Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hihi dat wordt thuiskomen, jas uit en linea recta naar boven! Hup hup hup :D

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahahahaha krijgt nog niet eens de kans om zijn jas uit te doen whahahahaha, ga buiten op de tuintafel liggen hahahaha (zie het al helemaal voor me met mijn bevroren reet)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Whahaha jij bent echt erg Esther :D Maaarr je hebt wel gelijk hoor, alles voor je kindje!!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ben inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel erg whahahaha en dan is dit echt nog zoooooooooooooo vreselijk netjes allemaal!!!
    Maar zoals ik hier ook bekent sta ben ik heel positief en dus ook debiel vaak vrolijk. Dus gewoon je vent aan zijn haren mee naar boven slepen alsof je een holenvrouw bent, vind ik dus grappig, moet ik om lachen en wordt het klussen ook nog eens leuker van...... gewoon lol hebben in je leven op elke manier die je maar kunt bedenken.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Super meissie, DAT is de juiste instelling!! You go girl :D

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther wauw mooie knaller hoor :D idd verleiden die man van je hihi :p

Evelien spannend dus morgenochtend samen testen met margha :D

ohh wat is t lekker weer he, word er echt zooo vrolijk van :D

xxx

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vanmiddag inderdaad ongesteld geworden.
    Mijn nieuwe nod is 1 april en die daarna 29 april. Ik heb een positieve pendel voor april dus twee kansen haha. Hoop natuurlijk op de eerste. ;)
    Maar goed, één van de twee moet het toch echt gaan worden... ;)

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Whaa, jullie kletsen zoveel!

Evelien, nu al testdrang :D Je moet het zelf weten hoor, wij leven toch wel mee met je of je nu wel of niet test. Je kan maar iets te weten komen toch ;)
    Oh je gaat je toch nog inhouden. Ben erg benieuwd meis. Ik duim me suf. Nee, je bent niet stom. Zoals ik al zei, je kan maar iets te weten komen ;)

Tinkerbell, bij jou ook spannend zeg! Wanneer ga jij testen? Oh, nog op je testen wachten zie ik.
    En ik stoor me ook niet hoor. Lekker zo door blijven gaan :D

MamaAnnelies, ik denk dat Evelien en Esther wel goede antwoorden hebben gegeven. Spannend om weer op het wachtbankje te zitten.

Guusje, ook ik vind dit een lastig kaartje om te lezen. Ik zie wel een stijging, maar wanneer dat dan precies is geweest?

Lappie, balen :(maar inderdaad wel een mooie cyclus. Hopelijk de volgende dan wel raak voor je. Wod, hihi…
    En twee kansen in april. Dat moet jouw maand worden gewoon :D

Margha, ik heb met kv getest. Werkte prime. Oh, maar die gaat ook een streepje geven hoor :D
    En een digi dioen! Daar houden we van hier ;)
    Symptomen, bij mij achteraf gezien al vrij snel. Last van de zijkant van mijn borsten en emotioneel Denk een dag of 7 dpo, maar dat verschilt per persoon.
    Oh 4 dagen vrij en lekker aan de klus. Leuk als het allemaal weer als nieuw is.

Mientje, wat een gebergte zeg. Ik denk dat FF het daar wel moeite mee heeft. Misschien de dagen dat je echt ziek was en daardoor een hoge temp discarten?

Yuna, hoe is het met jou? Hier inderdaad het 7 weken dansen. Wat zijn die raar gegaan zeg!
    Oh nog 8 daagjes, spannend! Ik mag de 14e weer. Zo leuk om te zien!

Esther, ga jij lekker je vent versieren. You go girl! En als het geen straf is kan je het niet vaak genoeg doen….
    Whahaha, arme vent. Nee hoor, geen medelijden! Oei, lekker koud op de tuintafel….ach je moet er iets voor over hebben, whahaha. Je hebt gelijk hoor. Je moet er toch lol in hebben…hier gaat alles ook niet altijd even braaf en lief hoor. Alleen mijn vent heeft even pech tot ik me wat lekkerder voel. Zou wat wezen als ik hem onderkots tijdens die leuke bezigheid….JAK!

One, hier ook vrolijk van het weer.

