Toch wel! Wat een wonder! Ben benieuwd naar je foto meissie. Ik ontvang mn testen als het goed is vandaag dus ga vanavond of morgenochtend testen. Heb wel dat beurse gevoel van onderen wat ik altijd heb voor ik ongi word dus twijfel wel.. Maar een testje kan geen kwaad! Mijn lieftallige pendelaarster heeft 2x maart gezegd dus kan bijna niet mis zijn
Goedemorgen meiden! Margha, geweldig meis!! Nogmaals gefeliciteerd!! Mooi die groene streep op je kaartje! Evelien, lekkere temp meissie, volhouden hoor!! Ik kom straks na het werk gelijk kijken of je getest hebt. Tinkerbell, ik blijf stug voor je doorduimen hoor! Voor de rest van de schatjes: dikke knuffel! Hier een leuke avond gehad hahahaha. Maar zoals ik me nu voel springt eitje vandaag, dus mooi op tijd geweest. Als vriend niet hoeft over te werken misschien vanavond nog een keer en dan kan ik echt niet meer doen dan wachten.
Dank jewel tinkerbel. Ik duim nog stevig door voor je hoor. Esther. Duim voor je dat deze maand ook jullie maand mag zijn. Net buiten geprobeerd te uploaden maar het lukt niet, wel erg jammer ik had hem wel graag aan jullie willen laten zien.
Margha dan houden we die te goed van je, blijven proberen meid! Zo, en dan heb je onverwachts een vrije dag................ooooooohhhhhhhhhh wat erg met dit weer
@margha. Super meis. Nogmaals gefeliciteerd. Jammer dat het niet lukt om de foto te uploaden. @evelien. Wauw mooie temp nog. Spannenddd. Ik duim voor je. @esther. Goed bezig meis. Hopelijk is het deze maand raak. En wat lekker zo een onverwachte vrije dag. Geniet er lekker van. Hier op het straf/wachtbankje. Heb dr zo een hekel aan. Dikke knufff voor jullie allemaal.
Hoi meiden even een vraag deze morgen om 4.30 u. Wanneer ik altijd test had ik 36.8 toen ben ik terug gaan slapen tot 7.30u. En toen had ik terug 36.9 zoals gisteren welke zou ik nu aanhouden? Ik lig er natuurlijk deze week later in mijn bed tegenover anders omdat ik laat moet werken
Tinkerbell, de tijd aanhouden die je normaal gesproken ook doet. Ik neem aan dat je evengoed 3 uur geslapen had toen? Als je het echt niet vertrouwd kun je je temp altijd op "sleep deprived" zetten.
Tinkerbell, ik sluit me aan bij Esther Margha, bedankt voor het duimen lieverd! Enneh je foto komt echt wel, daardoor ben je voor ons niet minder zwanger Fijne dag en veel succes met klussen! En nu dus klussen voor het huis he hahaha Esther, ik ben vandaag om 17.30u thuis.. Als ik dan mijn testen binnen heb, wanneer kan ik in de avond dan het beste testen? Voor het eten nog, of laat in de avond pas? Je bent mooi op tijd geweest inderdaad! Vanavond nog een keer met je billetjes op de koude tuintafel? hahaha Jennifer, dankjewel voor het duimen meissie! Jij op het wachtbankje, voor jou ook spannend! Hier dus al sinds de eisprong met vlagen ontzettende buikpijn.. Ik denk steeds: zijn mijn darmen gewoon in de war omdat ik ruim een week geleden iets verkeerds heb gegeten of zou het echt? Of had ik eerst buikpijn van dat slechte eten en nu buikpijn door PMS? Of betekent het wat anders...? Ik weet het allemaal niet meer haha
Getverdemme weer bloedverlies... Vanmiddag naar de vk dan zeg ik het gelijk, maar volgende week pas weer een echo. Bahbahbah...
Nouuu Grace wat stom! Heb er laatst veel over gelezen en bloedverlies schijnt wel eens voor te komen in het begin van de zwangerschap. Zou het ook door je hormoonspiegel kunnen komen? Denk dat het geen kwaad kan, net als de vorige keer Als je maar geen kramp hebt! Ben benieuwd wat de vk zegt meissie
Grace gedver, maar het komt inderdaad wel vaker voor. Misschien dat ze je vanmiddag evengoed even een echo wil geven voor de zekerheid. Ik zou er in ieder geval om vragen. Jennifer, ja he, lekker warm samen hahaha. Doe vanmiddag nog een ovu test, maar kramp begint af te nemen dus ik denk dat die gesprongen is. Evelien, tja die buikpijn kan van alles zijn natuurlijk, maar we hopen op de beste optie. Qua testen, als je 3 uurtjes niet geplast hebt en niet teveel gedronken zou je urine weer geconcentreerd moeten zijn. Ik zelf testte 's avond echt veel duidelijker dan 's ochtends. Ik begin alvast met duimen......
Oke dan Esther, dan ga ik dat aanhouden! Gewoon even opletten, niet te veel drinken en plassen en dan kan ik thuis gelijk testen hihi Dankjewel voor het duimen liefie! Enneh over 3 dagen een mooi kruis bij jou!
MvJ; je had helemaal gelijk volgens FF Vandaag heeft ie een mooi kruis weggezet. Ook als ik de pos. ovutest eruit haal, blijft m'n kruis netjes staan Esther; wat een knallende ovutest!!! niet normaal haha. Bereid je je alvast voor op pasen met je super ei?
Esther, ik zie trouwens net dat we in hetzelfde schuitje zitten wat HSG betreft.. Alleen is dit bij jou nog de ronde van de HSG zo te zien?