Bekijk bijlage 292825 Of te wel "smak" voor mijn meiden Die onderste wil niet weg whahahahaha kussen om te klussen whahahahaha
Nee, helemaal niet Hier zit vriendlief even voetbal te kijken... Hé, maar what the RUK....we moeten heel wat anders doen, hihi...
Moppies, ik ga niet rukken of bukken, maar ik ga zo eens tukken...... vreselijk druk weekend dus weet niet of ik er ben deze twee dagen. Geniet van jullie weekend en geen gekke dingen doen he!! Ik probeer zeker nog even te komen kijken aangezien het spannend begint te worden bij verschillende!! Denk aan jullie hoor!! smakkerdesmak!!
Goedemorgen deze morgen!!! Grace, weer een rare temp zo te zien? Yuna, vul die van jou eens in!!! Hoop *^&%*^%*%&^%^_)_)&^%#$#$*& vloekerdervloek........das niet de bedoeling he mop..... Hier een hele saaie temp voor de vierde dag. Vins het raar, voor mijn bmm zat ik altijd hoger na ei......ach ja, tenminste een ei......
Goedemorgen!! @Hoop, NEE, dat mag niet! @&%#%&## @Yuna, hoe is je temp? Duimerderduim.... @Esther, je bent erg stabiel, maar ik begrijp dat het vreemd is? Maar wel een ei en dan weet je het maar nooit! En ik ga weer omlaag Ach, de afspraak staat voor de 9e dus blijft mijn temp zo raar doen dan kan ik eens nagekeken worden... RUKlijf
Weeeerrr zoveel geschreven! Pff hou het echt niet bij hoor! Dat voelt best wel RUK hahaha Yuna, neee wat vervelend! Hoop toch geen ongi! Grace, jij ook temp omlaag, bah! Stomme thermometers! Hoop, zoals iedereen zegt: zeker niet de bedoeling! Hier is mijn temp ineens supee gestegen! Maar nu.. Mijn wekker gaat doordeweeks altijd om 5.00u af, maar gister sliep ik pas om 02 00u en heb toen om 05.00u getempt (zie FF), toen door geslapen en voor de zekerheid nog een keer getempt om 10.00u (36.96). Maaarrr wel 2 glaasjes rose met de buurvrouw gedronken gister.. Heeft dat zoooveel invloed op je temp??