Net onder de douche mijn bmm gevoeld. Heel zacht en open en gelijk bloed aan mijn vinger. Dat maakt me wel ongerust. Maar ik ben nu wel weer heel misselijk...stom lijf ook
Grace, lieve schat ga nou niet in jezelf lopen vrotten, das echt niet goed. Zelfs voor een gyn of vk is het op deze termijn moeilijk om iets via de bmm te bepalen. En je wilt er nu gewoon niet ook nog eens een eventuele infectie bij krijgen omdat alles nu gevoeliger is. En mocht het bijv. gewoon een adertje zijn dan kan deze weer springen omdat jij eraan hebt gezeten, weer meer bloed, weer extra in de stress etc etc etc....... Je bent in ieder geval weer misselijk.......ik duim me helemaal simpel voor je!!!!!
Nog een klein weekje Grace... ik denk echt dat dit iets is wat bij jou en zwangerschap hoort... maar mijn duimen draaien! Ik heb een stage gevonden... eindelijk...kan ik ook eindelijk de opdrachten maken van de opleiding.. volgende week beginnen. Ik heb trouwens niet verteld dat ik zwanger ben ik weet dat het niet verplicht is maar ik voel me er toch een beetje lullig over.. hun denken dat ik dan tot volgend jaar blijf.. maar dat is dus niet zo.. :s Ik denk dat ik het volgende week na de echo toch daar op tafel gooi...gewoon omdat ik nu het gevoel heb dat ik aan het liegen ben en daar kan ik helemaal niet tegen...
Grace, ik heb mijn momenten Yuna, jeej, gefeliciteerd!! Tja en qua aangeven dat je zwanger bent, das helemaal je gevoel volgen natuurlijk. Maar gaaf voor je dat je een plek hebt gevonden.
Ik hou de moed er ook in voor je Grace! Jeejj yuna een stageplek! Misschien inderdaad wel netjes om het te vertellen.. Wanneer zou dat moeten?
Je hebt wettelijk de plicht om uiterlijk drie maanden voor de bevalling aan je werkgever te melden dat je zwanger bent. Hij heeft dan nog tijd om een uitkering aan te vragen en vervanging te regelen. Soms is vroegtijdig melden verstandig. Werkgevers zijn verplicht je binnen twee weken na melding voor te lichten over de risico's voor jou tijdens je werk. Uiterlijk drie weken voor aanvang van je verlof, ben je verplicht om aan te geven wanneer je je zwangerschapsverlof in wilt laten gaan. Dat is heel kort om nog goede vervanging te regelen. Als je al eerder weet wanneer je wilt stoppen, meld dat dan zo snel mogelijk. staat op internet dus je mag ook heel lang wachten
En dat klopt in de praktijk ook nog eens, maar ja, de meeste vrouwen kunnen een zwangerschap van 6 maanden echt niet meer verstoppen. Zou ook niet hoeven daar niet van. De meeste wachten gewoon de eerste 3 maanden af.
Ik zou ook gewoon nog even wachten meis, inderdaad zoals Esther zegt de eerste 3 maanden.. Dan is er weinig kans dat het nog mis gaat in je zwangerschap toch?
Geduld en afwachten... Evelien had jij gedroomd over positief testen? Ik had dat ook en drie dagen later had ik.twee streepjes... Margha, gefeliciteerd. Op de rest reageer ik korgen eventjes. Ben nu doodop. Smak.
Meiden bedankt voor het kijken naar mn kaartje, stelt me toch weer gerust, dat we dus wel een kans hebben. We wachten het maar weer rustig af! Succes allemaal op het wachtbankje!
Grace. Misschien hoort het inderdaad bij je zwangerschap en is het niets ernstig. Slaap lekker meis. Yuna. Fijn dat je een stageplaats hebt gevonden. Wat voor soort werk moet je strqks doen? Morgen wil ik een digi gaan kopen, zijn deze testen gevoelig?
Volgens mij zijn die digi's "gewone" testen en niet super gevoelig.. Weet het eigenlijk niet zo goed.. Grace, nee Mvj droomde dat Wat leuk dat jij dat ook gedroomd hebt!
Margha, die banner staat je mooi meid!!! De digi met weken indicator zijn goed gevoelig. Die deed ik 3 dagen voor mijn nod al en het stond er gelijk al op. Moest alleen iets langer wachten op het aantal weken. De digi zonder indicator zijn juist weer minder gevoelig. Lekker logisch weer allemaal, maar je moet het maar net allemaal weten. Nou, dan gaan we vanaf nu met zn alle dromen over zwanger zijn......wie weet hahahaha. Vanavond even geen gesex hier hoor, we zijn officieel uitgeput whahahahahaha. Zo dus gewoon lekker mijn nestje in kruipen en hopen dat ik gelijk in slaap val ipv wat me gewoonlijk gebeurd. Dus, slaap lekker meissies!!!
@grace. Hopelijk hoort het gewoon bij jou. Volgende week hopelijk een mooie echo. Slaap lekker @margha. De digi is net als de kruitvat. Vanaf 25 hcg geeft hij zwanger 1-2 aan. Ik had een heeeeel licht streepje op de kv en cb digi (wel met indicator) was ook positief. Dus die kan je echt wel doen. @esther. Wat een lieverd die man van jou.
