gewoon door want ik heb geen tijd om rustig de hele dag in bed te mogen liggen helaas.
    Maar deze week alleen dinsdag en woensdag werken dus dat valt mee, donderdag HSG en vrijdag voor de zekerheid vrije dag er achter aan geplakt. Rustig weekje dus.

16. lb1985

lb1985 Actief lid

2 feb 2013
    109
    0
    0
    Ik run een eigen zaak. Groothandel en opleidingsin
    Hier vandaag een temperatuur daling (op 9dpo) van 0,4 graden.. hmm gok dat mijn menstruatie niet lang meer op zich laat wachten!

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Esther: heel verstandig dat je de dag na je HSG thuis blijft meis! Hoop dat je er niet te veel tegenop ziet en door de stress nog langer ziek blijft.. :( Beterschap meid! Ik denk dat je gelijk hebt wb het kruis bij FF. Morgen temp ik weer op mn "normale" tijd, dus dan weet ik meer.

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Evelien denk ook dat FF gewoon even van slag is.

Mvj, jeejjj. Gefeliciteerd met je baan.

Lappie, spannend kaartje. Ik duim keihard voor je.

Margha, hopelijk ben je er snel vanaf.

Hier gaat het redelijk. Ben thuis met 'griep'. Heb geen puf om op mijn werkt te zijn.
    Ik ben weer misselujk en geen bloed en ergens diep vanbinnen groeit er weer hoop. Al durf ik daar nog niet echt aan toe te geven nog.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Grace, Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt meis! Alhoewel ik toch heeel veel hoop voor je heb hoor! Helemaal nu je geen bloedverlies meer hebt en toch wel vaak nog misselijk en duizelig.. Donderdag ga je weer toch? Duim voor je!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, blijf jij maar lekker thuis meid das het beste nu.
    Je kleintje is nu misschien aan het vechten voor wat hij/zij waard is en daar wil je toch alles aan doen dat die daar de kans voor krijgt. Rust is nu goed. xxxx

Evelien, ben er eigenlijk verdomde nuchter onder altijd, wat moet dat moet.....heb er geen zin in, maar ik doe het gewoon. Dus extra stress heb ik niet gelukkig. Nu maar hopen dat alles open is en dat het geen pijn gaat doen, aangezien het op cd10 gaat plaatsvinden......

LB, flinke daling inderdaad, maar ook dat hoeft nu helemaal nog niks te zeggen, ik duim verder voor je.

Deel Deze Pagina