@ Anja: thanks meid, komt vast goed. Jij gaat gewoon goed nieuws typen hier morgen! Hij heeft me net gebeld, hij moest nog 100 km, dus hij is rond 18.45 uur bij mij thuis... Ben benieuwd. Hij klonk wel écht enorm aardig aan de telefoon, dus dat gaat vast goedkomen. @ Lappie: hahaha, ja écht! Ben benieuwd, die testen ken ik niet. Die van Z&K heb ik veel van die verhalen over gehoord dus. Vandaar dat ik dacht: ik zeg het toch even... Manlief mag zometeen J.oshua alleen van de naschoolse opvang ophalen, want zou wel beetje raar staan als Lowie van Gorp voor de deur staat en ik ben net J.oshua aan het ophalen... Had nog gevraagd of hij een soepje mee wilde eten, maar daar heb ik geen antwoord meer op gehad. Dus vraag het straks nog wel even. Anders ga ik gewoon na-eten . Hij zal ook rond 18.30 uur weer weg moeten (uiterlijk kwart voor 7), omdat hij wel optijd in Meppel moet zijn voor die lezing natuurlijk, dus hoop dat we tijd genoeg hebben . Ik ga in iedergeval het gesprek opnemen met de Microsoft moviemaker... Dus ff testen of hij het doet zonder de microfoon op het hoofd...
Anja ohh wat fijn zoo weinig overgeven.. maar bij mij begon t ook pas tegen 8/9 weken, dus wie weet komt t bij jou nog hihi ik dacht eerst ook ohh lekker geen kwaaltjes, en ineens was t er.
@ Anja: thanks meid! Komt goed, ik leg de koptelefoon in het midden van de tafel en dan zet ik de moviemaker aan hahahahaha. Scheelt me een hoop getyp, dat vind ik dan weer zo onpersoonlijk. Inmiddels ook allang testje gedaan hahahaha, vergat ik net bij het vorige berichtje te zetten. Hij is hetzelfde als gisteren en qua zeurende buik heb ik ook hetzelfde als gisteren, dus hij is nog niet gesprongen. Morgen dus weer aan de klus... Klusserdeklusserdeklus hahahahaha. Gisteren mijn man nog wel flink moeten verleiden hoor. Hij lag boven op zijn.... Maar het is gelukt hahahaha.
Sodeju wat kunnen jullie lekker kletsen zeg......even mijn best doen hoor.... Om te beginnen: HHHOOOOOOIIIIIIII LIEVERDS!!!!!!!! mvj, gaat de goede kant op met ovu testen he meid. Evelien en Yuna, het kan alle kanten op lieverds, ik had bij mijn zoontje echt letterlijk 9 maanden helemaal nergens last van en bij mijn 2e zwangerschap was ik al gruwelijk misselijk vanaf eisprong. Ze zeggen wel dat dat niet kan, maar blijkbaar reageer ik nogal heftig op hormonen. Dus volhouden lieffies!!! Grace, kom op he moppie!! Ik als "opper positieve muts" vind dat jij donderdag een pracht echo krijgt!!! Ik ga zelfs donderdag onder hsg met de benen wijdt gewoon doorduimen hoor hahaha Anja, jij morgen ook een echo? Hoe laat mag je mop? Ook voor jou ben ik uitermate positief hoor!! Lappie, spannend meis. Ik test beter met de midstream van z&k, maar misschien dat deze testen het bij jou wel gewoon goed doen he, zou zomaar kunnen. Truffeltje, bij jou is het ook al spannend dus?! Duimen draaien ook voor jou. Wie vergeet ik??? Verder dus veel misselijkheid en gekots hier??? Gezellig whahahahahahaha Hier bijt ik me gister spontaan een stuk van mijn kies af....auw....gelukkig ligt zenuw niet bloot dus doet verder geen pijn. Alleen lastig met eten omdat vulling nu iets los zit. Dat mag ik dus vrijdag even laten herstellen. Gelukkig dat ik die dag toch al vrij had. En verder.....ach ja nog steeds wat griepig, maar valt mee te leven....op naar donderdag.....
ai esther, een stuk van je kies? das niet lekker..! maar idd gelukkig vrijdag vrij, haha ik heb morgen om 5 over 11 de echo.. erg spannend, nu al flink zenuwachtig.. ik zal sowieso donderdag aan jou en grace denken hoor!!!
