Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil niet klagen hier. Het is alleen soms de angst die de kop op steekt. Als je het dan uitspreekt gaat het wel weer even.
    En hoe dan ook komt het goed, ik ben over het algemeen wel positief ingesteld alleen af en toe een dipje ;)

Het is eigenlijk pas de eerste ronde dat ik mijn temp bij hou. De vorige ronde waren maar een paar dagen. Ik heb dat gedaan omdat ik er al een beetje in wilde komen. Dus het is helemaal nieuw voor mij. Ik laat het gewoon op me af komen.
    Ik heb wel al een hoop kaartjes bekeken en heb ook gezien dat het bij iedereen zo verschillend.

Overigens zijn jullie wel super hoor. Zo begaan anderen. Zo mooi :)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lieve Grace daar is dit forum voor meid!!
    We helpen elkaar waar het kan. Ook wij zijn ooit begonnen met tempen en hadden toen ook vragen.
    Dus als wij je antwoorden kunnen geven die je iets meer duidelijkheid en rust kunnen geven dan is dat toch alleen maar mooi?!

Dus vraag maar raak en als het even tegen zit, gooi het er maar uit!!

Iedereen zit hier met dezelfde wens en ik hoop echt dat die voor iedereen uit mag komen.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Helemaal mee eens!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Kijk, zijn we er toch!! En misschien hebben wij ooit nog een vraag waar jij het antwoord op weet.......

Meiden, ik weet dat het nergens op slaat, maar toch ben ik blij (voorzichtig).
    Ik heb net een ovu test gedaan en er is een beginnend streepje te zien. En ja ik weet hoe ze werken natuurlijk, maar gister was deze echt spier wit.
    Ik zal echt in mijn handen klappen als mijn lichaam de draad gelijk weer oppakt......

Nog even een paar dagen afwachten natuurlijk, maar vind dit voor mij op dit moment al heel wat.....

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Spannend meid! en knap van je hoor!
    duim voor jullie xx!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    esther ik duim voor je.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel stelletje lieverds.
    Nogmaals, ik begrijp als geen ander dat deze test echt als negatief beschouwd moet worden, maar ben er toch blij mee, zo!
    Had eerste tijd helemaal niks verwacht, kon wel janken net.
    Nu hopen dat het doorzet en dat er een goed eitje springt.....

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend. De duimen draaien hier ook mee.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel!! Raar hoe blij je kunt worden van een vaag streepje op een ovu test....

10. Hoi Meiden.

Ik lees sporadisch mee hoor :)
    Wou even melden dat ik UITMEZELF ongesteld geworden ben.
    Enerzijds jammer natuurlijk andere kant ook wel trots dat mijn lichaam het zelf doet.

Ik ga zo de meisjes op school brengen en dan werken want ik werk weer 2 dagen in de week na 2 jaar thuis zitten.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    senna goed nieuws, al hadden we graag een positieve test gezien voor je

hier een kraak witte test ..

12. He ricmar wat jammer :(
    Die positieve test komt er wel bij ons :) we blijven ons best doen.
    Hoop wel dat het voor jou snel raak mag zijn. Is zo leuk voor V

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Senna wat goed dat je lichaam het nu zelf doet!

Ricmar jammer van die witte test..maar ik duim door voor jullie!
    xxx

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, toch goed van je lichaam hoor, al gun ik je natuurlijk van harte een zwangerschap.

En Ricmar verdomme zeg.......ik duim stug verder tot ik bloed zie hoor!!!!!!

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther logisch dat je blij bent. Hij is dan niet positief, maar je lichaam is bezig en dat is fijn om te weten.

Senna, inderdaad goed van je lichaam. De duimen draaien dat de volgende ronde positief uitpakt voor je.

Ricmar, wat ontzettend balen zeg. Toch blijven mij duimen ook nog doordraaien.

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb me vandaag opgegeven bij moeders voor moeders, weet iemand hoelang t duurt voordat je iets hoort ? xxx

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Normaal bellen ze binnen een paar dagen om een afspraak te maken. Ligt er net aan hoe druk ze het hebben met bellen.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: duimduimduim!!! Kan me heel goed voorstellen dat je er toch heel blij mee bent :D.

@ Senna: jeeej, wat goed dat je uit jezelf ongesteld bent geworden!! Wel jammer natuurlijk dat je ongesteld bent, maar wel goed dat je lichaam het doet. Lekker gewerkt?

@ Ricmar: he bah wat balen zeg... Mijn duimen blijven draaien voor jou hoor!

@ One: volgens mij gaat dat allemaal best snel voor je wat hoort.

Hier nog steeds geen tempstijging :s... Overmorgen bloedprikken en maandag weer. Dan maandag ook meteen proberen de afspraak te vervroegen. Desnoods maar telefonisch... Ik wil écht niet wachten tot 10 januari...

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Temp van mamavanj gaaaaaaaaaaa omhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoe gaat het hier?

Bij mij gaat er steeds meer slijm komen. Mijn ovutesten zijn een beetje vreemd. Gisteren was het lijntje even fel als de controlestreep, maar ben nog niet overtuigd. Vandaag weer minder fel.
    Ben benieuwd wat mijn temperatuur gaat doen.

Deel Deze Pagina