he lieve meide, hier weinig aanwezig, wel veel meelezen, maar weinig plaatsen, kan er de energie niet voor vinden ben vaak zo extreem duizelig dat ik mijn zoontje niet eens durf om te kleden op de commode en dat dus maar op de grond doe. woensdag weer naar de gyn en dan ook maar even vragen of ze mijn ijzer willen prikken. ik duim hier heel hard voor iedereen... esther: donderdag heel veel succes... grace: we gaan voor al het positieve bij jou, dat kleintje blijft bij je plakken, dat moet.. de rest, ik denk aan jullie, lees mee met jullie en duim voor jullie.. one: mooi buikje meid.. nu weer gauw op de bank want het duizelt al weer lekker
Anja, doe maar rustig meissie!! Wij blijven gewoon hier hoor. Is je bloeddruk wel goed? Kan ook zijn dat die te laag is natuurlijk. En inderdaad even je ijzer laten prikken. Doe maar voorzichtig meis! xxx
Esther, ik duim voor je dat het geen pijn doet! Gelukkig nog wel mooi voor je eisprong Anja, rustig aan meid! Wat vervelend voor je die duizeligheid! Misschien inderdaad woensdag meteen even vragen aan de gyn om je bloeddruk te meten en/of je ijzer. Sterkte meid!
Evelien, dank je wel. Is ook de bedoeling dat het voor je eisprong gebeurd. Tussen je menstruatie en je eisprong is zelfs, je bloed moet helemaal weg zijn, vandaar cd10. Heel geplan, maar ja zo wel een goede dag, kleine man op kdv dus handen vrij.
Ohh dat wist ik niet haha, ik dacht puur toeval Gelukkig kun je die dag gelijk ook even tot rust komen, zal niet meevallen allemaal denk ik.. Sterkte alvast!
whahahahaha nee was het maar zo makkelijk, maar is echt fabriekswerk hoor. Dank je wel. Nono, heb jij nog opnieuw getest? Zie dat je temp iets gezakt is, maar dat je een open rondje hebt......
Anja, rustig aan doen meis. En je even na laten kijken op ijzer en je bloedruk. Esther, hopelijk doet het geen pijn. Ja wat moet dat moet. het is voor een goed doel zeggen we dan. Hopelijk wordt je er wat wijzer van. LB, geen bloed geeft moet zeggen ze. Nono, hoe is het met jou? Ik ben net heerlijk over mijn nek gegaan. Er zat niks in mijn maag dus het was niet leuk. Tja, als ik boven die emmer hang en de longen er bijna uitkots (sorry) dan voel ik bijna een tingeling van hoop en blijdschap. Zou het dan toch? Oh, dan wil ik wel 9 maanden misselijk zijn en overgeven!
Grace, dan hoop ik met alles wat ik in me heb dat dit goed nieuws betekent!!!! Het is bijna donderdag meis, nog even volhouden!!
Het klinkt heel vreemd om dit zo te zeggen Grace, maar.... Ik ben blij dat je zo lekker kotst!! Haha Ik vertrouw er gewoon op dat het goed komt! Nog 3 nachtjes slapen en je weet meer
He lieverds, Anja wat vervelend zeg dat je zo duizelig bent. Neem je tijd en doe rustig aan! We vergeten je niet. Esther, ik hoop ook voor je dat het mee gaat vallen. Grace, ik heb er echt wel een goed gevoel bij.. laat het maar snel Donderdag zijn! Ik heb nog niet weer getest, wil mij graag aan m'n woorden houden.. Vorige keer had ik een LF van 13, dan zou ik vandaag ongi moeten worden.. maar normaal heb ik sowieso een LF van 14, word ik gewoon morgen ongi. Als ik morgen middag nog niet ongi ben dan wil ik er nog wel een testje tegen aan gooien (vaak komt het al 'sochtends) Inderdaad, temp iets gezakt maar niet geheel betrouwbaar dit keer.. ik moest namelijk om 5.00 zoooo nodig plassen dat ik het niet meer op kon houden.. daarna wel de normale tijd wezen tempen en die was 36.8 maar goed.. ik hou de eerste temp wel aan. En, hebben jullie vandaag nog wat op de planning staan?
thanks meiden, idd ben ook erg trots op me buikie Grace klinkt hoopvol toch? t misselijk zijn enzo..ik duim ook door! ben erg benieuwd donderdag... Nono spannend duimduim!
