Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Goeiemorgen dames!

Ik ben deze cyclus begonnen met tempen, maar het lijkt erop alsof mijn thermometertje van predictor toch niet zo goed is. Hij meet nooit 3x achter elkaar dezelfde themperatuur, terwijl onze koortsthermometer dat wel kan... Dat kan toch niet normaal zijn, wel?

Mijn temperatuur blijft over het algemeen ook redelijk laag. Ik zit nu op dag 7 denk ik en ik ben nog altijd niet boven de 36° uitgekomen... Is dat normaal, zo laag?

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, jeejjj...ga flink duimen meis.

Tinkerbell, spannend zeg. Ook voor jou duimen

Met mij gaat het goed. Ben 1.2 kilo kwijt door de misselijkheid en braken. Vind dat niet zo erg komt er ook wel weer bij. Alleen weet ik niet hoe ik dat met mijn werk moet gaan doen...

Bloed heb ik niet meer gezien :D

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace wat fijn dat je geen bloed meer hebt gezien dit is echt wel een plakbeebje hoor het is je zo gegund

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    grace fijn meissie!
    tinkerbel mooie tempverhoging

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Graag gedaan meis. Je kan ook op mamaapps alles bijhouden. Is net wat uitgebreider. Is ook in het Nederlands en je kan alles invullen van bloedverlies,temp,ovulatie enz enz.
    Succes:)

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Spannend meis. Ik duim voor je.

@grace. Zoooo blij voor jou. :). En bedankt voor het duimen. Hoop zo dat het meteen weer lukt.

@tielo. Je temp is idd laag maar dat kan. Is bij iedereen anders. Zou gewoon vanaf volgende cyclus met een digitale koortsthermometer meten. Wel een met 2 cijfers achter de komma.

Nog even iets. Ik las op internet dat een vitamine b12 tekort een mk kan veroorzaken en nog meer. Nou heb ik 2 jr geleden een tekort gehad en kreeg ik injecties. Ermee gestopt omdat het toen goed ging. Ben nu bang dat ik weer een tekort heb en dat de oorzaak is geweest van alle ellende. Ga maandag meteen maar m'n ha bellen en weer bloed laten prikken. Weten jullie hier iets van?

Fijne dag lieffies. X

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer wat voor apps is dat? Hoe heet die

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mama Apps. Echt veel beter dan bb.

Laat ff weten of het lukt.

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Wat fijn meis.

Vandaag gelukkig beter geslapen.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tielo. Ik zou vanaf morgen ochtend met een andere thermometer tempen, je zit nog aan het begin van je cyclus dus kan het nog wel.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: ja was wel even leuk dat feestje (al ben ik misschien max 15 minuten geweest hahahaha).
    Bah wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt meid...
    Gelukkig heb je vandaag wel beter geslapen!

@ Esther: he bah wat vervelend allemaal bij de tandarts meid. Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je inmiddels al wat minder last hebt van de pilletjes die je moest slikken. Op naar je ei! :D.
    Dikke knuffel voor jou lieffie.

@ Mariposa: ik zie dat de anderen al gereageerd hebben. Daar sluit ik me dus helemaal bij aan.
    Is opzich niet zo moeilijk met bijhouden hoor. Gewoon wordpad erbij pakken ;). Doe ik ook.

@ Jennifer: jeeeeeej, morgen heb jij gewoon een kruis hoor! :D.
    Mama-apps? Hoe heet die? (ow zie het al hahahaha) Helaas kan dit niet op mijn telefoon...
    Waarom tempen met een thermometer met 2 cijfers achter de komma? Ik heb een NUBY thermometer... die is met 10 seconden klaar...
    Ja dat heb ik idd ook wel eens gehoord. Ook heb ik dat gehoord met een vitamine D tekort en laat ik dat nu net hebben?! Ik slik dus ook vitamine D capsules...

@ Tinkerbell: jeeeeej weer een tempstijging...

@ TieLo: waarom denk je dat hij niet goed is? Je moet ook maar 1x tempen, zodra je wakker word, daarna niet meer.
    Iedereen heeft een eigen basale temperatuur. De ene heeft een hoge en de ander een lage...

@ Grace: 1,2 kilo afgevallen, toe maar weer ;). Maar heej, het is voor een goed doel he? ;).
    Fijn dat je geen bloed meer hebt gezien lieffie.

