@ yuna: ik weet het ook inderdaad niet meer.. Blijf gewoon doortesten en doortempen haha @ mamavanj: bedankt meid Zie net een reactie van een dame die heeft gependeld voor me (zie handtekening). Ik bwn benieuwd!
Evelien, dank je wel meid. Ben even kwijt wat ik net allemaal heb gelezen haha, sorry, maar het is hier nu al een gekkenhuis. Om 9 moeten we bij het huis zijn voor laatste inspectie en dan sleutel ophalen bij notaris. Gedoe allemaal vandaag. Ben alleen sinds gister al beetje grieperig dus mijn kop barst uit elkaar, bleh. Krijg je he als je zoontje ziek is geweest, gaat wel over. Lieverds, ik probeer vanavond bij te lezen!!!!! Hele dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft en hou het hoofd omhoog en de schouders recht he schatjes!! xxxxxxxx
Spannendddd Esther. Zo leuk een nieuw huis. Wel druk en in combi met je niet lekker voel is beetje jammer. Maar zo positief als jij bent mag dat de pret niet drukken Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe paleisje. Liefs x
Beterschap Esther! Hoop toch dat je een hele fijne dag zal hebben. Gefeliciteerd met jullie nieuwe thuis!
grace, wat balen zeg... bah... mijn temp is weer een halve graad gestegen.. ben nog maar kort aan het tempen, maar vind hem nu al vreemd, haha
Haha. Lichaam kan vreemde dingen doen. Maar volgens mij kan er nog niks van zeggen omdat je pas net bent begonnen. Wel spannend elke ochtend weer om te zien wat je temp doet
Mijn ei is geweest hoor. De knaltesten van gisteren zijn als sneeuw voor de zon verdwenen Temperatuur ook weer ietsje omhoog. Nu wachten op mijn kruis in FF.
komende dagen dus weer spannend voor jou jennifer.. ik kan er idd nog niks van zeggen, maar nu al weer nieuwschierig naar de temp van morgen, haha... en ben op moment een kreng tegen mijn man.. vind het vervelend dat mijn zw testen omo wit blijven en dat mijn ongi uitblijft. ik heb altijd een mooie cyclus gehad, zelfs na de bevalling was ik na 4 weken weer ongesteld en in het ritme. word hier dus best heel sjaggie van en mijn man moet het ontgelden.. niet helemaal lief van mij
@ Anjamones: wat gek zeg dat je nu ineens zo'n andere cyclus hebt! Merk je ook iets aan je afscheiding? Aaahhh arme man van je.. Ach ik heb ook af en toe van die momenten hoor, maar dan denk ik weer: hij kan er ook allemaal niks aan doen die lieverd @ Jennifer: super die duidelijkheid voor jou! Nu weet je inderdaad zeker dat je ei is geweest. Gister toch nog wel geklust zie ik? hahaha STEL he.. Geloof er niks van maarrr.. stel dat ik mijn ei heb gehad gister, dan zou ik toch al een tempverhoging gehad moeten hebben? En ook zeker eerst een temp dip voor mijn ei? Zie er niks van terug namelijk en ben alleen gisteravond zo'n dikke prop slijm verloren..
Wat raar dat je cyclus zo van slag is. Zou ik ook sjaggie van worden hoor. Ach die arme man van je. Hihi. Denk dat we allemaal weleens bitchy worden tegen ze. Wij zijn ook immers degene die met hormonen zitten. Zei hebben daar niet zo een last van. Ze hoeven ons alleen te bevruchten en de rest is aan ons. Nou ze doen het er maar mee. Vindt je niet Enne je maakt het vast op andere momenten weer dubbel en dwars goed
Ik hou van duidelijkheid. Enneeee ja toch nog ff alles uit de kast getrokken gisteravond laat. Wil geen kans onbenut laten Wat je temp vraagje betreft kan ik je als beginneling niet helpen meis. Maar de rest van onze experts vast wel.
ook ik kan je met je temp vraag niet helpen evelien ik heb mijn afscheiding eigenlijk nog nooit in de gaten gehouden.. wat kun je daar aan merken dan??
@ Anjamones: tijdens je vruchtbare dagen wordt je afscheiding steeds rekbaarder (tussen twee vingers houden en dan uit elkaar trekken). De soldaatjes kunnen dan mooi doorzwemmen Trouwensss.. Ik zie dat jij pendelt.. Als je tijd hebt, zou je dan voor mij willen pendelen? Als het niet kan geen probleem hoor!
Ik heb nog nooit rekbare afscheiding gehad waar je draden van kan trekken. Heb er laatste tijd op gelet maar is altijd hetzelfde bij mij. Beetje waterig. Wel troebel en soms beetje plakkerig. Anjamones. Let jij er niet op of heb jij dat ook gewoon niet?
Hoi mensen. =) Misschien een rare vraag. Mijn temp blijft voor nu op 1 lijn.. hoort 'ie niet een keer verder omhoog te gaan? Eerste ronde dit dat ik temp.
Ik weet 1 ding zeker! Ik ga klussen vanavond! hahaha Heb weer Eggwhite opgemerkt bij mijn bmm dus misschien hebben FF en ik het helemaal mis met mn eisprong en komt die nog! Hoop niet dat ik al te laat ben... Om half 6 weer een ovutestje doen en VL verleiden!
Ik ben ook met de eerste ronde tempen bezig dus kan je helaas geen antwoord geven. Gelukkig zijn er hier ook experts. Die kunnen je vraag vast beantwoorden