Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik merk het aan je taalgebruik echt grappig :D Leuk! Mijn tante is met een man uit Belgie getrouwd en heeft 3 hele schattige Vlaamse kindjes :)

Guusje27, heel lastig te zeggen.. Als donderdag of vrijdag je ei pas is geweest zit je nu pas op 3 of 4 dpo... Maar je temp is mooi hoog, dat wel!

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    tja kan aan men taal helaas niks doen of veranderen hahaha zolang jullie je er niet aan storen is er niks aan de hand. op de sites van belgie daar tetteren ze niet zo als hier en is het minder gezellig tegenover deze site

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik stoor me er zeker niet aan! Vind het wel schattig :D

Lappie, je hebt inderdaad een super cyclus gehad weer! Ben blij voor je :)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oke dank je Evelien! Ik zet vlg wk nog wel een keer mijn kaartje neer, super!

Gr. Guusje

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Esther; die had ik in de 1e instantie gedownload maar daar kom ik echt niet uit! Begrijp er niks van!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Vanavond reageer ik uitgebreid hoor dames ben weer begonnen met werk dus zit daar nu.

Ik ben echt zo blij...7 weken vandaag :D
    Vanmiddag mag ik bij de apotheek emasafene halen tegen die verrekte misselijkheid. Hopelijk kan ik dan in ieder geval iets binnen houden en drinken.
    Maar ben echt blij :D

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej Grace ben ook blij voor jou! :D

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik ben toch stout geweest... Net de midstream besteld bij Z&K... Morgen binnen dus zal me woensdagochtend dan niet meer kunnen bedwingen hihi.. :) En als ie dan negatief is, dan ben ik gewoon stom! Ik weet het :)

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hee meiden zit te denken om nog even naar de winkel te gaan voor een test. Welke zijn betrouwbaarder 2v5 van kruitvat of van etos?

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Meid daar hebben we bijna allemaal last van, testdrang noemen ze dat. Ga voor je duimen meid.

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel meissie! :D
    Ik weet eigenlijk niks van testen van de etos, die van kruidvat zijn altijd wel goed toch dames?

12. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Hoi hoi, zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? (temp de la troep!) ;) Wat kun je hier nou mee? (behalve niks.. :p)
    Voor m'n eisprong gaat m'n temp alle kanten uit, ergens logisch (bijna 2 weken ziek geweest en een week antibiotica voor blaasontsteking..)

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace ben echt blij voor je 7weken, wat gaat het toch snel. De symptomen zijn in iedergeval aardig aanwezig. Hoop dat het medicijn je gaat helpen.

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Kruidvat zijn redelijke goeie testen..als je je maar aan de 4 druppels houd :p

lappie balen van de ongi maar idd mooie cyclus!

jeuj grace : (7 weken dansje)

duim me weer suf voor de andere damens!!

Esther ik zie een positieve ovutest! jeuj!!

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha die zijn in principe hetzelfde zeggen ze. Denk dat dat toch per vrouw verschilt.
    Maar als je toch gaat neem dan gelijk een digi mee hahahahaha

Grace, ik hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt en dat je nu lekker rustig kan gaan genieten. Maar weer een mijlpaal erbij hoor joehoe!!

Evelien, gewoon testen joh, maakt het uit. Als ik echt last heb van test drang doe ik het ook gewoon, is dat tenminste weer even uit je systeem......

Tinkerbell, jij en al je gezellige woorden zijn hier op deze site van harte welkom hoor hahaha, lekker mee tetteren dan.

Yuna, inderdaad een positieve ovu test. Heb gister niet kunnen testen ivm verjaardagen etc maar denk dat die morgen gelijk weer negatief is. Vanavond na middagdienst vriend nog even versieren en dan moet het genoeg zijn en gaan we weer wachten (en voor de leuk klussen natuurlijk hahaha).
    Hoe voel jij je?

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Oke ga naar kruitvat.

Esther yeah een positieve ovutest.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb altijd met de KV 2v5 getest, heb wel al een paar keer een valse licht 2e streepje gehad.., maar op NOD altijd hartstikke wit. Ik hoop dat ik mezelf nu ook kan tegenhouden voor het testen voor NOD!! Maar we zijn al 12 maanden bezig nu en is me nog niet gelukt.. Haha

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mientje sop. Ik vind je kaartje lastig te lezen. Dit omdat je ziek bent geweest. Ik zou nog even een paar dagen door tempen. hopelijk gaat je temp mooi omhoog de komende dagen.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Had dat nog geen eens gezien bij je Esther, super! :D Lekker klussen hihi!! En inderdaad ik ga gewoon testen en bereid me voor op een negatieve test, dan valt het altijd mee. Als er pillen bestonden tegen testdrang.....

Margha, dat was een goeie van Esther! Digitale! :D

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mientje, is inderdaad goed te zien dat je ziek bent geweest. Als je die temps op cd 7 en 9 wegdenkt ziet het er al iets logischer uit.
    Maar inderdaad gewoon even doortempen, hopelijk dat er nu duidelijkheid komt nu je weer beter bent.

Margha, koop nu ook een DDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier zijn we al een paar dagen aan de klus hoor hahaha. Vanavond laat nog een keer voor de zekerheid, maar het voelt alsof eisprong geweest is.
    Ach ja klussen is geen straf gelukkig hahahahahaha

Deel Deze Pagina