17:00 uur Esther. Heb geen krampen. Was vanochtend flink misselijk..dus maar moed houden weer. Word er wel zenuwachtig van hoor...
Mientje, mooi kruis!! En ja ik heb vorige week mijn hsg gehad. Grace, gedverdemme, zo laat pas......kan natuurlijk ook zijn dat steeds een adertje springt aangezien de boel zo goed doorbloed is......ik blijf ongelooflijk positieve vibes sturen hoor!!
Mientje Sop, gelukkig is het goed gekomen Grace, ik snap dat je er zenuwachtig van wordt hoor! Even volhouden tot 17.00u, ik duim voor je meis!
Bedankt voor je reactie Hoe kan ik het kruis verplaatsen naar de dag dat ik echt zeker weet eat min eisprong was? Is pas de 2e maand dat ik dit doe, weet er nog niet alles van
Thnx meiden! Hoe vond je de HSG Esther, pijnlijk of? Hebben jullie ook al andere onderzoeken in het ziekenhuis gehad? Grace80, mag ik vragen wat er is..?
Hier heb ik net getest ik lijk iets te zien maar ben niet zeker en krijg hem al helemaal niet op foto dus denk dat in het gewoon wil zien dus deze beschouw ik als negatief urine was ook redelijk doorzichtig morgen vroeg doe ik nog 1 met ochtendurine
Mientje ik had steeds last van bloedverlies. Gelukkig klopte het hartje vorige week. Helemaal blij, maar nu heb ik weer bloedverlies. Vanmiddag naar vk. Gelukkig geen krampen.
Hè jakkes grace. . Hopelijk is het gewoon weer een adertje ofzo. Ik duim weer heel hard. Pppff tot 17 uur wachten. @tinkerbell. Ik zie helaas niks.
Achos Grace toch Hopelijk is alles goed met de kleine! Voor sommige vrouwen kan het "normaal" zijn om de hele zwangerschap bloedverlies te hebben toch, heb ik ook wel eens ergens gelezen.. Heb jij natuurlijk niets aan nu. Anyway, dat de tijd tot de afspraak maar voorbij vliegt. Zal zenuwslopend zijn zo.. tinkerbell ik zie eerlijk gezegd niets, maar ben dan ook een ramp in "vage testen" aflezen. Dus had net zo goed niks kunnen zeggen Spannend!!
@ Tinkerbell: balen zeg dat je zo'n baaldag had gisteren... Jammer van je temp meid...Het maakt opzich niet uit of je nu later naar bed gaat, als je de 3 uur maar hebt gemaakt. Ooooooeh, je maakt het wel spannend zeg! Ben benieuwd naar je testje morgenochtend . Ik ben geen goede tuurster denk ik, want ik zie niks... Sorry. @ Evelien: whahahaha, dat zouden we toch noooooooit doen, daarover praten? Vies hoor hahahahaha...LOL Ik denk wel dat dat invloed heeft gehad... Hier ook al 2 pendels voor maart hihihi... Oooooow irritant he al die klachtjes die vanalles kunnen betekenen??? Ik duim me in iedergeval suf voor jou! @ Margha: jaaaaaaaaaaaaa whoehoe!!! Gefeliciteerd meid! @ Esther: YES!!! Optijd geweest whoehoe! Ooow heeeeeeeeel vervelend om op zo'n lekkere dag vrij te zijnn . @ Jennifer: ja vervelend he dat rotwachtbankje...Je zit gelukkig niet alleen, want ik zit er ook... @ Grace: he bah wat vervelend... Goed dat je het weer gaat zeggen hoor. Wie weet ben jij een van de zwangeren die een heeeeeeeel gevoelig bloedstelsel heeft van onderen en knapt het regelmatig bij jou... Dikke knuffel lieffie. Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van word... @ Mientje Sop: jeeeeej, ik leer het nog wel... Zomaar een keer gelijk hihihihi. Fijn dat je nu een kruis hebt zeg! @ MamaAnnelies: dat kan (naar mijn weten) alleen als je VIP bent bij FF... Hier vanmorgen bij de huisarts geweest en na wat voelen en flink drukken (auw), denkt hij dat het mijn slijmbeurs is (maar die is gelukkig niet gezwollen, dus mag gewoon doorsporten/trainen voor de 4 mijl YES!). Wel stuurt hij me door naar de sportarts, juist omdat ik ook train voor de 4 mijl . Verder vanmorgen nog even een 3 in 1 mixer opgehaald bij een mevrouw via marktplaats, want vorige week was de mijne gevallen tijdens het koken en was de hele staafmixer afgebroken en laat ik nou net die staafmixer met enige regelmaat gebruiken... Daarna even bij mijn papsie een kop thee gedronken (was toch in dezelfde flat voor de mixer hahaha) en toen naar huis. Vanmiddag moet ik eigenlijk de benedenverdieping doen, maar heb totaaaaaaaal geen zin hahahaha... Moet nog wel even naar de winkel, want ben de paturain (voor koken) vergeten en we eten vanavond pasta waarbij dit in de saus moet...En lekker met zalm... Hmmmmmm lekker hoor. Ik eet wel eerder dan manlief en zoonlief, want ineens krijg ik vanavond geheel gratis highlights . Ik zit model voor iemand, dus echt superduper! Bofkont ben ik he? Dus vandaag toch niet hardlopen, maar fietsen naar de andere kant van de stad, heb ik toch beweging gehad .