Hier heb ik vandaag een goede dag. Uiteraard blij met mijn zeven weken dansje, maar ook qua misselijkheid een goede dag, heb dan alleen wel veels te weinig gedronken. Bij de apotheek Emesafene opgehaald dus hopelijk gaan die werken en kan ik goed voor mijzelf zorgen zonder al te misselijk te zijn.
    En nog steeds geen bloed meer gezien! Ik ben blij :D

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeejj Grace geen bloed meer! :D Ben blij dat die medicijnen je kunnen helpen meis. Haha ja we zullen het zien! Als het negatief is ben ik ook wel nuchter hoor :)

One, neee niet morgen al testen hihi morgen krijg ik ze binnen dus denk woensdag testen :)

Wie van jullie testen in de middag of avond? Of kan ik echt beter in de ochtend testen?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mijn 1e kvtest was savonds om 18:00, maar wel 3dagen overtijd

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: nou dat klinkt best goed toch? Ik duim hoor! :D.
    Ik stoor me er niet aan hoor, was me nog niet eens opgevallen dat je uit België komt :p

@ Liesje: kijken zonder kaartje gaat niet heel goed ;). Ow zie dat je ongi bent geworden. Balen meid!

@ Esther: fijn dat alles weer een beetje normaal word meid. Eindelijk!
    Hahahaha herkenbaar... klussen is voor ons ook nooit een straf ;)
    Whahahahaha, geniaal! "Je hoeft alleen maar stil te liggen" LOL...
    Wow! Dat is zeker wel een knaller zeg! Ik krijg ze écht nooit zo!
    Whahahahaha... eeeeuhmz Esther... ik denk in plaatjes! :p
    Ben het helemaal met je eens! Gewoon LOL hebben :D

@ Evelien: spannend hoor! Je hebt idd best hoge temp :D. *duimt rustig verder...*
    Ik zou idd ook gewoon even wachten tot vrijdag ;)
    Hahahahaha, mutsie ;)
    Toen ik ging testen met de zwangerschap van J.oshua heb ik 's avonds getest...

@ One: helemaal met je eens hihihi. Ik zou het niet eens durven zo vroeg! Ik test dan ook altijd gewoon uit eigen bescherming ná NOD :D.
    Jaaaaaaa, lekker he, dit weertje! Had vandaag de was al lekker buiten hangen. Het is nog niet helemaal droog, dus laat het lekker nog even hangen, haal het er dan morgen wel af ;)

@ MamaAnnelies: ja hoor volgens mij kan dat best...

@ Guusje: met dit kaartje kan ik zelf niet zoveel. Ik vind persoonlijk FF veel makkelijker...

@ Lappie: he bah, balen meid. Maar idd, een nette cyclus is ook zeker wat waard! :D.

@ Grace: fijn dat je wat krijgt tegen de misselijkheid meid! Fijn dat je het al in huis hebt en dat je vandaag zelfs een goede dag hebt! You go girl!

@ Mientje Sop: ik zou gezien je test en tempdopje erna zeggen dat je zaterdag je eisprong hebt gehad...
    Maar het is idd goed te zien dat je ziek bent geweest...

@ Margha: ik duim me helemaal suf! HIhihihi, spannend hoor morgen!
    Ga je voor en na foto's maken? Ben wel benieuwd hoor wat jullie ervan gaan maken :D.

Hier vanmorgen de bovenverdieping schoongemaakt, gewassen, matras omgedraaid en heerlijk onze dekbedden in het raam gehangen.
    Vanmiddag body combat gedaan (een uur) en daarna het interview uitgewerkt. Ik heb nog 3 vragen te gaan die ik moet uitwerken en dan is hij klaar en kan ik hem naar Lowie sturen. Ben benieuwd wat hij ervan vind.

Ik ga nu de kleine man op bed leggen en dan lekker douchen en lekker de pyjama vast aan :D.

Morgenochtend om 8.50 uur bij de huisarts zijn voor mijn knie. Heb nog steeds last van mijn knie, maar vooral 's avonds en 's nachts. Dus wil er toch maar even naar gekeken hebben.
    Dan even een mixer (3 in 1) ophalen voor 10 euro via Marktplaats en dan daarna hardlopen.
    Morgenmiddag even cake-jes ophalen (heb ik gewonnen met stemmen) nog ter ere van manlief en mijn 11- jarig samen zijn. Ben benieuwd hoe ze eruit zien :D.

En uiteraard morgen nog even de benedenverdieping schoonmaken :D

Ow ja en voor mijn doen heb ik voor deze tijd na mijn ei wel een heeeeule hoge temp...

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj lekker druk ben jij ook altijd he :D

leuk ben benieuwd naar je cakejes

jaa idd hoge temp, duimduim :D:D

je hebt ook best veel pendels voor nu he extra spannend hihi

xxx

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, whahaha ik denk ook altijd in plaatjes en heb ook nog eens een gruwelijk goede fantasie whahaha, daarom heb ik waarschijnlijk ook altijd zo'n lol.
    Maar lijkt het jou wel verstandig om te gaan rennen met je knie? Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt, maar als je er zo'n last van hebt....

