Reageer straks even uitgebreider. Maar ben gisteravond laat naar bed gegaan en ook nog wezen plassen vanacht. Ik heb vanacht en morgennacht nachtdienst dus de aankomende 2 temps zijn waarschijnlijk ook niet zo betrouwbaar. Ik kan vanmiddag wel zalf ophalen bij de apotheek gelukkig.
Grace, dankjewel voor het blazen meissie! Nog iets meer dan 5 uurtjes, hoop dat je een beetje afleiding kan vinden tot die tijd. Jennifer, dankjewel meissie! Haha ja zou wat zijn he hihi. Wanneer ga je weer een ovutestje doen? Spannend! Dan weer aan de klus yeaahh Esther, ik hoop ook voor je dat ie aardig voor je is straks! Zeg maar tegen hem/haar dat alle dames hier vinden dat ie zachtjes met je moet doen! Anjamones, leuk van je avond en dat je wat mocht uitzoeken! Margha, heb je na het plassen vannacht minimaal 3 uur achtereen geslapen? Dan lijkt ie me alsnog betrouwbaar. Jammer van je nachtdiensten, zo wordt je nog zenuwachtiger of het gelukt is of niet! haha
Evelien, ik zal het hem/haar zeggen hahahaha. Dank jullie wel lieve meiden. Hier me net alvast ongekleed, maar een lange trui aangedaan. Sta ik daar niet gelijk zo in mijn blote reet whahahahahaha. Wel nog steeds die ongelooflijke darmkrampen, maar hoef in ieder geval niet meer naar de wc. Sta ik ook niet echt op te wachten, zie het dalijk al voor me...... Nog eventjes wat zenuwachtig hier rondhuppelen en dan ga ik maar. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik thuis ben. En Grace je weet he het, zelfs met de benen wijd duim ik voor je!!!!!
@ Esther: ik denk aan je lieverd! Hopelijk heb je niet al te veel pijn... Wat vervelend dat je zo'n last had/hebt van de bijwerkingen van die 2 pillen zeg... Gelukkig voelde je je vanmorgen alweer wat beter, wel weer jammer van die koppijn dan... @ Grace: ik denk ook enorm aan jou. Ik ga zoooooooo hard duimen voor weer een goede echo! Knuffie. Kan me enorm voorstellen hoe zenuwachtig je moet zijn. @ Anjamones: Ik ga eens even kijken. Ik ben gek op kaarsen, dus wie weet ga ik ook wel een keer zo'n party doen . Wauw! Wat een mooie echofoto zeg! Nou dat is nog eens leuk zeg dat je zoveel mensen had die goed besteld hebben @ Jennifer: hoezo ben ik een drukke vrouw? Jaaaaa, hij is zekers onderweg! . In mijn geval zou deze al positief zijn hahahaha... @ Lappie: ik blijf voor je duimen meid! Ik twijfel of ik wat zie op die test van gisteren... @ Mariposa: dat kan wel hoor. Ik had zelfs toen ik al wist dat ik zwanger was (dus was al 5 weken geweest) nog een innestelingsbloeding (heb de VK toen gebeld en die zei dat het een innestelingsbloeding was). Balen dat je toch ongesteld bent geworden meid. Knuffie... Overslaan? Ik zou zeker niet overslaan hoor. Het is niet gezegd dat het nu wel raak is en al was dat wel zo... wat dan nog? Maakt toch niet uit? @ Tinkerbell: lekker geslapen meid? En nog bedankt voor je pendel hoor. Je maakt het wel spannend! Hahahaha, het betekend namelijk dat ik nu deze ronde zwanger zou moeten worden/zijn... Hij is wel gedaald, maar je zit wel nog steeds boven je lijn... dus er is nog hoop . Een innesteling hoef je niet persé te voelen helaas... @ Margha: he bah wat balen voor je dat je nog steeds jeuk hebt. Al eens naar laten kijken? Waarom zou het niet kloppen? Ik vind het een hele mooie stijging hoor... Fijn dat je in iedergeval nu ook zalf kan halen. @ LB1985: spannend meid! Hier moeite met warm worden... Ga dan ook vanavond pas hardlopen, dan kunnen mijn voeten eerst opwarmen hahaha. Zo eerst maar even snel naar de winkel (heb zin in tartaar op brood) en dan hup J.oshua van school halen en dan broodje eten en dan weer hup J.oshua naar school brengen hahahaha... Mijn ovu-test van gisteren was alweer lichter dan de andere die van eergisteren en de dag ervoor. Dus nu is het wachten op de zelfde temp morgen óf nog hoger natuurlijk, want dan krijg ik mijn kruis al
Mvj, eet smakelijk! En morgen een kruis, dat weet ik zeker! Joehoeee Hier moet ik even mijn ei kwijt.. Mijn moeder en tante zijn zulke regelneven dat ze het er al heel lang over hebben om iets voor me te regelen zoals een vrijgezellenfeest. Ik heb al die tijd gezegd dat ik het liever niet wilde (vindt het zo afgezaagd altijd!) en ALS je het al doet, dan hoor je dat met hechte vriendinnen te doen en niet met familie. Een paar buurvrouwen kwamen laatst ook al met de vraag of ze alsjeblieft wat voor me mochten regelen, maar heb toch gewoon nee gezegd. Vandaag blijkt dat m'n moeder TOCH wat heeft georganiseerd! Vriendinnen, buren en kennissen uitgenodigd voor een vrijgezellenmiddag. Grrrr was zo kwaad toen ik haar mail las! Ik heb 100000x aangegeven het liever niet te willen, en dan toch doen?? Nu blijken we ook nog (heeft ze aan m'n mannetje laten weten) een workshop armbandjes te gaan doen en daarna een drankje gaan doen.. WTF?? Ik heb haar verteld dat ik het belachelijk vind wat hier gaande is en dat ik gewoon bij een restaurant wil eten in de buurt (ben ik bijna vaste klant), als het toch door moet gaan. Ik voel me zo voor schut staan tegenover vriendinnen en buurvrouwen (waar ik het overigens heel goed mee kan vinden) nu ik hun heb afgewezen en mijn moeder ondertussen wel wat organiseerd! Grrr ben zo kwaad dat ik gewoon wil zeggen van laat maar zitten allemaal! :x Of ligt het aan mij? Dames help me! Kan die stress echt niet gebruiken nu!
