Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Haha. Gelukkig begreep je hem. Maar het staat idd wel heel grappig.

    @evelien. Ketchup in je haar lijkt me idd errug vies zeg. :D
    Hoe is het nou met je moeder? Ga je toch mee met wat zei wil.
     
  2. anjamones

    anjamones Fanatiek lid

    14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    he lieverds,

    ook even weer een berichtje van mij. zo druk thuis dat ik af en toe zelf niet weet waar ik ben :p nou ja, waarschijnlijk ook drukker in mijn hoofd dan thuis, maar goed. ;)

    Ik heb zo goed als alles wel mee gelezen, maar om nu op alles te gaan reageren ziet mijn hoofd niet zo zitten, haha..

    margha, zwanger zag ik? echt geweldig meid, geniet er van!!! :D

    grace, het zit je ook niet mee meid, natuurlijk heb je morgen een goede echo, dat moet gewoon. je kleintje blijft lekker plakken, dat moet!!!

    mvj, zag ik een hele mooie ovu test voorbij komen? gaaf.. en ook nog hele mooie haartjes, super :D

    verder gaat het hier redelijk, minder duizelig waar ik dus al een stuk gelukkiger van word, haha. verder al weer een afspraak bij de internist gehad ivm mijn zwangerschapsdiabetes en morgen een afspraak bij de diabetes verpleegkundige. met een beetje pech dus ook al snel aan de insuline. afhankelijk welke machine het goed doet, heb er 2, alleen prik per machine verschillende waardes, dus dat is afwachten.

    verder duim ik natuurlijk verder voor jullie en blijf ik ook nog eens wat hcg strooien...!

    smakkerd voor jullie
     
  3. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Guusje, ik vind die kaartje echt onduidelijk. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat denkt.
    Als je toch pas voor het eerst aan het tempen bent zou ik gelijk overstappen naar FertilityFriend. Dat hebben echt de meeste meiden hier en is super makkelijk en duidelijk.
    Maar om terug te komen op je vraag, ja hoor, schommelingen zijn heel normaal.

    Mientje, vind het heerlijk dat je je er lekker tussen hebt gepiept meis. Hoe meer hoe beter toch.

    Anja, daar ben je weer lieverd. Ben blij dat je nu wat minder duizelig bent. Doe maar rustig aan, wij lopen niet weg.
     
  4. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvj, haha inderdaad! Hoop dat ik mijn buik in de afgelopen jaren goed heb opgevoed en hij dus naar me luistert ;)

    Jennifer, lief dat je het vraagt :) Uiteindelijk heeft me moeder iedereen die ze in eerste instantie had uitgenodigd per mail, weer gemaild dat het niet meer doorgaat. Ze wilde ook niet aan mijn voorstel meewerken, dus dat gaat ook niet door. Jammer dan.. Ik had er in ieder geval veel spijt van gehad als ik haar haar zin had gegeven! Dan maar beter niks..

    Anjamones, gelukkig voel je je al wat beter meid :) Jammer dat je aan de insuline moet, maar alles voor een mooie zwangerschap toch? :D *smak terug!*
     
  5. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
  6. guusje27

    guusje27 Fanatiek lid

    16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, ik ben in behandeling van ziekenhuis, en heb echo's gehad en pregnyl gespoten. Dus heb zeker ei gehad..
     
  7. guusje27

    guusje27 Fanatiek lid

    16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, ik heb het al een paar X geprobeerd met die van ff maar ik begrijp er niks van.. Ik krijg geen kaartje..
     

Deel Deze Pagina