@ Evelien: dankjewel meid. . Ow ok... nou ja... dat zegt me nog niks, want hoor niet al te beste verhalen over die ultra gevoelige van z&k... Dus ik duim gewoon stug door Jazeker bestaat dat echt! Ik ken zelfs iemand die pas 2 weken na NOD positief testte... Kijk! That's the spirit . @ Esther: dankjewel lieverd. Aaaaaaah, wat een lief whatsapp-je Hahahahaha, moeten jullie ook niet zo wild doen, dan ben je ook niet uitgeput. Whahahahaha LOL... *plaatjes ziet over blote billen op koude tuintafel* @ Jennifer: ja toch? Met zijn 3-en gaan we het gewoon gezellig maken . Irritant dat gevoel he? Wanneer is jou NOD eigenlijk? @ Grace: dikke knuffel voor jou lieffie. Baal maar even lekker. Soms is dat nodig. Ik hoop dat je volgende week gewoon lekker een kloppend hartje ziet hoor. Ben het eens met Esther: niet gaan lopen vroeten... Knuffie. Nee, ik was het die gedroomd heeft over een positieve test... Jij dus ook? Pfoe, nu vind ik het nog spannender hoor hahahaha... @ Yuna: wat super dat je een stageplek hebt gevonden! Ik zou denk ik wachten met zeggen tot je de 12 weken gepasseerd bent... Hier was ik om 21.15 uur weer thuis. Ik heb nogal dik haar, dus de highlights hadden even wat tijd nodig om in te trekken hahahahaha... Mijn pony is nog even bijgeknipt en 19 maart ga ik weer model zitten en dan word ik geknipt en ook weer gratis. Ik zeg: goed bezig hahahahaha. Ik ben er blij mee. Ik zal morgen even een foto plaatsen van de highlights. Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken en mijn oogjes sluiten. Slaap lekker allemaal! Ow, btw... mijn temp was vandaag 37!!! Ben nu toch wel enorm benieuwd wat het morgen is .
En Esther, gedroomd over zwanger zijn? Jennifer, jij hebt volgens mij een mooi ei gehad! Wat een tempstijging! Zie het nu pas goed Mvj, ik dacht dat die midstreams zo goed waren? Daarom heb ik ze gekocht whahah. Ach ja we zien het wel 2 weken na NOD pas positief?? Jeeetje! Ik zou na die 2 weken denken dat er iets niet goed was aan mn lichaam dat de ongi niet doorkomt Hier nog steeds een hoge temp. Zegt niet veel, ben pas 10dpo, maar als ik ongi word zou mn temp morgen of overmorgen een flinke daling moeten vertonen.. Dussss we'll see!
@mvj. Je hebt helemaal gelijk. We maken het gewoon gezellig. Mijn nod is als ik vanaf m'n eisprong reken en m'n Lf niet van slag is door de ma de13 of de 14e. Jij iets eerder toch? Twee weken na nod. Wauwww das laat. @evelien. M'n temp is idd flink gestegen maar helaas zegt het zo weinig. Hadden we maar een soort kijkluikje om te zien wat er gebeurt. Jouw temp ook nog mooi hoog. Hoger dan de vorige maand. Spannendddd. Hier ff een vraagje. Ik heb getempt toen ik wakker werd. Toen was ie 37.05. Me omgedraaid nog even een kwartier blijven liggen en ik dacht ben benieuwd of m'n temp is gestegen nadat ik wakker ben geworden want dat zou moeten toch? Maar nee mijn temp was gezakt ipv gestegen naar 36.96. Hoe kan dat? Ik hou denk ik maar gewoon de eerste temp aan maar vind het raar dat ie zakt ipv stijgt als ik wakker ben. Fijne dag lieffies. Hopelijk weer net zo mooi weer als gisteren.
Goedemorgen meisjes, mvj, goed bezig inderdaad. Nu op naar de 19e dan. Jennifer, je temp zou omhoog moeten gaan, maar kan ook schommelen. Dus omdat het maar 15 min was kan het zijn dat je net zo'n schommeling te pakken had. Daarom is het ook zo belangrijk die eerste temp te pakken. Evelien, ik zou het niet weten of ik gedroomd heb hahahaha, geslapen als een klein kind. En ik vind echt dat jouw temp hoog moet blijven!! Grace, hoe gaat het bij jou moppie? Hier temp ietsiepietsie omhoog, maar dat zal morgen wel verder trekken. Ei kramp is compleet weg dus die is echt gister gesprongen. Zo even 1 adres werken dus om 12 al weer klaar en dan naar de kleine man. Normaal komt mijn moeder op woensdag opletten, maar ik ben zo vroeg klaar en vriend hoeft pas om 13:30 weg. Dus weer lekker een dagje buiten spelen in de planning.
jennifer denk wel dat het kan hoor maar ben er niet heel zeker van evelien je temp is nog steeds mooi hoog mijn duimen draaien voor je hier is mijn temp hetzelfde gebleven vandaag. heb wel een vraagje ik heb net in het potje geplast maar hoelang kan ik het bewaren? normaal krijg ik vandaag mijn testjes aan.