Dank voor je info. Heb het dus al een beetje begrepen. Zal wat verder in m'n cyclus proberen mijn temp kaartje in mijn handtekening te krijgen. Nu is ie nog niet zo spannend. Hoe doe je dat eigenlijk het kaartje van ff hier plaatsen? Wat balen dat jouw temperatuur gezakt is. Nu dus afwachten. Wel fijn dat je weet dat je cyclus ok lijkt
Jennifer, wees welkom meid!!! Als je bij FF naar sharing gaat, staat er "get code". Dan kopieer je da BBCode en plak je die in je handtekening.... Hoop, ik vloek nog wat verder hoor!!! Senna, ik overleg het hier thuis even mop. Weet niet of hij al iets besteld heeft namelijk. Doen we meestal via internet want dat scheelt echt heel veel. Jij, goed klussen he!! Hier hele nacht met kleine man in de weer geweest.......4x in totaal het bed kunnen verschonen en hem kunnen douchen. Hij heeft sinds hij geboren is ook nog nooit hoeven spugen dus hij schrok zich steeds rot. Nu vanmorgen is het over geslagen in diarree. Ook niet leuk, maar heb ik toch liever als ik eerlijk ben...... Daarentegen is mijn temp gaan doen wat ik graag zie, dus jjeeejjjjj, goede eisprong nu echt bevestigd. Maar goed, nu proberen al slaapwandelend kleine man door de dag te helpen.....(heb me toch een humeur haha, zo slecht dat ik er bijna van moet lachen: KOFFIE!!!!) Kom straks weer effe spieken want mijn planning voor vandaag gaat toch niet door met de kleine zieke.
Yuna, dank je meid. Is altijd vervelend als die kleintjes iets hebben. Zal wel een buikgriepje zijn, maar toch. Jij weer iets omhoog in temp zie ik? Of is dat normaal bij jou?
nope snap er niks van... wacht het keurig af.. gister toch nega getest... morgen nog niet ongi dan test ik wel opnieuw...
@Jennifer, Welkom hier. @Hoop, potverdikkies @Esther, jeejjj. Goed van je lichaam zeg! Beterschap voor die kleine vent.
Dank je. Ben alleen beetje blond ofzo. Kan nl sharing niet vinden. Als ik m'n kaartje zie en more doe dan staat er share/email chart maar dan kom ik niet verder. Moet ik het via de computer doen of kan het ook via de iPad??? Wat balen dat je kleintje zo beroerd is zeg. Het heerst op het moment heel erg. Hoop dat hij snel opknapt. Is zo zielig zo een klein ziek mannetje. Beterschap
Jennifer, via ipad weet ik niet aangezien ik die niet heb haha Sharing staat helemaal bovenaan de pagina.in het paars. Daar staat ook home,data, vieuw etc
Je moet de link die je bij share ziet kopieëren en dan in je handtekening plakken. Hoe dat gaat bij ipad weet ik ook niet, maar moet toch wel kunnen lijkt mij?
Bij de iPad zie ik nergens sharing staan Ga straks ff op de computer kijken. Komt vast goed. Dank iig.
Meiden, kunnen jullie nog ff je idee geven over mn cyclus? Het ziet er naar uit dat ik wel gewoon eisprong heb en het allemaal een beetje zo werkt als zou moeten toch? Temp eerst laag, dan tijdje hoog en nu weer laag? Dat zou t ook ongeveer moeten zijn, toch?
@ Esther: wat vervelend voor je kleine zeg! Arme jongen Hoop dat het snel wat beter met hem gaat. @ Hoop: ik vind je cyclus er zelf goed uit zien! Heb nog niet veel ervaring met tempen, maar denk dat het bij jou wel goed zit hoor! @ Yuna: spannend zeg! Temp wel omhoog maar nog steeds nega test. Vervelend maar wel heeeel erg spannend @ Jennifer: Welkom! @ Hier: temp is onder de coverline terecht gekomen. Snap er niks van! Zal wel geen innesteling zijn.. Wel kramp af en toe en gister een klein beetje echt heeel oud bloed verloren (zwart) hahah. Ook een puntje rood maar zal wel niks zijn. Over 5 dagen NOD (lf van 10 dagen)!
@Hoop, ik ben nog niet zo ervaren, maar ik heb het idee dat het er goed uit ziet bij jou en dat je cyclus wel loopt hoe het zou moeten. @Jennifer, gelukig gelukt. Kunnen we lekker mee gaan kijken. @Evelien, je gaat wel alle kanten op zeg! Ik ga toch duimen dat het goede berichten zijn. Hier blijf ik rustig doortempen tot ik hopelijk nog eens iets van en ei tegen kom. Vandaag wel een hoop slijm ineens weer... We wachten rustig af... FF heeft wel ineens mijn kalender aangepast. Eerst stond mijn vermoedelijke NOD op 4 januari en nu op 24 december. Wel bijzonder omdat FF nog niet eens een ei gespot heeft.
@ Grace: gaat inderdaad alle kanten op mn temp! Haha. Oohh 24 december?? Als dat zo is zou het zooo'n mooi kerstcadeau zijn! Duim voor je!
Voel me erg welkom hier meiden. Zo fijn. Jullie kunnen vanaf nu gezellig met mij mee gluren Nog ff een vraagje over ff. Geeft de kaart zelf aan wanneer je ei geweest is? En hebben jullie nog tips? Voer nu alleen menstruatie , temp en geslachtsgemeenschap in. Is voldoende toch of niet
Als het goed is moet FF het vanzelf aangeven. Het is voor mij ook de eerste cyclus die ik temperatuur en FF heeft tot op heden nog geen ei gevonden bij mij, dus ik ben zelf erg benieuwd, maar andere dames hebben wel een kruis gekregen van FF op de dag van hun ei. Ik geloof dat dat kruis wel iets later verschijnt, maar dat weten de andere dames vast beter dan ik. Als ik jou was zou ik ook je baarmoederslijm (cervical fluid) in de gaten gaan houden. Daarmee kan FF nog een duidelijker aangeven of je ei is geweest of niet.