Lappie. Balen zeg die dip. Ik duim voor je, is je zo gegunt. Net als iedereen hier hoor. Net terug van kruitvat en alleen die van 5 euro gekocht. Wil deze eerst even doen, ik denk morgenochtend. Wil niet teleurgesteld zijn en een dure test in huis hebben, maar als het goed uitpakt komt die digi er echt wel. Wel bang gewoon ongi te worden hoor het gevoel is er ook dat het gaat komen. ik heb vandaag weer heel licht roze verlies maar een paar drupjes. Vanaf wanneer beginnen meestal de symptomen? heb wel last van mijn buik maar dat heb ik vaker dus zegt dat mij niet zoveel.
Margha, volgens mij is dat zo verschillend bij iedereen... De een voelt zich al gelijk anders na eisprong, de ander begint pas iets te merken na een aantal weken.. Zooo geen peil op te trekken denk ik.. Hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt meid! Ik ben vandaag ook echt misselijk, echt het gevoel dat ik even goed boven de wc moet hangen.. Maar weet dan weer niet of dat komt doordat ik neit gegeten heb, of net gegeten heb, of te weinig of teveel gedronken heb haha. Alleen een test geeft uitslag helaas..
Mientje, graag gedaan meid. Lappie, gadverdamme zeg........niet leuk. Margha ik duim me simpel moppie!! Hier net nog een keer een ovu test gedaan en veel positiever dan dit kan volgens mij niet hahaha. Heb vriend al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk gemaakt wat hem te wachten staat als hij terug komt van werk. Krijg je heel droog als reactie: ja maar heb spierpijn van ren wedstrijd gister.......ik: maakt niet uit mop, je hoeft alleen maar stil te liggen..............had je dat gezicht moeten zien HEEEEERLIJK!!!!! Weet toch dat hij dat niet doet dus dat scheelt whahahahahahaha
Bekijk bijlage 309687 Dit dus En hij is nog niet eens voorbij de afleestijd........YEAH!!! (in het echt natuurlijk duidelijker) Evelien, ja hij krijgt gewoon geen kans voor smoesjes hahahahaha
Whaha esrher die is echt knal. Duim me suf Evelien. Bedankt voor je lieve woorden. Ik duim voor je meis. Zometeen werken van 3 tot 11 uur vanavond en dan 4 dagen vrij. We gaan vanaf morgen de woonkamer verven en saucen en we krijgen een nieuwe laminaat vloer.
Geen dank meis! Jij dankjewel voor het duimen! Ohh heerlijk zeg 4 dagen vrij! Vind ik altijd leuk, klussen, op welke manier dan ook hihi Ben benieuwd naar je test morgenochtend! Esther, joepieee!! Nu je man snel thuis laten komen en dan aan de klus
Dames bedankt voor t kijken het maakt nu niet zo veel meer uit wanneer ei was want vanochtend ongi geworden met verschrikkelijke krampen. Dus mn lf is zoiezo in een keer korter 13 of 14 terwijl normaal 15 is. Maar ja in ieder geval bedankt voor t kijken
Liesje balen van de ongi, maar dan heb je wel natuurlijk duidelijkheid. Succes voor de volgende ronde. Margha, lekker 4 dagen vrij en dan hopelijk beginnen met een heerlijk duidelijke test!! Hier duurt het nog lang hoor voor vriend thuis komt, pas om 22:30, maar dat maakt niet uit, is het waard.