Sorry zou heel graag wat zien als jij al wel wat kan zien zou hij iedere dag iets duidelijker moeten worden vanaf nu
ja maar ga pas weer testen op zondag als er dan nog een streepje staat dan kan het toch echt niet meer van de pregnyl zijn he?
Hallo dames! Hoe gaat het met jullie? Jennifer, nog aan het verleiden geweest vandaag Evelien, weet je al wat je doet met je moeder? Aan jezelf denken hoor. Esther, hoe is het met jou? Margha, hoe gaat het met je schimmeltje? Hopelijk slecht...en met jou goed. Tinkerbell, ik zie niks Iedereen dikke knuff. Ik ga even luieren op de bank.
Ik heb nog een betere foto zal dadelijk eens kijken of je hem ook goed ziet op de pc zit nu effe op foon ben mijn dochter halen
Ik vind k*t dat ik het niet aan jullie kan laten zien want zie echt een streepje ga sewes als ventje thuis is aan hem vragen of hij wat ziet
Grace, ik heb haar vanochtend een mail gestuurd met de vraag of ze mijn laatste mails nog had gehad gister (waarin ik aangaf wat IK wilde en of dat misschien door kon gaan) maar heb daar tot nu toe nog geen reactie op gehad... Ze zal wel boos zijn, dat is dan maar zo... Luierse meis!
Ik zie op de 2de wel wat! maar het kan idd nog van pregn komen.. lastig! maar als ie over 2 dagen donkerder is dan weet je het wel!
yuna ben blij dat jij wel wat ziet en dat ik echt niet door draai maar zelf denk ik ook dat het nog van de pregnyl is hoor ma ga voor de zekerheid zondag weer testen
Goed zo Evelien. Opkomen voor jezelf. Ben benieuwd naar haar reactie. Tinkerbel nu lijk ik wel iets te zien op de tweede. Over twee dagen nog een keer testen kijken of hij dan feller is.
@ Grace: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Whoehoe! Meid wat ben ik superblij voor je! Echt super! @ Jennifer: whahahahaha, super dat je gewonnen hebt . @ Margha: ik heb heerlijk gewerkt . Daarna nog een kleine afterparty gehad van Pec Zwolle met de gebroeders Ko. Ik wilde al naar huis, maar toen kwamen zij op, dus heb ik even gewacht tot ze klaar waren hahahaha. Ow jeetje, das niet fijn dat je er gevoelig voor bent... Ben gisteravond al vroeg in mijn bed gaan liggen met de electrische deken aan en toen werd ik eindelijk een beetje warm... Kan me voorstellen dat je het zwaar vind om dag en nacht om te draaien... Ow jee, dat zou wel vroeg zijn nu al ongesteld worden... Jeetje meid... dat is balen zeg... 2,5 uur slaap is veeeeeeeeel te weinig meid. Denk je wel een beetje om jezelf? @ Esther: wel goed hoor . Toen ik eenmaal in bed lag met de electrische deken aan werd ik eindelijk langzaam warm... En toen manlief naar bed kwam nog even geklust (al had het gezien de kruis niet echt nut meer voor het echie), dus toen had ik het ineens nog warmer hahahaha... Hoe is het nu met jou wijffie? @ Tinkerbell: jammer dat je temp weer wat gedaald is meid... Spannend hoor dinsdag... Het zou kunnen, maar ik denk dat het van de pregnyl is. Er is natuurlijk niet voor niets een reden dat je pas 14 dagen daarna mag testen . Ik zie helaas niks... Op die ene lijk ik wel wat te zien btw... @ Evelien: ja hoor, heb dit zeker gehad hahahaha, dacht ook dat mijn thermometer stuk was, maar was écht niet zo hahahahaha. Lieverd, jij hebt helemaal gelijk! Ik zou tegen je moeder zeggen dat er al wat anders geregeld is door je vriendinnen en dat jij niet zit te wachten op een vrijgezellenfeest met familie. Het is JOU bruiloft en dus ook JOU vrijgezellenfeest! Ik ben op dit moment zelf ook bezig met een vrijgezellenfeestje voor mijn beste vriendin (samen met haar moeder, dat wel) en ook ik denk aan vriendinnen van haar en wat zij leuk zou vinden. Mits het wel in mijn budget valt hahaha...Maar ik geef jou wel enorm gelijk. Ik zou je hart volgen en als ik dit zo lees is je hart volgen eerlijk zijn naar je moeder en zeggen dat je er geen zin in hebt. Knuffie meid. Ikzelf heb (om even op je andere vraag terug te komen) wel een