Mvj, lekker bezig Anja, hopelijk is de misselijkheid niet voor jou weggelegd. Maar jij krijgt gewoon een hele mooi echo! Esther, whaha. Lekker wijf ben je ook. Ga jij maar lekker met de benen wijd doorduimen. Oeh, gebroken kies. Gelukkig geen blote zenuw. Je hebt wel twee fijne dagen voor de boeg. Hsg en de dag erna de tandarts. Dan moet de rest van de maand toch perfect verlopen met een heel mooi bevrucht eitje. Ik duim ervoor! Hier net met pijn en moeite mijn broccoli opgegeten. Mijn aardappelen en vlees gingen er echt niet in. Blegh....
@ Anja: hahahaha, thanks! . Oeh, gelukkig hoef je niet de hele dag te wachten op die echo . @ Esther: hahaha ja, voor mij zijn ze al positief . Wacht morgen nog even af, wat hij morgen gaat doen... Gezien dat zeurende gevoel in mijn baarmoeder weet ik zeker dat hij nog niet is gesprongen... Auwa! Wat een pech zeg... Hoop dat je snel weer een "normale" kies hebt hoor . En inderdaad: OP NAAR DONDERDAG... @ Grace: hahahaha, geweldig toch? . Nou ja, je hebt in iedergeval de groente vitamines binnen gekregen
mvj, dan hop, boven op je vent klimmen......of onderop, wat jij wil hahahahahaha Grace, moet je eens kijken wat ik allemaal voor je over heb whahahaha. Maar ik vind je idee goed hoor, eerst hsg, dan kies, dan eisprong en dan zwanger......ik teken ervoor!! Anja, das in ieder geval nog steeds in de ochtend uren, dat valt dan weer mee. Wel gelijk hier komen showen die foto he!!! De zenuwen zijn logisch moppie, maar komt allemaal goed!!! Mijn vriend wordt echt met de dag liever, dalijk wordt het nog zo'n softie whahahaha. Schatje wat betekent 13 op de kalender? Das cd13 dat moest ik weten voor hsg dat ik dan voor ei zit Dus dan moeten we flink tekeer gaan he dat we eens een dochter krijgen...... Ja schat, maar eerder en later ook........ whahahahahaha hij doet zo zijn best niet normaal. En dan te bedenken dat het dus echt een macho vent is, gespierd en groot en dan zit die wat te tellen wanneer ik vruchtbaar ben. Schatje dat het is. Vertel hem nooit waar ik zit in cyclus, maar hij weet het zelf ook maar al te goed.
thanx meiden... en esther, ik zie je vent al helemaal voor me, hihi... hoe ging je intervieuw mvj?? mijn vent is ook echt een schatje..! ik hoef maar een keer te kruinen van duizeligheid of hij staat al bij me. en hij gaat er elke ochtend voor zoonlief uit, terwijl hij op zijn werk ook altijd al vrij vroeg is..
Mvj ja hoor heb je PB gehad alleen nog niet zo tijd gehad ik ga er morgen proberen tijd voor te maken sorry dat je er zo op moet wachten
jeeeeeej hebben we allemaal de goeie kerels!!! whoehoe!!!!! Nono, ik vergeet je bijna, vreselijk balen meis. Snap dat streepje op je test dan ook niet helemaal. *vloekwoord*.....
Haha als we zo doorgaan hebben we straks nog hetzelfde kaartje tinkerbell Hier ook weer een stijging! Helaas nog steeds last van mn buik.. Verder totaal geen ziek gevoel.. Zo lang kun je toch geen last hebben van "iets verkeerd eten"? Reageer zo verder op jullie dametjes!!