lieve schat, als je het echt niet wilt, dan wil je dat niet en dan gebeurt het niet...! voor jezelf opkomen meid. Als ze het voor jou doen, dan vind ik ook dat ze iets moeten doen wat jij leuk vind... esther, ik denk aan je meis.. mvj, ik had helemaal niet veel mensen eigenlijk 7 personen die wat bestelden met een totaal bedrag van rond de 450 euro, toen mocht ik voor 90 euro gratis wat uitzoeken, je zit dan ook niet aan bepaalde producten vast, wat jij wil gewoon en je mag nog een gastvrouw aanbieding uitkiezen, hier een set kaarsen met bijna 75% korting erbij uitgezocht en je mag nog een artikel naar keuze uit het boekje uitkiezen voor 50%.. voor de gastvrouw beter geregeld als bij tupperware ofzow, hihi margha, wat fijn dat je toch zalf kan halen, hoop dat het snel voorbij is voor je
Dat is zeker niet leuk en inderdaad als je het echt niet wil dan gebeurt het niet. Kan heel goed voelen om achter je eigen mening te staan. Je had ze gewaarschuwd immmers! Succes je kan het!
Yeahhhhhhhhh. M'n ei komt eraan. Ovutest knal positief en de cb geeft een smiley. Mijn dag kan niet meer stuk.
@evelien. Ik zou ook woest zijn hoor. Dit is niet netjes en ze doen het dus voor zichzelf ipv voor jou. Beetje jammer dat ze het zo doen. Succes ermee. Knufffff
Tinkerbel idd flinke dip maar dat zegt niks hoor je bent nog maar 7dpo! En innesteldip, ik geloof er wel in hoor, ik had het op 3 dpo...en je hoeft er helemaal niks van te voelen (innestelling) ik voelde ook niets! Esther sterkte en succes vandaag mop! Margha wat klopt er niet dan? Lappie wat jammer knuff! Grace veel succes vanmiddag, duim voor een knipperlichtje! Jennifer jeeejj posi ovutest!! Evelien als jij al duidelijk hebt gemaakt dat jij dat helemaal niet leuk vind,had ik niet gegaan...ik zou ook best boos zijn op mijn moeder als ze dit dan zo ineens doet.
Jennifer, JEEJJJJJ Evelien, getsie, ik zou ook boos zijn hoor. Je hebt het toch duidelijk aangegeven. Opkomen voor jezelf hoor. Truffeltje, spannend hoor. Je weet maar nooit. Mvj, lekker opwarmen en vanavond sportief doen...
Esther Succes!! Grace hopelijk een mooie echo! Lappie balen van de nega test ik duim stiekem toch verder! evelien jeetje wat lullig...als je het niet wilt dan niet doen! je hebt het vaak genoeg aangegeven! Jennifer JEUJJJ EI!! Tinkerbell hopelijk heeft het stiekem toch iets te betekenen die dip! Margha Spannend....
hei meissies, ben er weer...... Nou, DAT DOET DUS PIJN!!!!!!! Wel gelukkig een kort aanhoudende pijn, maar PIJN!! Eerst kregen ze dat klemmetje niet erin om mijn bmm open te houden, staan ze daar wat met 2 personen in mijn frut te frutten.....eeehhhh hoe groot denk je dat die is???? Spoten ze bijna 2 keer vloeistof in me, maar dankzij een hele wakkere verpleegster niet. Die zei opeens: nee wacht, rechts heeft ze geen eileider meer.......goeiemorgen meiden!!! Ik bloed als een rund en de vloeistof loopt eruit en heb flinke na krampen nu, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tromgeroffel) ALLES IS HELEMAAL OPEN EN SCHOON WHOEHOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu hopen dat bloed en stolsels zsm verdwijnen dat we aan de klus kunnen hahahahaha. Ga nu even samen met mijn pijnstillers rustig liggen want doet toch echt nog wel pijn nu. Jennifer: JEEEEJJJ!!! Evelien, nee je bent niet gek, ik zou dit ook niet waarderen. Grace, je bent er bijna lieverd, nog heeeeeeeeel eventjes!!! Geen bloedingen meer gehad? Als ik niet in slaap val door alle pijnstillers en onrustige nacht kom ik gelijk kijken en anders zodra het kan moppie!! Ik zeg: truste!!! (ben wel heel blij hoor!!!!)
Oh Esther, bah. Gelukkig een wakkere zuster zeg! Ga maar lekker bijkomen en als ik goed nieuws heb lees je dat hier zodra je weer lekker een beetje wakker ben. Probeer maar even te slapen meis.
Esther knap van je! gelukkig idd dat die zuster nog een beetje wakker was! en Fijn dat alles open en schoon was! nu lekker rustig aan..
Esther. Balen zeg dat het toch pijn deed. Hopelijk trekt het snel weg. Lekker ff rustig aan nu. Grace ik moet steeds aan je denken meis. M'n duimen zijn bijna blauw maar ik ga stug door.