vrijgezellenfeestje gehad met familie erbij, maar dat komt ook omdat ik heel close ben met mijn familie. Anders was het ook alleen maar met vriendinnen geweest. Ik vind het maar raar hoor dat je moeder niks meer laat horen... @ LB1985: jammer meis... @ Anja: he bah wat balen zeg! Nu al aan de insuline voor zwangerschapssuiker? Ik hoop dat je vannacht beter slaapt meid! @ Yuna: spannend hoor en joh... 11 dagen zijn zo voorbij . @ Truffeltje: beterschap meid! Hier een druk dagje gehad... Vanmorgen ruim 20 km gefietst. Moest naar de andere kant van de stad om te betalen voor de 4 mijl van Zwolle op 8 juni en daarna even gymschoenen opgehaald (gratis) voor mijn kleine mannetje. Kan hij weer gymen zonder zere tenen... Daarna boodschappen gedaan en toen weer naar huis gefietst. Boodschappen opgeruimd, even rustig gezeten en toen J.oshua weer opgehaald van school en nog even naar de winkel geweest voor wat dingen die ik nog moest hebben. Thuis lekker samen gelunched en toen ik hem naar bed had gebracht ben ik daar na body combat gaan doen. Heerlijk! Toen lekker gedouchet en toen ik klaar was, werd het mannetje ook weer wakker. Nu is hij lekker filmpjes op youtube aan het kijken (Brandweerman Sam enzovoorts) en kon ik het hier even bijwerken... Maarja nog niks kunnen doen aan het interview van Lowie... vanavond heb ik een aantal dingen die ik écht wil zien, dus dan ga ik zondag (als ik uitgeslapen heb, moet tot minstens 1.00 uur in de nacht werken zaterdag op zondag) daar maar even mee aan de slag, dan kan manlief J.oshua in de gaten houden. Vandaag ook alweer 11 jaar samen met mijn hubbie . Dus we hebben een klein beetje feest . Als het goed is kan ik nog cupcakes ophalen (gratis), maar weet het niet zeker hahahaha. Ow ja: IK HEB MIJN KRUIS!!!
Mvj, van harte gefeliciteerd meid!! 11 jaar, jeetje! Party time Jeetje jij hebt een drukke dag gehad vandaag zeg, en lekker gesport ook. Heerlijk! Mijn moeder heeft eindelijk gereageerd. Ik dacht ik bel haar op is wel zo netjes en kunnen we alles wat persoonlijker bespreken. Nou ze is dus boos wat ik al verwacht had... Ze snapt niet dat ik geen heeele duidelijke reden geef waarom ik het niet wil, ook geen stukjes en speeches op de bruiloft. Ik heb @#%&* 12000 euro betaald voor de zaal waar 300-350 man komen!! En dan willen zij perse wat doen?? "Waarom laat je de mensen die van je houden niks liefs tegen je zeggen??" ik zeg mammm omdat we dat gewoon niet willen iedereen wil dan wel wat doen wij willen muziek, eten, dansen, drinken, gewoon gezelligheid en geen gekke dongen tussendoor! Maar nee dat gaat er niet in bij haar. "Elk initiatief dat wij nemen voor jullie beuiloft wordt in de wind geslagen." Ik zeg "nogmaals het is onze dag mogen wij bepalen wat we willen dan??". Ik zei al dat ik wist dat ze boos ging worden. "Nee nee ik ben niet boos". Jaja.... Het zal allemaal wel, mijn hele leven hangt mijn moeder emotioneel gezien al aan me, en die invloed die ze nog steeds op me wilt uitoefenen is niet leuk meer. Mag ik ook mijn eigen leven nog leiden en zelf bepalen wat ik wil?? Sorry meiden maar dit breekt me... Mijn eigen moeder...
@mamavanjoshua mooi nieuws! @Tinkerbell op de 2de zie ik dus ook wel wat haha ik hoop het echt voor je, zondag zou hij iig duidelijker moeten zijn duim duim @Evelien toen wij trouwden hebben we nergens op gesproken ik was bang dat als ik heel hard zou roepen dat ik niks wilde ik juist heel veel stukjes kreeg. Tegen de ceromie meester heb ik gezegd dat als mensen het toch perse wilde het een half uur mocht duren en geen seconde langer! Maar niemand deed iets.. (dat stak me eigenlijk ook wel weer..) maar goed het is inderdaad jullie dag en jullie mogen ZELF bepalen wat er gebeurt. Heb je een ceremonie meester? Geef dan duidelijk je wensen aan maar probeer het een beetje los te laten het kan heel leuk zijn maar het moet niet lang duren.. succes meid!