@esther. Morgen een mooi kruis voor jou in ff. lekker geslapen. Tja na al die drukke klus dagen kan ik me dat wel voorstellen Lekker genieten van je ventje vanmiddag. Altijd fijn om samen iets te doen met de kleine man. Veel plezier. Ik hou ook gewoon de eerste meting aan maar zal idd meteen schommeling te pakken hebben gehad. @tinkerbell je temp nog mooi hoog. Super. Volgens mij kan je je urine wel even bewaren je moet alleen volgens mij ff roeren als je test omdat je hcg dan weer gelijkmatig is verdeeld in je urine. Spannend. En niet in de koelkast zetten. Ik duim voor je. @grace. Hoe gaat het? Bloeden weer gestopt hoop ik.
Tinkerbell, ik sluit me bij Jennifer aan. Je kan eventueel het bakje even afdekken als dat voorr je eigen gevoel fijner is, maar is zo niet nodig. Als je moet testen met mvm dan komen ze ook pas vaak 's middags en gebruiken ze gewoon je bewaarde ochtend urine.
ok esther dank je heb nog wel wat hoop want men borsten doen nog steeds geen pijn en normaal doen ze nu al een paar dagen pijn als ik ongi moet worden
Jennifer, zou ook zo graag zo'n kijkluikje willen! Hoop in ieder geval dat het wat goeds voor je betekent meis. Mn temp is inderdaad hoger dan de vorige maand, hoop dat dat iets positiefs is. Heb wel echt een ongi gevoel en nog steeds pijn in mijn buik (vanaf ei), dus denk niet dat het raak is maar ach, you never know! Ik heb precies hetzelfde als jij wat betreft het tempen. Vaak als ik wakker word temp ik gelijk en zet ik daarna mijn wekker weer op snooze. Eerste temp is dan vaak hoger dan de temp na mijn snooze zeg maar. Vanochtend ook weer: mijn wekker ging en mijn temp was 36.9, na mijn snooze was ie 36.83... Denk wat Esther zegt dat je dan net in een schommeling zit ofzo. Eerste temp is altijd de beste Esther, hihi dankjewel Ik hoop dat het voor jou ook goed mag gaan! HSG en daarna gelijk zwanger zou super zijn! Heerlijk dagje heb je voor de boeg trouwens Geniet ervan! Tinkerbell, bedankt voor het duimen meissie. Ik heb geen idee over het bewaren van urine voor het doen van een testje.. Misschien iemand anders?
Mvj, goed bezig. Ben benieuwd naar de foto. Oh spannend als jegedroomd hebt zeg. Wie weet is het waarzeggend Esther, lekker geslapen? Werkse zo. Evelien, bij jou ook spannend zeg. Ik duim hoor! Jennifer, ik zou je geen antwoord kunnen geven. Sorry. Tinkerbell ik denk dat je dat afgedekt wel even kan bewaren hoor.
En een kijkluikje zou ik ook willen. Het bloed is niet meer helderrood, maar zijn bruine slierten geworden. Ik ben ook totaal niet meer misselijk. Voel me wat dat betreft juist uitstekend en heb enorme honger en kan nu alles eten. En eerst luste ik niks en was ik alleen maar misselijk. Het zit me totaal niet lekker inmiddels dus ik bel om 12 uur gewoon de vk maar of ik toch al eerder kan voor een echo. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben dat het hartje gestopt is. En dat wil ik niet pas volgende week weten. Ook de kat die eerst niks van me wilde weten sinds ik zwanger was kwam weer bovenop me liggen...het voelt zo niet goed....
Ik zie je berichtje nu pas.. Nouuuu niet zo denken meisss! Gewoon de vk bellen om 12.00u inderdaad, hoop dat die snel een echo voor je kan doen zodat je wat meer duidelijkheid hebt. Ik duim echt voor je meid en heb nog steeds goede moed voor je!!
Ik wil ook zo niet denken, maar ik was zooo misselijk. Ik hield niks binnen...en nu weer dat bloedverlies en gewoon helemaal niet misselijk meer. Gisteren kon kon ik nog positief zijn, maar nu niet meer. Mijn gevoel is gewoon zo sterk.
Ben benieuwd wat je op de echo ziet Grace, ik blijf gewoon voor je duimen! Mijn gedachten zijn bij je, en ik weet zeker die van de andere meiden ook!
grace meid denk positief dit is gewoon een plakbeebje ik blijf voor je duimen meid ik denk ook aan je net zoals evelien zegt hoop voor je dat je snel voor een echo mag gaan
@ Evelien: Nee die ultra gevoeligen, daarvan hoor ik dus enorm veel dat ze het niet goed doen. Dat die nog negatief zijn als kv 2v5 dan wel een streepje geeft zeg maar. Hahahahaha, nou ja, als je als mij zulke lange cyclussen hebt (zonder clomid dan), dan denk je dat niet hoor hihihihi... Ik duim stug door hoor voor jou! @ Jennifer: ik zit op 12 of 13 maart... Ja das idd laat, maar het kan dus wel . Ik zou niet weten hoe dat kan meid, van je temp... @ Esther: hihihi, op naar de 19e . Oooow jij gaat een leuke dag tegemoet . Geniet ervan meid. @ Tinkerbell: oeh das een hele goeie, geen idee... Ik duim hoor! Lees al dat je al een goed antwoord hebt gekregen gelukkig. @ Grace: foto komt hoor. Had vanmorgen al foto gemaakt, maar die is bewogen, dus moet ff nieuwe foto maken nog... Hahahaha, ja wie weet, al denk ik zelf van niet Ooooow neeeeeeeeee, dat mag niet hoor! Blijf plakken kleintje! Ook ik denk enorm veel aan je lieffie. Hier vanmorgen bij de fysio geweest en voor mijn schouders ben ik nu klaar. Als ik weer last krijg moet ik gewoon weer bellen... Zo lekker aan de slag hier op de benedenverdieping en dan om 11.45 uur J.oshua weer van school halen... Vanmiddag aan de bodycombat.
Mvj, apart zeg! En dan zeggen "uiterst gevoelige zwangerschapstest".. Niet dus! Dankjewel voor het duimen meissie!
Ach arme Grace Hopelijk kun je snel terecht voor de echo! Esther, "leuk" joh dat label onbegrepen! Dan kun je maar beter weten wat er mis is en dat ze er iets aan kunnen doen. Hoop niet uiteindelijk ook in jou situatie terecht te komen, aangezien hier ook alles goed is. Maar zover denk ik nog niet. tinkerbell en evelien, spannend!! MvJ, jouw dag staat weer volgepland
@ Evelien: dat is idd heel apart. Graag gedaan hoor . Ik duim uiteraard voor iedereen hier . @ Mientje Sop: hahahaha, nou valt best mee hoor... Ben in half uurtje klaar met de benedenverdieping. Alleen even stofzuigen en dweilen hihihi. Misschien vanmiddag de wc nog even . En dan vanmiddag even BodyCombat als J.oshua op bed ligt en voor de rest niks hoor... Morgen hele dag werken, dus ja... Mooie stijging meid! Hier btw een tempdaling van 0,2... En steeds ongi-gevoel onderin de buik... (maar zit nog minimaal 6 dagen voordat ik ongesteld moet worden...)