Margha, ik testte allebei de keren laat in de avond ergens. En een heel stuk duidelijker dan 's ochtends.

Grace, gadver misselijk en klussen gaat echt niet samen nee......dan maar even wachten. Hoop dat medicijnen snel aan slaan.

Lappie, balen meis, maar nu op naar 1 april. Zou toch een geweldige datum zijn om te testen.....test je positief....gelooft niemand je hahahaha....

Sorry, krijg er echt niks zinnigs uit met dit weer, ben helemaal hieperdepiep!!!! Heb ik elk jaar in de lente hoor, dus daar wen je wel aan whahahaha. Vandaag heerlijk met de kleine man buiten gespeeld en hele huis eindelijk goed kunnen luchten.....LEKKEEERRRRRRR!!!!!!!

Heb net gewoon voor de gein nog een ovu test gedaan om te kijken of dat ding nog paarser kon.......en dat kan hahahahaha.
    Ja sorry, zit hier ook echt de hele tijd met zo'n stomme grijns op mijn gezicht. Doet echt de zon hoor.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
  15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik zie geen 2de streep hoor.. :p

have fun straks!!!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: hahahha ja, ik maak mijn dagje wel vol hoor ;). Anders ik wel! Ben ook enorm benieuwd. Heb gezegd: verras me maar!
    Ja nu al een hoge temp gewoon! Echt onvoorstelbaar!
    Hahahaha, best veel pendels? Wel 2 hoor hahahaha LOL. :p

@ Esther: Hahahaha, ja die kans is inderdaad wel heeeeeuuuuul groot LOL.
    Nou ik heb er vooral 's avonds en 's nachts van. Tijdens het hardlopen (en body combat) zelf niet of nauwelijks... Dus ik snap het niet...
    Wil er gewoon voor de zekerheid naar laten kijken.
    Jaaaaaa heerlijk dit weer he? Whahahahaha, heerlijk... ik zie gewoon écht een heeeeeeeeeeeeeel vrolijke dame achter het scherm zitten! *grijns*
    Dat MOET wel een mega-ei zijn zeg!

@ Yuna: brilletje kwijt? LOL :p

Zo! Ook al heerlijk gedouched. Dus nu lekker in mijn pyjama op de bank :D.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    bwhahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yuna,Lekkere grapjas dat je bent. Zat hier net ook al met een vergrootglas whahahahaha, maar dank je wel.:D:D:D:D:D:D

mvj, oh lekker bankhangen. HEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRLIJK!!!!!!
    Maar misschien dat je 's nachts juist zo'n last hebt omdat die dan ontspanning krijgt. Je staat er natuurlijk ook de hele dag op en dan die trainingen. Klinkt alsof je knie overbelast is. Probeer ook maar mee te denken hé, ben net geen dokter hahahaha

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, weer lekker druk zeg. Ja je knie moet je maar even naar laten kijken. En jij voelt het het beste, maar zou je dan wel hardlopen?

Esther, whahaha. Lekker hoor zo vrolijk. Kan ook niet anders met dit weer.
    En WOW! Die is pimpelpaars zeg.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja paarser kan echt niet hoor. Dit heb ik echt nog niet gezien. Gaan gewoon 3 dagen ons opsluiten nu. Baat het niet dan schaad het niet whahahahaha (ben echt zo stront melig)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: weet je wat het is? Ik wil gewoon hardlopen en trainen voor 8 juni. Als ik nu weer een paar weken niks mag doen, kan ik weer helemaal opnieuw beginnen... Daar heb ik weinig trek in... Dan desnoods maar een brace ofzo... Ik wil niet meer niet sporten. Dat heb ik veel te lang niet gedaan... Ik voel me er stukken beter door. Maargoed, we zullen gaan zien wat de huisarts zegt.
    Hahahaha, net geen dokter ook gewoon LOL :p.
    Weet je wat ik zo apart vind? Als ik dan half op mijn buik ga liggen (als ik dan even wakker word van een pijnscheut) en ik leg dat been plat op het matras, dus met de knie in het matras, dan is de pijn heel snel weer voorbij...
    Hahahaha, je maakt mij er melig bij! :p

@ Grace: ach, ik heb zoiets van: zolang ik er tijdens het hardlopen geen last van heb kan ik gewoon hardlopen ;). Ik ben hard aan het trainen voor de 4 mijl van Zwolle en aangezien ik dat nu betaald heb, wil ik uiteraard wel gewoon meedoen...

Deel Deze Pagina