Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ik zie eigenlijk ook niet echt iets.. Maar net als Mientje Sop zegt ben ik echt niet goed in het lezen van vage testen! Hoop dat ie alsnog positief is morgenochtend!

Esther, jeeejj nu ben je zeker van je ei! :D

Mvj, dankjewel voor het duimen meissie! :) Oooh ook 2 pendels voor maart, zo leuk! We gaan het zien!

Grace, nog 3 uurtjes! Hoop dat de tijd vliegt voor je :)

Hier hoop ik echt dat mijn testjes binnen gekomen zijn. Mn mannetje is al thuis maar heeft niet gekeken of er al post is :(

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oooeoeehhh Mvj, dat zou wel mooi zijn zeg! Ik duim ervoor dat je droom uitkomt! :D

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Margha GEFELICITEERD!!

Grace he wat vervelend hopelijk kan ze je geruststellen

Tinkerbell ik zie niks.. sorry

MVJ en Evelien wow mooie stijgingen hoor! hopelijk positief...

Ik duim weer voor jullie (Dus ook de andere dames!! )

hier extreem moe.. ik voel me echt een vaatdoek die moeite moet doen om de ene voet voor de andere te zetten...

4. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    MvJ, goh wat een verhaal zeg. Hopelijk kom je vrijdag wat verder of is het gewoon helemaal niet meer nodig, dat zou mooi zijn! :D Duim duim!

Ik inmiddels weer een jaartje of 4/5. Veel mee afgezien qua vitamine gebreken, zo'n beetje de helft van m'n haar verloren, melk allergie aan overgehouden en gelukkig ook ruim 60 kilo daarmee. But at the end, it's all worth it ! :) Echt geen moment spijt van gehad!

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mn testen zijn binnen hihi :D Vanaf nu ga ik niks meer drinken en ook niet plassen.. Dan om half 6 thuis en gelijk testen. Ik blijf wel heel nuchter als ie negatief is hoor, maar vind het wel spannend natuurlijk :)

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Sterkte Yuna! Niet leuk :(

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hihi spannend evelien!!

8. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Spannend evelien!! :D

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mientje Sop + Yuna

:D:D:D

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Vanavond ga ik uitgebreid reageren op jullie.

Nog steeds bloedverlies. Wel minder en geen krampen.
    Ben niet zo bang als de vorige keer, maar baal wel...en ben een klein beetje bang.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: graag gedaan hoor :D. We gaan het zeker zien :D. We kunnen niet anders doen dan afwachten ;).
    Spannend hoor! Niet teveel meer drinken vanavond dus :D.
    Ja dat zou écht mooi zijn he? Heb dit nog nooit gehad, dat ik dit heb gedroomd, maar hoor het wel vaak dat iemand droomt dat hij/zij positief test als ze zwanger blijken te zijn...

@ Yuna: ja he? Ik was ook enorm verrast van die stijging! Vervelend dat je je zo enorm moe voelt. Ik weet meteen waar je het over hebt... Zooooo herkenbaar!

@ Mientje Sop: ja heel verhaal he? Hahahaha. Dat zou idd heel mooi zijn als die hele HSG niet meer hoeft hihihi.
    Ik heb ook al een vitamine gebrek... (vitamine D), heb in het begin haar verloren, maar moest toen vitamine D complex gaan slikken en sindsdien is het ook weer over...
    Vervelend van die melkallergie zeg! Maar idd, het is het allemaal waard!

@ Grace: kan me voorstellen dat je er toch een klein beetje bang van word.... Dikke knuffel voor jou meis.

Zo! Inmiddels al naar de winkel geweest, nu bezig met het avondeten en dan zometeen nog even de cupcakes ophalen :D.
    Dan snel weer naar huis, het avondeten afmaken en dan vast gaan eten hihihi...
    En dan vanavond een nieuwe coup :D. Ik hoop dat ze dan ook de puntjes wil knippen, anders vraag ik wel wanneer ze weer iemand nodig heeft om te knippen, dan ga ik dan wel weer heen. Het is wel hard nodig in iedergeval hahahaha.

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik snap dat je baalt Grace! Niet leuk! :( Bloedverlies is %^&*$ want je raakt er zo onzeker van.. Nog een uur en drie kwartier meis sterkte..

Mvj, klopt! Maar afwachten is zoooo vervelend haha.. Ik hoop zo voor je dat je droom betekent dat je echt zwanger bent! Oh oh oh wat ben je weer druk! Eet smakelijk en veel plezier bij de kapper! :D

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ik druk? Heb deze dag nog bijna niks uitgevoerd hahahaha. Alleen even naar de winkel geweest net voor het avondeten (miste 1 ding) en dan zometeen die cupcakes ophalen en vanavond kapper... (ow ja vanmorgen nog even huisarts, mixer halen en op de thee bij paps geweest), maar voor de rest dus helemaal niks gedaan.
    Ik wilde de benedenverdieping gaan doen, maar had er totaal geen zin in hahahaha

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ook heerlijk toch! Een mens moet ook kunnen relaxen :)

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Marga, gefeliciteerd!!! :)

Grace, wat ontzettend rot dat je nu weer bloedverlies hebt. Ik hoop zo dat het allemaal goed is vanmiddag. Hopelijk krijg je toch een echo (extra).

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Als ik Vanaf nu niks meer drink en niet meer naar toilet ga tot 23.00u. Zou ik Dan straks al kunnen testen of pas morgenvroeg?

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: hahahaha, ja helemaal mee eens :D.

@ Grace: als het goed is heb je nu je echo... Spannend meid, ik denk aan je.

@ Tinkerbell: ik zou gewoon lekker morgenochtend testen.

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, aangezien jullie ervaringsdeskundige zijn even een vraag. Willen jullie even naar mn kaartje kijken?
    Klopt het hoe mijn temperatuurstijging is? Moet deze niet veel hoger zijn? Er is al wel een kruis gezet. Helaas door het hsg onderzoek alleen vrijdag op de dag van een positieve ovulatietest sávonds kunnen klussen.
    Alvast bedankt

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier is mijn testje.
    20130305_060247.jpg

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je kaartje ziet er goed/normaal uit. De tempstijging is bij iedereen anders. Klussen op de dag van ovulatie is juist goed. Hoop dat het raak is meis. Welkom bij de meiden op het wachtbankje.

Deel Deze Pagina