@grace..!!! meis, zooooo blij voor je echt super, nu lekker gaan genieten hoor @eshter, alles weer redelijk oke lees ik dat voorzichtig kan ik over mee praten, whahaha.. hier gaat het ook niet altijd met zijden handschoentjes, hihi @evelien, je moet doen wat jij wilt! of je moeder dat nu op prijs stelt op niet. jij bent diegene die er op terug moet kijken als jou feest. het gaat om jou en niet om je mam. als jij je er beter bij voelt als je buurvrouw wat regelt met je echte vriendinnne, zou ik dat lekker doen en er van genieten zo als het hoort.. knuff meis... verder hier een vreselijke nacht gehad en ongetwijfeld dus ook weer iemand vergeten, las nog wel dat er iemand onder het bureau is gekropen?? geniaal!!!! zou ook een actie voor mij kunnen zijn, haha gister nog gebeld door het ziekenhuis, moet volgende week al weer heen omdat mijn suiker waardes waarsch toch te hoog zijn met een beetje pech betekend dat vanaf volgende week al aan de insuline ik ga nog maar eens even lekker bijkomen nu
Anjamones, je hebt helemaal gelijk! Dankjewel meis! Wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, en dan ook nog je suiker Moet je perse aan de insuline of is er ook nog een andere oplossing? En heeft insuline effect op je kindje?
he, graag gedaan meid.. het is toch ook jou feest!!! door niemand laten verpesten hoor *smak* nou ik kom niet onder de insuline uit helaas. in mijn eerste zwangerschap ook gehad, alleen toen vanaf week 20, nu dus heel wat eerder helaas. insuline heeft geen effect op je kindje, wel op je placenta. die veroudert eerder, dat is ook de reden waarom ik 2 weken eerder word ingeleid.
*smak terug!* Jammer dat je er niet onderuit komt. Wel fijn dat het geen invloed heeft op je kindje! En 2 weken eerder inleiden kan geen kwaad toch? Komt helemaal dus met jou en je beebje
Jammer dat sommige (anja en grace?) een slechte nacht hebben gehad.. ik denk bij grace ook dat de spanning eruit moest! hopelijk kan je vanaf nu iets meer genieten! Anja wel balen als je aan de insuline moet maar gelukkig heeft het geen invloed op htet kindje misschien ben je dan juist blij dat je 2 weken eerder mag! Evelien goed dat je voor jezelf bent opgekomen! dat is misschien al een hele opluchting opzich? Tinkerbell spannend! Jennifer hopelijk snel een mooi kruis! Esther hoe gaat het nu? Margha nog steeds z; n mooie temp?! One nog 10 dagen en dan weet je hopelijk wat het wordt? (dat wou je toch weten? hier nog 11 dagen geduld hebben... iemand vroeg wat ik dacht dat het wordt of zou willen... ik denk een jongetje maar ik hoop stiekem toch op een meisje! ik wacht nog geduldig op de pendel van Anja eerst maar het eerste trimester overleven srry als ik iemand vergeet!
anjamones, jeetje wat balen, ik moet dinsdag naar de internist ben benieuwd hoe mijn glucose is, hier ook vanaf week ca 36-37 insuline moeten gebruiken en bij 37.3 ks ivm slechte werking navelstreng.
@Margha iets bloedvelies kan idd innesteling zijn.. duim duim @Evelien297 mooie temp zeg hoop dat ie zo mooi blijft @Tinkebell ik duim dat je temp weer stijgt en dat dit idd een innesteling was! Hier is het ook geen feest.. vanmorgen omo test en de hele nacht overgeven en diaree. Nu beroerd en met extreme rugpijn op de bank. En dat terwijl ik vorige week de griep al heb gehad.. temp was dus ook weer hoger maar dat zal wel ergens anders door komen denk ik. Ik raak er een beetje van in paniek als ik me lichamelijk zo slecht voel
Ben ik eerst nog langer gebleven vanmorgen omdat er een collega zich ziek gemeld had en er geen vervanging was, een andere collega kwam een half uur te laat, en we hadden een invalster die niet bekend is. Nu zijn mijn buren weer aan het timmeren vanaf 11 uur. Ben er maar uit gegaan na 2,5 uur slaap. Straks nog maar weer even proberen. Grrrrr
Yuna, dat is zeker een opluchting Spannend nog 11 dagen! Ben benieuwd hoor! Tinkerbell, spannend! Nog 5 nachtjes slapen Truffeltje, dankjewel! Ik hoop het ook Wat vervelend dat je zo ziek was vannacht.. Hoe voel je je nu? Margha, zul je net zien: als je rust wil beginnen je buren te klussen (en dan bedoel ik niet ons "klussen" whaha).. Hoop dat je nog wat slaap kunt pakken vandaag!
Oh meiden ben stom geweest net een kv test gedaan zit nu 10 dagen na pregnyl en 8 dagen na ES er is nog een heel licht streepje te zien dus denk dat dit nog van de pregnyl is want 8 dagen na ES licht positief testen kan toch niet he?