Ga net naar het toilet en heb al een heel klein beetje bloedverlies. Zou toch niet nu al ongi worden.
Jennifer, you go girl!!!!!whahaha geweldig, mannen zijn zo makkelijk over te halen. Margha, je zit natuurlijk wel net rond de innestel periode he.....duimerdeduim!!! Mari, lekker genieten meis! Geef je groot gelijk! mvj,hoe gaat het met jou nu meis? One, heb je het leuk gehad? Evelien, tis allemaal wat he dat wachten.....niet leuk....... Hier nog steeds kramp en die schiet door naar mijn rug. Mijn borsten doen zelfs enorme pijn. Echt, je lijf raakt wel even van slag hierdoor hoor. Maar het bloeden is in ieder geval gestopt voor nu dus dat ziet er goed uit. Mijn lieve vriend is net naar de nachtdienst vertrokken en vond dat we 1 dag moesten wachten. Hij wil me absoluut geen pijn doen en dan kunnen we morgen evengoed voorzichtig doen (hahahaha weet nu al hoe dat gaat want wij zijn alles behalve voorzichtig whahahahahahaha). Maar goed, nu nog even pijnstillers pakken en lekker mijn nestje in, op naar morgen. Ben wel blij dat ik vrij heb hoor. Zie mezelf al gaan met al die poetsspullen bij de mensen thuis...... Ik zeg; slaap lekker meisjes en sweet dreams!!!! Dat iedereen maar heel snel goed nieuws mag krijgen!!!
Vervelend esther dat je er nog zo,n last van hebt. Hopelijk gaat het morgen wat beter en kunnen jullie het gezellig maken. Oef ja zou toch niet zo wezen.
Mijn duimen draaien meis!!! En het scheelt dat ik een echt belachelijk hoge pijngrens heb dus kan wat hebben, klussen is het motto!!!
Je zit nog op 8dpo Tinkerbell, dus er kan nog van alles gebeuren! Duim voor je! Margha, misschien innesteling inderdaad? Spannend! Esther, whahaha voorzichtig hoor! Fijn dat je mannetje aan je denkt Sterkte meissie Grace, lekker gedroomd over je mooie beebje? Hier blijft mn temp eng stabiel, gewoon op 2 decimalen precies.. Mn thermometer is nog wel goed want na t opstaan geeft ie een hogere temp. Iemand dit ooit gehad?
Evelien je bent inderdaad stabiel. Ik heb het nooit gehad, maar heb het weleens gezien op kaartjes. Tinkerbell er kan nog een hoop gebeuren hoor. Esther hoe is het nu? Ik heb juist helemaal niet lekker geslapen. Denk dat alle spannibg er uit komt. Ben wel heel blij...
Evelien ja heb ik ook wel eens gehad heb mn kaartjes in album staan. tinkerbell alles kan nog hoor 8dpo
@esther. Hoe voel je je vandaag? Succes bij de tandarts straks. @grace. Helemaal op je roze wolk geklommen? @evelien. Zo dan je bent heel stabiel idd. Als ie nou gewoon nog even zo blijft dan is het helemaal super @tinkerbell. Je zit nog ruim voor nod dus het kan nog meis @ lb1985. Jammer dat je temp daalt en je test negatief is @lappie. Hoe gaat het met je? @one. De kleine nog gevoeld? Zo fijn gevoel lijkt me. @margha. Hoe gaat het met de jeuk? Hopelijk helpt het zalfje goed. Uuhhhhh als ik iemand vergeet sorry. Is niet mijn bedoeling Hier een behoorlijke tempstijging. Fijne dag lieve meiden.
