Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het wordt zeker tijd voor een vriendinnetje maar meneer is te druk met school, sporten (nu even niet door afgescheurde achillespees), werken (nu ook dus ff niet) , gamen en muziek maken.Hij gaat ook nooit uit. Drinkt en rookt niet. Eigenlijk te voorbeeldig;). Maar daardoor dus veel thuis en het voordeel (voor mij nadeel) van de PlayStation is dat hij met z'n vrienden kan gamen online en ook nog met ze kan praten via een headset. Zo komt ie natuurlijk nooit een meid tegen. Ik woonde al samen op zijn leeftijd. Maar jongens zijn toch vaak wat later:D

2. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha.. ja jongens zijn idd vaak wat later..
    dat social media gebeuren maakt afspreken toch wat moeilijker :(

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Pppffff heel leuk hoor maar ze zijn de deur niet meer uit te krijgen:D hihi

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, geen gekke dingen doen nu he!!

Schatjes, ik ga zo mijn nest opzoeken.
    Vanaf donderdag zal ik er een heel stuk minder zijn gezien we dan de sleutel krijgen, maar ik probeer alles te lezen en te reageren. Morgen nog snel even wat verf etc kopen en dan kan het gaan beginnen.

Ik vergeet jullie niet hoor hahahahaha. En als ik vergeet te zeggen: gedraag jullie je vooral niet en iedereen positief en op roze he!!! Denk eraan anders wordt tante Esther boos!!!

Ben er morgenvroeg weer.

Truste moppies!!

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Heeeyy meiden alles goed hier ? :D word lekker gekletst hahaha!

Ik ga ook zo lekker op bedje!

(voor degene die nieuwefotos willen zien staan in album hoor)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ben benieuwd hoe het kruisje zich verder gaat ontwikkelen...

@ Esther: nou 't is maar wat je lekker noemt... hihihihi..
    Nou euhmz... ik zal voorlopig nog niet op roze staan hoor whahahaha. En ik zal me ook nog eventjes voorbeeldig gedragen hihihih....

@ Margha: 't blijft bij jou ook spannend he? Duimduimduim...

@ Jennifer: ik zeg dan: KLUSSERDEKLUSSERDEKLUS!!!!!!
    Jaaaaaaaaa, 50 tinten is zooooooooo leuk!!!!

@ One: jeeeeeetje meid, wat een mooi buikje al :D. Super zeg!!!

Hier vanavond mijn 1e werkdag gehad bij de Kalkovens in Meppel. Echt heel erg leuk zeg! Mocht veel dingen na 1x voor doen al zelf doen, dus dat was erg leuk.
    Verder toen ik thuis kwam om half 10, stond er doos op de bijzettafel, dus ik keek erin en vroeg aan mijn man van wie dit was...
    Hebben we gewoon een kerstpakket van de kerk (bij ons om de hoek) gekregen en we weten niet wie deze heeft aangevraagd...
    Maar echt zooooooo lief!!!!

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier inmiddels ongesteld geworden helaas :x

Leuk dat jullie gaan verhuizen Esther. Wel altijd lekker druk verhuizen, wel erg leuk lekker klussen aan een nieuwe stek. Succes met alles uitzoeken.

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat voor werk doe je daar precies.
    Lief van de kerk dat ze aan jullie denken.

9. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    balen margha... hopelijk roze het nieuwe jaar in :)

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: he bah, wat balen zeg!!! Thanks meid! Ik ben daar hulpkok. Is mijn 2e oproepbaan. Ik werk ook nog bij de IJsselhallen en daarnaast nog via het uitzendbureau bij PEC Zwolle in de horeca...
    Nou ik weet bijna zeker dat iemand ons voor zo'n pakket heeft opgegeven, want ze geven het natuurlijk alleen aan mensen die het kunnen gebruiken, maar ik heb dus geen idee wie ons heeft opgegeven.

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hier snel een berichtje van mij.

Esther gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg.

Ik had vabavond een etentje met mijn werk. Vanochtend ook om 6 uur het wekkertje dus ben nu bekaf. Ben ik echt te moe om nu op alles te reageren. Ga morgen eens goed bijlezen.

Weltrusten lieve dames :)

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Das jammer Esther maar wel super leuk voor jullie. Lekker klussen in jullie nieuwe paleisje:). En waag het niet ons te vergeten hoooorrr. Is gezellig met jou en je positiviteit is aanstekelijk. :D

Sweet Dreams en gelukkig is het morgen pas woensdag

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lange dag gehad vandaag. Hoop dat je nu al lekker ligt te dromen over allemaal mooie dingen. :)

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning ladies,

Ik heb net mijn temperatuur gemeten en die is flink omhoog gegaan. In combi met m'n positieve ovutest van gisteren denk ik dat mijn ei is geweest. Kunnen jullie even kijken op mij FF kaartje en jullie mening geven????

Thanks alvast van deze temperatuur leek :)

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen!!

Jennifer, ziet er goed uit, nu nog twee dagen hoog en je krijgt je kruis.
    En natuurlijk vergeet ik jullie niet, maar dan heb je ook nog kerst etc erbij. Komt goed komt goed!!

Yuna, is mijn temp zo goed genoeg voor je?? hahaha

Helaas weet ik al de beste dat een mooi kaartje geen ruk hoeft te zeggen. Ik daal normaal pas op nod of 1 dag ervoor. Dus zegt nog niks, maar voor nu istie mooi!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, dat ziet er mooi uit. Ik denk dat je inderdaad snel een mooi kruis gaat krijgen. Wel nog door klussen hoor ;)

Esther, voor nu is hij inderdaad mooi! Nu gaan we duimen dat hij mooi blijft :D
    En het komt inderdaad goed. Drukke tijden voor iedereen nu, maar we vergeten elkaar niet :)

Gisteren onder het etentje had ik last van steken in mijn lies (heb ik al ruim 2 weken, maar nu was het echt heftig) en ook voelde ik fikse steken in mijn rug, ter hoogte van mijn rechter nier ongeveer. Ook flink kramp in mijn baarmoeder. Gezien de tempstijging dan eindelijk een ei??? Durf er bijna niet op te hopen meer....

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, ik hoop het echt voor je!!

Margha, balen meis......ik duim nu al voor de volgende ronde. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met duimen.

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    heb totaal nog geen verstand van tempkaartjes, maar volgens mij doet mijn temp nu wel heel raar of zie ik dat verkeerd? :(

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, op cd 38 kunnen dit meestal maar twee dingen betekenen....
    1) je ongi komt eraan
    2) je hebt een vreselijk laat ei want temp is wel heel laag opeens..

Hoop, eeeehhhhh jouw temp gaat omhoog ipv omlaag.......heel apart. Verlies je wel echt menstruatie bloed?

20. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    nou van mij mag het die ongi zijn.. weet ik in ieder geval dat mijn cyclus het echt nog doet, haha
    een laat ei komt me niet goed uit deze week ivm klussen ;) haha

Deel Deze Pagina