Kan vanmiddag een capsule ophalen bij de apotheek. Hopelijk is het dan over. Hihi ik zei voor de gein tegen mijn man ik kan vanmiddag een paasei ophalen bij de apotheek. Hij zat me aan te kijken . Haha
Nono. Ik blijf stevig doorduimen hoor. Esther. Balen zeg dat je nog niet fit bent. Hsg komt al dichterbij, ik duim voor je dat alles goed is. Evelien. Balen dat je kaartje zo vaag is. Je kaartje van vorige maand was juist zo,n mooi kaartje. Duim duim.
ghehe margha hopelijk snel van die schimmel af.. One mooi buikje! Grace wat fijn dat je niet meer hebt gebloed.. en nu misselijk bent! hopelijk donderdag een mooi kloppend hartje! Nono balen van je tempdaling hier vk even gemaild over de afneming van mijn kwaaltjes ; ze kon er niet veel over zeggen..maar ik kon een echo vragen (kost 45 euro) om te kijken of het hartje klopt... nja momenteel kan ik dat even niet missen dus ik wacht geduldig verder af...misschien ben ik wel 1 van de gelukkige waarbij mjin lichaam heel snel aan het hcg hormoon went....tzou me niet verbazen..
@ Margha: Heb je al gebeld? Ja dus hahahaha. Ik hoop dat je paasei gaat helpen @ Evelien: ja idd, hoop dat jij hem ook snel hebt. Ik ga straks weer een testje doen. Ben benieuwd... Dankjewel. Ben ook echt superblij! . Ik denk idd ook niet (ook gezien je afscheiding) dat hij op die tijd is geweest. En FF is er ook niet zeker van, dus dat scheelt @ Esther: thanks meid! Goed dat je de dag erna vrij hebt genomen meid. Als je geen zittend werk hebt zou ik het ook zeker niet aanraden de dag erna te gaan werken... Ik hoop dat je je snel beter voelt meid. @ Grace: dankjewel meid! Wat fijn dat je hoop weer een beetje groeit! Dikke knuffel meid! Mijn duimen draaien overuren. Enneuh: kots er maar op los hoor! . @ Anja: he bah wat vervelend dat je zo extreem duizelig bent steeds... Ik hoop dat de gyn wat voor je kan doen meid. @ Nono: spannend hoor meid! @ Yuna: jij gaat gewoon over 33 weken ongeveer bevallen. Dus gaat vast helemaal goedkomen. Wel een beetje raar dat je dan nu 45 euro moet betalen... maargoed... Hier vanmorgen de gehele bovenverdieping schoongemaakt en opgeruimd. Bedden verschoond. Heerlijk hoor, weer lekker fris en fruitig boven . Morgen is de benedenverdieping aan de beurt. En dan morgenavond die schrijver voor het interview. Vind het best spannend hoor...
Yuna wat raar dat je 45 eu moet betalen,als ik ongerust ben kan ik gwn komen bij de vk. Mvj heerlijk alles weer schoon dus hoe was je ovutestje meis? x
Jup, tot nu toe alleen de bovenverdieping nog he? Morgenochtend eerst massage en dan daarna flink aan de slag met de benedenverdieping en als ik 't 's morgens niet red, dan ga ik 's middags verder en ook nog even hardlopen hahaha, heb het morgen nog druk . Hier een foto van mijn ovutestjes van gisteren en vandaag... Voor mij ziet het er al positief uit (ik heb nooit knallers), dus ben benieuwd wat hij morgen gaat doen... (zul je zien dat ik morgen ineens een knaller krijg hahahahaha)