Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Zou daar onderin je buik iets positiefs gebeuren Mvj? :D
     
  2. Mientje Sop

    Mientje Sop Bekend lid

    15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Thanks evelien en MvJ! :D Ben zelf ook weer tevreden met m'n temp tot nu toe.

    Ohh ook voor jou weer spannend MvJ, kan nog alle kanten uit.. :D

    tinkerbell, zijn je testen er al? :D
     
  3. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Grace. Heb je al gebeld, ik hoop dat je vandaag nog kan komen en een echo kunt krijgen. Ok ik ben in gedachten bij je.

    Tinkerbel. Spannend meis.

    Esther. Nu even een dagje rust n genoeg van het klussen. Duimen draaien voor je meis.

    Evelien. Je temp is nog steeds mooi hoog. Hoop blijven houden hoor deze maand.

    Mvj. Ben benieuwd naar de foto.

    Hier vanmiddag naar de drogist voor een digi met weken indicatie. Manlief trekt een fles champagne open zegt hij, ik zeg nou lekker dan dat mag ik niet hebben. Ik heb het iedere keer zo warm, vannacht het raam open gedaan nu had ik het vanmorgen koud en lag dan ook half boven de dekens. temp was 36.7 en gelijk onder dekens gaan liggen en toen na 20 minuten 37.1. Mijn temp van vandaag is eigenlijk niet betrouwbaar.
     
  4. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ze gaan me zo terug bellen. Gaan mijn echo proberen te vervroegen.

    Ik heb net gegeten en gedronken en ik ben gewoon niet meer misselijk. Voel me ook niet zwanger meer.

    Ze zei dat het wel goed klomk dat het nu bruin bloed met slierten is, want bruin is oud, maar omdat mijn gevoel zo slecht is gaan ze toch bellen.

    Ik word zo terug gebeld.
     
  5. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ben benieuwd wanneer je kan voor je echo meis. Hoop zooo voor je dat het nog goed zit!!

    Margha, ik hou wel hoop hoor, maar niet TE veel hoop. Ook omdat ik echt die ongi krampen erbij heb sinds gister.. Vanmiddag digi, yeahh! Anders koopt je mannetje toch kinderchampagne van de Hema? :D
     
  6. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ik hoop het, maar ben bang van niet...

    @ Mientje Sop: hahaha gelukkig ben je zelf ook tevreden met je temp ;). Het kan zeker alle kanten uit, maar ben er bang voor hoor...

    @ Margha: ik ga NU naar boven om een foto te maken (opnieuw hahaha). Kan ik me gelijk even omkleden om na de lunch lekker even aan de bodycombat te gaan.
    Hahahaha, dat is

    @ Grace: ik hoop dat je snel langs mag komen lieverd. Die onzekerheid is echt niet leuk!

    Oooow, wat leuk! Sta je op school te wachten op J.oshua, staan hij en zijn beste vriendje J.unior hand in hand buiten.
    Komt de juf naar me toe, de mama van J.unior komt nog even bij jou, want ze willen graag samen spelen.
    Dus J.oshua is nu gezellig bij J.unior aan het spelen en word straks door de moeder van zijn vriendje thuisgebracht.
    Wat worden onze kleine mannetjes toch groot. <3
     
  7. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Margha, leuk een digi!!!

    Evwlien, ik duim voor je.

    Mvj, ah wat schattig...


    De vk heeft teruggebeld. Morgen om 11:45 uur kan ik terecht. Vandaag zat vol. Nog een dag onzekerheid, maar dat is beter als ruim een week.
     
  8. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvj, lekker nuchter blijven meissie, ik snap je best :) Is altijd moeilijk om je eigen lichaam te ontcijferen.. Ahhhw wat lief zeg! Echt schattig , kan niet wachten tot ik er ook zo eentje heb :D

    Mag ik even mijn ei kwijt? Bahh wat voel ik me beroerd zeg! Heb zo'n krampen en het lijkt steeds erger te worden! Heb dit nog niet gehad sinds ik met de pil gestopt ben.. Misschien dit keer een hele hevige menstruatie, maar ik hoop het niet..
     
  9. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Gelukkig kun je morgen "al" terecht meid! Nog even doorzetten. Wij slepen je er wel doorheen lieverd! <3

    Hihihi, ja schattig he? Die 2 zijn echt 2 handen op 1 buik...
     
  10. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ben blij voor je Grace, gelukkig kun je nu 's ochtends terecht :) Duim net zo hard voor jou als jij voor mij meis!
     
  11. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Grace. Gelukkig kan je morgen terecht. Ik denk aan je meis.
     
  12. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Evelien. Ja hihi dacht ik ook al aan. Hoop dat die krampen van jou niet een naderende ongi zijn, dat mag niet hoor. Denk erom.
    Zo misschien dat streng zijn helpt.
     
  13. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ja, soms écht irritant hoor! Ja lief he? En jij gaat dat ook krijgen hoor! :D.
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt meid! Dikke knuff en uiteraard: *SMAK!*

    Zoals beloofd: hier de voor en na foto's van mijn haartjes :D.
     
  14. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Evelien wat vervelend die krampen zeg. Hopelijk is het juist een goed teken.

    Mvj, lieverd. Wat moeten we toch zonder elkaar ;)


    Ik voel me soms ook zo een zeur. De vorige keer was het bloedverlies ook "niks" Straks ben ik weer in paniek om "niks".
    Aan de andere kant, liever in paniek om niks dan continu die onzekerheid.

    Ik vraag me alleen af als het straks toch goed blijkt te zijn hoe ik dan nog zonder zorgen kan genieten. Iedere keer is er iets...dan ben ik weer blij en een paar dagen later is er weer een bloeding of zijn mijn symptomen weg of wat dan ook.

    Zelfs mijn vriend, die de vorige keer zo positief was, heeft er nu een hard hoofd in...
     
  15. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, leuk!!!!
     
  16. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    En nog 1 van de andere kant...
     
  17. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    woow haha moest wel een paar pagina's lezen gezellige kletskouzen hihi

    mvj mooie haartjes weer hoor :)
    grace succes morgen meis,hopelijk alles goed met je kleintje.


    xx
     
  18. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: als wij elkaar niet hadden, dan maakten we onszelf helemaal gek denk ik hahahahah.
    Lieverd, je bent geen zeur! Je voelt wat je voelt en de VK moet dit ook serieus nemen. Het is niet zomaar iets waar we het over hebben natuurlijk!
    Dikke knuffel lieverd! En mijn duimen draaien zich suf!
    Thanks Grace! :D. Het is niet overdreven, maar de highlights zijn wel te zien :D

    @ One: thanks meid :D. Ben er ook blij mee. Heb al eens eerder mijn haren laten doen door een leerling, maar toen kon ik de volgende dag weer terug, want was écht niet goed achteraf... Nu is het helemaal goed en de 19e word ik ook nog écht geknipt door haar :D.
     
  19. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Echt superleuk Mvj!
     
  20. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, ik zal mn buik namens jou even streng toespreken. Nu hopen dat ie luistert ;)

    Mvj, *SMAK terug!* :D Mooi gelukt je haar zeg!

    Grace, ik hoop het ook! En ik hoop voor jou dat alles goed blijkt bij de echo en je met alle plezier kan genieten van je zwangerschap! Die onzekerheid is inderdaad niet leuk voor je..
     

Deel Deze Pagina