Hier zat ik vandaag op 36,7. Vanmorgen/middag nog hardgelopen en daarna vrij weinig uitgevoerd...
    Zo het eten in de oven (witlofschotel) en dan vanavond aan het werk in de IJsselhallen. Dat gaat weer een gezellige avond worden, ik weet het zeker!

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Met 2 cijfers achter de komma is het het meest nauwkeurig. Vandaar. En ik heb morgen een kruis. Weet het ook zga zeker. :D
    Ik ga alles laten prikken vitamines en schildklier. Ben erg benieuwd.
    Jij een d tekort. Gelukkig bestaan er vitaminepillen voor. De vit b12 moet ik injecteren maar moet in een spier en dat kan ik niet zelf. Moest dus 2 x PW naar de ha in het begin. Maar m'n moeder kan het gelukkig ook die was verpleegkundige.
    Eet smakelijk en werkze vanavond.

13. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    @ Margha: slechte nachten zijn nooit leuk gelukkig vandaag beter en hopelijk vannacht ook :)

@ Esther: geen napijn van de tandarts?

@ Jennifer: geen idee of b12 een risico is.. zelf gebruik ik gravitamon daar zit van alles in en die zijn niet zo achterlijk groot als die andere pillen voor vrouwen die zwanger willen worden ;)

@tinkerbell mooie temp :) ik duim door

@ TieLo: Dat is niet gek hoor ik ben een hele tijd 35,9 geweest dus maak je geen zorgen. Toevallig ben ik de laatste maanden wat warmer :)

@ Grace: 1,2 kilo afgevallen :) altijd goed haha straks stijgt de weegschaal dus geniet er van :D ook fijn dat je bloed meer hebt gezien!

@mvj ik zeg goed bezig!! Sportief hoor! Witlofschotel lekker :):):)

Hier vandaag hindernisbaan gedaan voor mn werk pfff niet gehaald want ben nog lang niet fit. Gister lag ik nog spugend op de bank dus ja. Volgende keer moet ik 28 seconden sneller :( tempratuur maakt bij mij echt gekke sprongen (zie handtekening voor kaartje) nu ff met de voetjes omhoog :)

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hier vandaag alle boodschappen binnen gehaald direct voor de hele maand en tussendoor nog kleine boodschapjes erbij , bn altijd blij als ik klaar ben daarmee...:) daarna nog ff geshopt, ff nieuwe pyama voor mij en twee leuke babypakjes voor men vriendin gekocht :D zij krijgt namelijk een tweeling :p
    nu kapot moe op de bank, lekker relaxen achter laptoppie en tv
    xxx

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi dames hier net terug van een verjaardagfeestje lig nu in bed ben echt doodop morgen er vroeg uit en morgen ga ik weer testen.
    Goede nacht iedereen

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier temp weer met 0,1 gestegen maar mijn test is niet donkerder maar lichter had ik eigenlijk wel verwacht der staat nog wel een heeeeeel licht streepje maar dat is nog steeds van de pregnyl

17. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    @tinkerbell jammer van het streepje maar goed van je tempratuur!!!:)

Hier slecht nieuws temp is gezakt naar 36,9 volgens mij is het dus weer niet gelukt bij ons :( gezien mijn kaartje wordt ik morgen of overmorgen ongesteld.

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj hoe was het werken? Gezellig?

Jennifer dat is inderdaad goed om eens na te laten kijken dan.

Tinkerbell jammer van de test maar je temp is hoopvol.

Truffeltje geen bloed geeft moed zeggen ze. Ik blijf doorduimen.

Hoe is het met alle meiden?

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell jammer van je test maar je temp is nog mooi. Spannend nog even.

@truffeltje. Ik duim ook door. Geen duivels dan houden we nog moed.

@grace. Hoe gaat het vandaag met je?

Hier een kruisssssssss:D. Wat ik wel raar vind is da ik altijd 2 dagen positieve ovutesten heb en m'n ei daarna springt. Nu is m'n ei op de dag van de positieve test gesprongen. En deze x was het ook maar 1 dag. Ben dus bang dat het deze ronde niet raak is en ik te laat heb geklust.

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jeejjjjj Jennifer. Mooi!!! :D Ik ga duimen dat je gewoon op tijd was hoor.
    Ik had de laatste keer ook een positieve ovutest en dezelfde dag mijn kruis. Bij mij heeft dat juist goed gedaan ;)

Met mij gaat het goed. Ben nog steeds heel blij :D
    En deze ochtend niet misselijk wakker geworden. Hopelijk heb ik vandaag een goede dag wat dat betreft.

Deel Deze Pagina