Mientje, ik vond hsg echt gruwelijk pijnlijk, maar dat kwam vooral door de personen die het uitvoerde. Nog 2 dagen last van kramp etc gehad. Tinkerbell, en ik twijfel. Ik lijk wel iets te zien, maar weet niet of ik het goed zie. Heb je ook niks aan dus. Grace, kom op he meid, duurt nu niet meer zo lang als vanmorgen. Bloed je nog steeds? mvj, jij bent inderddaad een bofkont met straks een vers koppie. En fijn dat je in ieder geval verder kunt sporten! MamAnnalies, Als je bij FF kijkt, gewoon waar je kaartje in het beeld staat en dan naar onder scrollt dan zie je "ovulation detector" staan. Onder dat kopje zit een knop met "tuning/override". Daar klik je dan op. Daar kun je je dag invullen, maar let wel op dat je op je basale temp let. Dat is dan de "coverline value". En dan verschijnt er vanzelf een BLAUW kruis. Succes. Hier ovu test weer negatief aan het worden. Of te wel die is al negatief. Wel nog een goed streepje, maar inmiddels lichter dan de test streep.
Ach maakt niet uit de een ziet wel iets en de ander niet dus ik tel hem als negatief morgevroeg maar weer een test ma dan met ochtendurine dus vandaag ga ik niet teveel drinken toch bedankt om naar mijn testje te kijken allemaal
MvJ, altijd leuk je gelijk krijgen he hihi. En zeker fijn dat ik een duidelijk kruis heb! Esther, "gelukkig" iemand die het toch ook nog zo ervaart.. Merendeel lijkt er toch vrij luchtig over te praten. Ik vond het ook werkelijk een hel! Loop je nu verder nog in het ziekenhuis voor onderzoeken of iets? Of wat zijn de "plannen" bij jou?
@ Esther: jaaaa daar ben ik ook erg blij mee. Ben zover gekomen... van niets meer kunnen en nu best veel sporten in de week... Ja super he? Ben ook erg blij, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien . Whoehoe, dan moet het wel gewoon dat je optijd bent geweest! @ Tinkerbell: ben benieuwd hoor morgenochtend @ Mientje Sop: Ik heb in 2008 ook een HSG gehad en ook ik vond het HEL! Heb liggen janken als een klein kind daar op die tafel. Ik moet vrijdag weer naar de fertiliteitsarts, omdat ik het gevoel had/heb dat de Clomid geen goede eisprongen meer geeft en heb gezegd tegen mijn man dat ik dan toch wil aansturen op een HSG onderzoek. Ondanks dat ik weet hoe enorm veel pijn ik toen heb gehad, maar toen was ik wel een maand later zwanger...
MvJ, blij dat ik niet de enige ben. Weet van mezelf dat ik niet kleinzerig ben, maar man wat heb ik daar liggen jengelen! Had niet veel langer geduurd of ik had van m'n stokkie gegaan, was lijkbleek! Ongelooflijk hoeveel dat verschilt per persoon. Veel ervaren het toch als totaal geen pijn Jij gebruikt alleen clomid zonder verdere controle op het ziekenhuis, of hoe "luid" jouw verhaal precies? Kan me wel voorstellen dat je toch aanstuurt op een HSG onderzoek, ondanks je weet hoeveel pijn het doet. Gelukkig zijn zulke dingen een "moment-opname" he.. En je bent toch weer een half jaartje vermeerderd vruchtbaar. Al is het maar om te weten dat alles daar weer goed is he.
MvJ, ik lees net je weblog.. Hoe toevallig, ik heb ook een by-pass (inmiddels alweer een jaar of 4..)
@ Mientje Sop: wij zijn alweer bezig sinds maart 2011 en helaas nog steeds niet zwanger. Ik heb een tijd te horen gekregen dat het door mijn gewicht kwam (terwijl dit op mij absoluut niet van toepassing was) en moest eerst maar afvallen voordat ik geholpen ging worden. Vorig jaar november was ik 26 kilo kwijt en toen heb ik de fertiliteitsafdeling weer gebeld en gezegd dat ik dan nu wel graag geholpen wilde worden. Dus weer bij de arts terecht gekomen die we destijds ook hadden met het zwanger worden van J.oshua. Omdat ik van mezelf geen eisprong heb, hebben ik clomid gekregen. De 1e maand met echo's om te kijken of hij ging springen en bloedprikken om te kijken of het ook een goede eisprong was. De 1e ronde was dit ook zeker het geval en heb ik hem ook gevoeld. De 3 maanden daarna heb ik hem niet gevoeld, deze ronde heb ik wel druk gevoeld een paar dagen en opeens was dat weg, dus heb het idee dat het deze ronde wel goed gesprongen is. Maargoed nu dus vrijdag weer heen en dan bespreken hoe nu verder. (alleen is het eigenlijk net iets te vroeg, want het is net een paar dagen voor mijn NOD. Dus misschien dat er wel een echo gedaan zal worden, maar als het al raak zou zijn, dan denk ik niet dat er al wat te zien is hahahaha... Het is dus even afwachten nu. Gelukkig snap je wel dat ik daar dan op wil aansturen... Ik houd mezelf altijd maar voor dat het voor een goed doel is . Ow hahahaha, dat is zeker toevallig! Ook nog geen moment spijt van gehad? Ik ben nu 10 maanden verder en ik heb tot op heden nog steeds geen spijt!
Ow ja, wat ik nog vergeet te vertellen is dat ik vannacht gedroomd heb! Ik droomde dat ik voor onderzoek naar het ziekenhuis moest, omdat ik ergens last van had en dat er allerlei testjes gedaan moesten worden. Waaronder ook een zwangerschapstest, om ook dit uit te sluiten. En in mijn droom was ik gewoon zwanger! Zou het een teken zijn?