Grace, als je spanning er nu uit komt is dat alleen maar goed! Dan kan je heerlijk genieten van je zwangerschap LB, jammer meid balen One, helaas zegt het niks inderdaad.. Maar ik dacht misschien heeft iemand het eerder gehad en was toen zwanger Wishful thinking denk ik haha Gisteravond nog langs geweest bij m'n dinnetje, die ook m'n buurvrouw is (wel zo handig zo een deur naast me, kan altijd langs komen ook al is het maar voor 5 minuten). Gesproken over de situatie die m'n moeder heeft veroorzaakt. Zegt ze dat zij ook bezig was met onze andere buurvrouw om wat te regelen, ook voor 30 maart! Toen voelde ik me helemaal lullig.. Zij ging er vanuit dat ik gewoon met de meiden onder elkaar wilde zijn, dus zonder familie (klopt!), want dat hoort bij een vrijgezellenfeest.. Ze zei wel van "laat het maar doorgaan wat je moeder heeft geregeld, we maken er wel een leuke dag van", maar sta eigenlijk op het punt om gewoon te zeggen "we gaan nu doen wat ik wil en niet wat jij wil mam". Heb gewoon het idee dat ik er spijt van ga krijgen als ik m'n moeder haar zin geef en zelf dus met tegenzin (bleek later) een sieradenworkshop ga doen... Daarbij komt nog dat mijn 2 tantes er ook zullen zijn, een vriendin van mijn oma (die er niet meer is trouwens), 2 vriendinnen waar ik eigenlijk niks meer mee heb, enz enz.... Dat hoort toch niet?? Het lijkt me dat vriendinnen (dus mn buufie) het horen te organiseren en dan lekker gek doen op die dag met een hapje en een drankje? Met familie erbij kun je toch niet helemaal jezelf zijn? Sorry, maar ik zit er zooo mee! Kan het gewoon niet begrijpen dat m'n moeder zoiets doet.. Het zal heel goed bedoeld zijn, maar dit is ook typisch iets voor haar. En als het uiteindelijk niet doorgaat, wordt ze nog boos ook! Geen idee wat ik nu moet: de lieve vrede bewaren en het maar gewoon door laten gaan? Zeggen dat het met die groep wel doorgaat maar dat ik wil doen wat ik wil, dus een hapje eten met z'n allen en een drankje? Of zeggen dat het gewoon niet doorgaat omdat ik me er vreselijk lullig door voel richting m'n dinnetjes? Ohh %^&#@ wat is dit moeilijk zeg...
Jennifer, je hebt je eisprong gehad denk ik! Hoop op een kruis voor je zondag haha ja zou zeker super zijn als mn temp zo blijft! Liever hoger natuurlijk
Echt klote voor je evelien. Dit is geen fijne situatie. Volg je hart en gevoel in deze. Het is jouw dag en van niemand anders. Heb je al met je moeder gesproken dat je het niet leuk vindt.
Dankjewel jennifer.. Ik heb tegen m'n moeder gezegd dat ik erg teleurgesteld in haar ben. Heb gister ook best een boze mail terug gestuurd. Blijkbaar doet het haar niks, want ze heeft daarna niet meer terug gemaild.. Dus als ik het niet door laat gaan, dan wordt ze gewoon boos, dat weet ik zeker. Maar goed, daar moet ik me dan ook maar niet zo druk om maken.. Eigenlijk blijf feit dat ik gewoon vind dat je niet met familie een vrijgezellenfeest hebt.. Of is dat heel normaal?
Ach zullen nog moeten wachten maar toch vrees ik er deze ronde voor nu heb ik gisteren op internet eens gekeken wanneer mijn innesteling zou zijn en dan zou vandaag zijn
Goed zo meis. Gewoon voor jezelf opkomen en als ze boos wordt jammer dan hoor. Had ze maar moeten luisteren. En je hebt helemaal gelijk. Een vrijgezellenfeest hoort met vriendinnen te zijn zonder moeders en tantes enz erbij. Je kan dan toch niet helemaal jezelf zijn. Vind het echt zo klote voor je. Je moetjuist blij zijn zo net voor je bruiloft en niet boos. Knufff
Er zit niks anders op dan wachten meis. Moeilijk he. Innesteling kan tot 10 dagen na je eisprong nog.
Dankjewel voor je steun, lieverd! Gelukkig denk jij er hetzelfde over als ik. Ik wil inderdaad ook gewoon blij zijn en er echt naartoe leven, maar dit helpt zeker niet! Ik ga haar gewoon zeggen waar het op staat en wat IK wil! Bedankt meissie Bedankt allemaal dames voor jullie steun Jullie maken me sterker!!