Truffeltje geen bloed geeft moed Jennifer volgens mij heb je nog wel kans voor je hebt op de dag en de dag na je ei geklust dus je hoeft nog niet te vrezen meid
Wauw lappie. Idd mooi kaartje. Jammer van de witte testen. Ik hoop dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt Ik blijf duimen.
Inderdaad mooi kaartje lappie hoop dat raak is ondanks omo testen.maar ze zeggen dat je iedere zwangerschap anders is dus wie weet nu langzaam hcg Geen bloed geeft idd moed maar de moed is wel een beetje weg ik kan niet echt iemand vinden die met zo'n kaartje als ik zwanger was. Dinsdag staat mijn ongi "gepland" dus het wel logisch dat mn temp nu zakt. Was wel weer misselijk vanmorgen Vorige maand werd ik veel eerder ongesteld dat kwam mega onverwacht maar dan heb je wel gelijk duidelijkheid.. okeeeee en nu proberen los te laten pfffffff lastig is dat toch
Lappie, je kaartje is heel mooi. Balen van die testen. Mischien idd langzaam HCG deze keer? Ik duim voor je.
Oh nee hoor dat denk ik helemaal niet. Ik ga morgen gewoon ongesteld worden hoor. Heb helemaal geen hoop meer. Vind het alleen raar dat mijn temp zo hoog blijft. En ook ben ik blij dat ik al ruim voor nod heb getest want als ik morgen pas zou gaan testen had ik nu heeeele goede (valse!!) hoop gehad. Op basis van alleen mijn kaartje dan he. Nu heb ik morgen die grote teleurstelling niet meer. Dus ik ga naar de volgende ronde. Misschien dat mijn temp morgen wel helemaal instort ofzo.. Jennifer, mooi kruis!
Dat snap ik, beter zo dan enorm teleurgesteld. Nu zou het een leuke verrassing zijn! Hier net voortekenen van menstruatie, bruine afscheiding. ik wist t gewoon. Net even 12 bitterballen in de frituur gegooid als vroege lunch dan maar een keer frustratie weg eten. Op naar ronde 5 en hopen op een kerst cadeautje
Ik heb getest, ik zie een vaag streepje lijkt zo of ik verbeeld het me, willen jullie even kijken? Foto is net na de test gemaakt.
Ik lijk ook wel wat te zien. Alleen ik ken de testen niet. Het streepje staat zo aan de zijkant, maar misschien is dat normaal. Ik zie wel wat in ieder geval. Spannend!
Heb je nog andere testen? Buiten het feit dat hij ver naar de zijkant staat zie ik wel duidelijk een streepje
@ Jennifer: oooow hahaha, zo bedoel je. Nou die zijn me vaak te duur hahahahaha. Vind dit ook wel goed genoeg . Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen meid, als je bloed geprikt hebt... Ow dat scheelt wel, als je moeder dat wil doen... Jeeeeeeej een kruis! Whoehoe! Wel jammer dat je waarschijnlijk te laat geklust hebt meid...Ik duim in iedergeval keihard voor je . @ Tuffeltje: dankjewel meid . Ik heb nu enorm last van mijn knie, hoop dat dit morgen weer beter is, dan kan ik morgen ten minste weer normaal body combat gaan doen... Ja witlofschotel is écht heeeeeeeerlijk! Ow vervelend dat je het niet gehaald hebt, maar komt de volgende keer vast goed meid. He bah wat balen van je temp meid! Bij mij daalt de temp altijd pas op de dag dag ik ongesteld word... @ One: jij ook lekker druk geweest gisteren dus . Leuk voor je vriendin zeg! @ Tinkerbell: Ben benieuwd naar je test... *snel verder leest* Bah wat balen dat het nog steeds de pregnyl is zeg! @ Grace: het was GEWELDIG! Ga zometeen even een klein verslagje schrijven hieronder. Eerst even reageren . @ Lappie: jammer van je negatieve test meid. Ik duim nog steeds hoor! @ Margha: ik zie ook wat, maar hij lijkt mij wel heel erg links aan de zijkant... Anders misschien even drupje water erop doen en kijken wat hij dan doet? Spannend hoor! Hier lag ik tussen 04.00 uur en 04.30 uur op bed! Pfoe, wat een avond! Echt helemaal geweldig. Toch wel handig hoor, ergens werken waar ook leuke concerten enzovoorts worden gegeven, die je dan ook nog gratis en voor niets kunt zien... Sterker nog... krijg er zelfs voor uitbetaald hahahaha. Johannes (van The Voice) was er ook nog! En mehn! Wat heeft hij écht een goede stem zeg! Ik vond hem al leuk, maar vond toen tijdens The Voice zijn stem af en toe tegenvallen, maar nu... Oooow hij was écht heel erg goed! Verder was George Baker er nog en nog wat andere artiesten en zo gingen we in 5 uur tijd van 100 naar nummer 1 van 50 jaar muziek van Nederlandse bodem. Echt, heb het geweldig gehad. Lekker biertjes tappen en dansen achter de bar (ook wel andere drankjes ingeschonken, maar tappen heb ik het meeste gedaan). Om 01.00 uur was het (officieel afgelopen), maar het liep uit tot 01.15 uur. Maargoed dat geeft niet. Daarna dus nog opruimen en de vaat erdoorheen knallen. Daar waren we om 02.30 uur meer klaar, maar toen moesten we nog even ergens anders helpen en waren we uiteindelijk om 03.00 uur klaar, omdat ze vonden dat het nu wel mooi geweest was en ze de frituren maandag ook wel goed schoon konden maken hahahahaha. Nog even een gehaktballetje gegeten (was ik ook écht aan toe, ik hád me toch een trek!) en daarna op de fiets naar huis gegaan en toen lag ik dus tussen 04.00 en 04.30 uur in bed. Om 12.00 uur werd ik weer écht wakker (tussendoor al wel een paar keer eerder wakker geweest). Vandaag dus ook niet getempt, want was eerst om 07.00 uur al even wakker omdat J.oshua wakker was en toen om 10.00 uur nog een keer, omdat J.oshua ineens naast mijn bed stond (vanaf beneden - manlief en zoonlief waren al beneden) en toen om 12.00 uur écht wakker en om 12.30/13.00 uur maar eens opgestaan en ontbeten hahahaha. Vanavond ga ik ook niet moeilijk doen... ik ga gewoon eitje bakken en dan vind ik het wel best hahahaha.
Je bent zwanger. Zo zagen ze er bij mij ook uit. De streep staat bij deze testen heel ver naar links. Gefeliciteerd. Hier mijn foto.