Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh Grace wat een onzekerheid!!! :(
    Ik heb ondertussen al last van mijn duim.... (van het duimen voor je)

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Jennifer ik hoop echt dat je snel weer een mooie cyclus mag hebben meid. Hopelijk komt je ei snel.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Aah NEEE dat meen je niet, vind het echt super k*t voor jullie. Laa laat het maar gauw donderdag zijn. Dit is echt verschrikkelijk zo die onzekerheid.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. We hebben 2 keer geklust, 1 keer op de dag van de positieve ovutest en de dag erna ook nog een keertje. We hebben preseed gebruikt om het wat aangenamer te maken.

Vervelend meis die buikpijn, heb je wel vaker buikpijn rond je eisprong? Of misschien toch wat verkeerds gegeten. Ik heb altijd veel last van buikpijn en opgeblazen gevoel vanaf eisprong tot nod en sinds vorige week bgonnen met efamol pmp, sinds een paar dagn voel ik me beter. Hopelijk blijft dit zo.

5. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Oke thanks :) jij succes het komt vast goed donderdag! Ik duim voor je

6. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Ja zo is duidelijk dank je :) wat een mogelijkheden. Fingers crossed dat het via de natuur mag gaan. Al geniet ik minder van het vrijen dan normaal ik leg mezelf een soort druk op. Mijn man daar in tegen hoor je niet klagen :D

7. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Hier 1 dag voor de positieve ovu test en de dag van de positieve ovu test (de ochtend daarna was er geen smiley meer, dus denk dat ie dan ook echt gesprongen is) Normaal vrijen we wat nog langer door maar ik werd ziek :( dus dat werd mn niet.

Hoop dat t gelukt is :)

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik zal voor je duimen truffeltje

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, ik heb nooit last van buikpijn rond mijn eisprong, voel helemaal niks! (jammer genoeg)
    Voel me nu zooo beroerd, niet leuk! Mn darmen gaan tekeer en ben met vlagen misselijk dat wil je niet weten! Denk dan inderdaad eergister wat verkeerds gegeten ofzo ik weet het anders ook niet wat het kan zijn...

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Heb je nog een ovutestje gedaan vandaag?

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh jee hoop dat je gauw wat opknapt en niet ziek word. Beterschap meid.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou net ook mijn kippensoepje weer naar buiten gewerkt. Aan de symptomen ligt het in ieder geval niet ;)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi ik vandaag ook al grace bahbah, lekker vies is dat dan he!

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou bahbah inderdaad.

Maar liever dit 9 maanden en donderdag een hele mooie echo dan dat het toch niet goed is...

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jaa idd dat zeker :)
    duimvoorje

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Grace, ik duim voor je dat het goed blijkt te zijn donderdag! Maar eigenlijk vertrouw ik erop meis :)

Margha, hoop het ook niet.. Dankjewel! Voel me niet grieperig, is ook niet aan mn temp te zien. Alleen die rommelige buik dus :(

17. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Die rommelige buik heb ik ook, geen eetlust, dan weer diarree dan weer niet geen pijl op te trekken. Ik ben vorige week wel een paar dagen ziek geweest maar nu ook geen koorts ofzo. Misschien heb je een deel van het griepvirus? Sterkte in ieder geval, er is niks aan zo weet ik uit ervaring

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yuna: hahahaha ja, wel vervelend opzich dat de testen pas tussen 16 en 18 uur goed zijn (althans dat mijn LH-piek dan pas is zeg maar)... Moet de hele dag rekening houden met barweinig drinken hahahaha...

@ Evelien: ooow 7.50 uur... toen waren wij al aan het ontbijten hahahaha, al bijna klaar zelfs ;).
    Hier gaat het wel aardig hoor. :D. Vandaag hele dag druk geweest. Vanavond komt Lowie van Gorp :D.

@ Tinkerbell: had je mijn PB ook nog teruggehad? Heb geen haast hoor, maar vroeg het me ff af, omdat het toen bij jou ook eerst niet goed is gegaan...
    Welkom terug meid!

@ Lappie: kan me je testdrang wel voorstellen. Goed dat je het niet doet hihihi. VInd het wel gedurfd voor NOD testen ;). Doe ik zelf nooit...
    Ow, je hebt die testen gekocht... Hmmmm, hoor daar heel veel slechte verhalen over... Dat kruidvat dan al een knaller heeft en deze nog helemaal niet...

@ Anjamones: dat valt toch gewoon onder aansprakelijkheidsverzekering of inboedel? Ah, lees al dat het goed is gekomen :D.
    Meid, kan me voorstellen dat je er dan driedubbel zo nerveus van word. Ik duim voor een kloppend hartje morgen hoor! :D.

@ Truffeltje: er zijn vrouwen die het al wel voelen, al vind ik het persoonlijk best vroeg op 8 DPO...Jep, minimaal een jaar zijn de meesten ermee bezig... Ikzelf ben volgende maand alweer 2 jaar bezig...
    Positief blijven meid, want zo roep je het alleen maar op je af. Je bent idd "pas" 4 maanden bezig. Als je na een jaar nog niet zwanger bent kun je gewoon naar de huisarts gaan.
    (dit klinkt vast harder dan ik bedoel...)

@ Margha: jeetje over spannende kaartjes gesproken... jij maakt het ook wel spannend ;).
    Ik ga nu zo een testje doen, ben de hele dag druk geweest hihihihi.

@ Nono: he bah wat balen meid, dat je ongesteld ben geworden. Dat hadden we niet afgesproken he?

@ Grace: he bah, wat een nare onzekerheid dit zeg. Dat het maar gauw donderdag mag zijn voor jou... Knuffie.

Hier vandaag druk geweest. Vanmorgen eerst hardgelopen, daarna de keuken voor het zicht schoongemaakt en toen even mezelf gewassen en omgekleed en toen was het alweer tijd om J.oshua van school te halen.
    Toen J.oshua weer op school zat heb ik de gehele benedenverdieping gedaan.
    Toen ik daar (eindelijk) mee klaar was heb ik de laatste vragen in het interview gezet en nu... nu zit ik nerveus te zijn hahahahaha...

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    whaaaa grace, lekker blijven kotsen jij schat...!!!!

mvj, idd en wel meer dan driedubbel, hihi... morgen zet ik hier hopenlijk heel goed nieuws neer :D
    ennuh, niet nerveus zijn, komt vast goed.

one, ik heb mazzel wat dat betreft, in mijn eerste zwangerschap 2 keer overgegven, mede doordat onze lieve poes een half opgevreten muis had laten liggen, jakkes!!!! verder niet..
    en nu ook niet, gelukkig..!

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh echt???
    Maar ik heb ook deze: (en daar had ik afgelopen september goede ervaringen mee)
    Cassette Zwangerschapstest - 6 complete zwangerschapstesten
    Ik ga ze tegelijk doen, dus we zullen zien...

Deel Deze Pagina