@Esther, mijn cyclus is sowieso wat langer. Ik durf alleen niet te zeggen hoe lang. Hij lijkt iedere keer langer te worden. Nu ben ik ook sinds vrijdag verkouden en vannacht heb ik zo slecht geslapen dus ik ben bang dat dat ook allemaal niet ten goede komt, maar we wachten af... @mamavanjoshua, ik hoop dt je afspraak vervroegd kan worden.
Grace, ja dat ziek zijn helpt er natuurlijk ook niet bij. Voel je je wel alweer wat beter? mamavanj, spreek maar van je af meid, je hebt er hard genoeg voor gewerkt dat ze je kunnen helpen!!!
Helaas nog geen tempstijging. Kan dit nog komen? Heeft iemand daar een idee van? @ Esther: ja, ik vind het een beetje onzin dat ik moet wachten... Ik heb ook gezegd gisteren dat ik uit mijzelf geen eisprong heb én dat ik anders straks weer eeuwen ongesteld ben en daar weinig trek in heb... door de Clomid heb ik dat ook niet meer...
Mvj heb even je kaartje bekeken, maar ik vind t er ook net op lijken of je eitje nog niet gesprongen is..? x
One: klopt, maar heb al gehoord dat je niet persé een tempdaling hoeft te hebben bij de gyn. Maar hij is toch echt gesprongen, aangezien ik een echo heb gehad en 't eitje weg is ...
oo oke! hihi okee...dan gaan we daarvanuit! spannend hoor, Blaaassstttttt de temp van mvj omhoogomhoogomhooggggg!
Hahaha, dankjewel. Heb van dinsdag vorige week tot gisteren om de dag echo's gehad. Dus vandaar. Ik zei al: bijzonder dat mijn temp niet is gedaald... Maargoed, dat hoeft dus niet persé, als je temp daarna maar omhoog gaat... of ik moet weer eens zo'n uitzondering zijn... (zal me ook niets verbazen)
mvj mijn temp stijgt ook niet altijd direct, bij de zwangerschap van V bleef hij zelf eerst heel stabiel en daarna ging hij pas de hoogte in.. ik duim het wordt tijd voor een roze golf hier
Boh, moet eerst eens proberen een positieve ovu test te krijgen deze maand.......maar is nog vroeg en ik hou de hoop vast dat mijn lichaam gaat doen wat ik wil (zegt ze zo positief mogelijk).
Als ik zo lees hebben julle allemaal al het nodige meegemaakt en hebben jullie gewoon recht op die positieve test. Helaas werk het zo niet in het echte leven , maar ik duim er keihard voor. Ik voel me op zich wel wat bete alleen mijn neus zit potdicht. Heb nu ook een ontzettend onrustig gevoel in me. Ben ergens bang dat mijn cyclus straks weer langer gaat duren. Weet uit eigen ervaring dat het allemaal niet van zelf sprekend is en dat maakt me erg onzeker. Ik probeer dat wel naast me neer te leggen, maar er zijn genoeg dagen dat dat niet lukt, pffff... Als FF zegt dat mijn temp wat meer dan normaal varieert moet ik me dan zorgen gaan maken of is dat iets wat voor kan komen en moet ik gewoon afwachten tot mijn eitje wil springen?
mamavanj, weet ik meid en doet me echt goed! Grace, iedereen hier heeft dezelfde grote wens en we komen er wel samen, ook jij!! Ik weet niet hoeveel maanden je al temp hebt ingevuld, maar ik gok zo dat dit de tweede maand is? Het kan zijn door je verkoudheid dat je temp wat wisselt, is heel normaal.