Redelijke RUK dag ja.....och ja die gaan ook wel weer voorbij.... Evelien, sodeju zeg waar gaat jouw temp naartoe???hahahahaha Ik weet dat alcohol invloed heeft op je temp, maar niet hoeveel. Ik drink zelf niet dus tja... Anders morgen eens kijken wat die doet. Je kunt deze dan altijd nog op "discarded" zetten. Maar denk eerder dat het komt omdat je korter hebt geslapen. Yuna....^%*^$%*^$% RUK!!!!!
Esther jou temp blijft stabiel dus voor jou nog ff positief Morgen inderdaad maar weer ff mn temp afwachten.. Zie wel in mijn vorige cycljs ook een temp verhoging op 4dpo dus het zou best kunnen! Heb inderdaad wel super kort geslapen maar heb me wel aan de 3-uur-slaap-regel gehouden Achhhh we zien het wel weer!
Pfoe, moeilijk evelien...ik ben er nog niet zi in thuis. Je hebt wel 3 uur geslapen. Zou je temp misschien nu gaan doen wat hij moet doen... Ja bij mij is het ook ruk. Niet zo ruk als Yuna en Hoop, maar toch....
Dikkeknuffels voor jullie! lees dat t ee rukdag is hihi Ik heb eigenlijk weinig te melden, maar kwam gwn ff langs, om jullie een fijne dag/avond te wensen ! xxx
@ Meiden: whahahahaha, lig even helemaal plat hier... Heb wat gemist gisteravond zie ik al wel hahahaha. @ Esther: whahaha, dankjewel voor de kus. Uiteraard kus terug . Wel je broek in de was gedaan neem ik aan? LOL Geniet van je weekend meid. Bij jou ook ff spannend dus meid... @ yuna: nee dat mag niet hoor!!!! Grace: nee jij mag ook niet omlaag hoor!!! @ Evelien: dan heb je minder slaap gehad als 3 uur...als ik het goed begrijp...Dat heeft idd wel effect op je temp... @ One: jij ook fijne dat meid!! Hier toch weer een lichte tempstijging. Vanmorgen wel wat spotting gehad, maar dat is alweer helemaal weg. Ik heb wel voor de zekerheid maandverband voor gedaan. We zullen gaan zien...
Je houdt het spannend mvj. Zolang er geen bloed is blijf ik stug doorduimen. One jij ook een fijne dag en dikke knuff.
Spannend Senna!!! Hier niks meer gespot! Dus 't is écht even heel spannend hier. Ik zit in totaal op dag 28 en 13 DPO...
mamavanj, spannennnnnnddddddd!!!!! Senna, aan de klus meid!!! Voor de dames met een ruk dag, morgen is er weer een nieuwe dag schatjes. Ben kapot, zoontje (2,5) erge buikpijn, arme kleine man.......huilt hele tijd.....
vandaag niet ahahha manlief heeft late dienst. Heeft iemand trouwens intresse hier in 3 pakken pampers broekjes maat 5?
@ Esther: aaaaaaah, arm ventje... Ja zeker spannend. Ik moet zometeen weg naar mijn werk en dus hele nacht werken, daarna morgen overdag lekker slapen, dus heb er morgen vrijwel geen tijd voor om over na te denken . Dus dat is wel errrug prettig. Daarnaast is mijn paps morgen jarig, dus als ik wakker ben gaan we daar naartoe .
pppffff nou de buikpijn is eruit.........net hele bed en zichzelf onder gespuugd....zooooooo zielig. Man hem maar ff snel onder douche gedaan en ik bed verschoond. En toen viel hij gelijk in slaap (tot nu toe). Hoop dat dit het dan was. Senna, wat vraag je daarvoor?
@ Esther: aaaah, arm ventje. Nu idd maar hopen dat het er nu uit is en dat hij verder geen last meer heeft. Beterschap met hem meid. Meiden, ik ben er vandoor! Toedels... Ik ga aan het werk tot morgenochtend 07.00 uur en ik hoop dat ik dan ook écht naar huis mag... pfffff...
@ esther, hopen dat je ventje er vanaf is. Arm ding. @ mvj, spannend zeg! Werk se en morgen een fijne dag gewenst, alvast gefeliciteerd met je paps.
Zo... Wat wordt er hier gekletst hey!!! Hier bijna een einde aan deze rukdag! Nog geen bloed, maar ook geen moed (meer). Temp gedaald, hormonen gieren weer eens in de rondte (is na mn bevalling altijd een beetje over de top gebleven 1 dagje vtv). Al blijf ik uiteraard stug duimen. maar dat doe ik voor jullie allemaal! Tukse allemaal... Lies
Ik ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen. Ben heel benieuwd want snap er nog geen bal van. Hopelijk leer ik snel hoe ik die kaart moet interpreteren. Is het zo dat je opde dag van je eisprong een temperatuur daling hebt? En daarna een stijging? En als je zwanger bent blijft je temp hoger en als je ongi wordt zakt ie weer???? Hoop dat ik een boek van jullie kan leren in deze topic.
Jennifer, welkom! Ja, hij daalt voor je eisprong vaak en de dag erop springt ie dan omhoog en daar moet ie blijven. Als je zwanger bent blijft ie idd hoog. Hier kunnen jullie stoppen met blazen. Hij is gekelderd (nog geen menstruatie trouwens). Mijn doel was te kijken of mn cyclus ok was, maar we kunnen concluderen dat dat best ok lijkt toch?