Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Let je goed op jezelf. Niet teveel hooi op je vork nemen hè. Veel plezier met klussen in je huisje

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Een dikke smakkerd voor jullie allemaal.

Jullie zijn lieverds!

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gaat nu weer iets beter maar zat flink in de put, had deze maand een heel goed gevoel dat we een goede kans maakten. Ben er soms misschien ook wel te veel mee bezig. Manlief zegt het zonder de ovutest te willen doen, hij vind ze niet echt zinvol.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jij ook lieve Grace, smakkerd terug!!

Jennifer, ik ben nu lekker aant bank hangen. Vent is nog deuren aant verven, maar ik kon echt niet meer en zoontje ligt nu ook in bed. Morgen is zoontje ook thuis dus zal ik grootste deel voor hem zorgen ipv verhuizen. We gaan wel naar het huis want ik wil hem er echt bij betrekken, maar ik til geen veertje op morgen.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, das toch normaal lieverd. Als ik ongi wordt (en ja realistisch als ik ben ga ik daarvan uit) ben ik ook een paar dagen niet te genieten hoor. Lijkt me heel menselijk. Je wilt iets heel graag en het gebeurd gewoon niet zo snel als dat je zou willen.
    Gewoon hier even lekker je gal spuwen zodat dat eruit is en dat over een paar dagen weer je vent bestijgen......

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @margha, je kan het altijd een maandje zonder proberen... of anders een klein beetje stiekem ;)

niemand een antwoord op mijn afscheidingsvraagje?

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, sorry even overheen gelezen,

Je kan als je niet veel uitwendige afscheiding hebt inderdaad even met een vinger naar binnen gaan. Gewoon zo hoog mogelijk zonder dat het pijnlijk is. En dan draai je een klein beetje zachtjes rond van binnen als t kan om je bmm.
    Makkelijkste is met je wijsvinger.
    Dan kijk je of je met die afscheiding tussen je wijsvinger en duim "draadjes" kan trekken van twee cm ofzo.
    Dus dan ontstaat er letterlijk een draad van slijm tussen je vingers.
    Als dat zo is heb je je vruchtbare slijm gevonden.

MAAAAAARRRRRRR het kan best zijn dat je het nooit tegenkomt. Dat wil niet zeggen dat het er niet is. Heeft gyn me ooit uitgelegd. Het is er dan wel degelijk, maar meer in de bmm zogezegd. Dus zaadjes worden evengoed goed opgevangen.

Hoe dit kan weet ik ook niet, grapje van moeder natuur om het net allemaal nog iets moeilijker te maken denk ik hahahaha

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lachen, gieren, brullen met moeder natuur ;)

9. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik word gewoon vergeten :( haha :p

dank je esther, een super duidelijk antwoord.. daar hou ik van

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dikke smakkerd terug. :)

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat is niet gek hoor. Is toch weer een teleurstelling. Knufffff

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Goed zo:). Ben trots op je:D

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Waaaaaa niet zo veel schrijven dames! Zo hou ik het toch niet meer bij?? :$ hahaha

@ Esther: bedankt voor het bang maken he! Hahah :p Nee joh grapje, komt goed hier! Had het alleen nog nooit gehad zoveel in 1x, maar zal vast iets van vruchtbaar slijm geweest zijn, anders kan ik het ook niet plaatsen. Sexbom en VL hebben weer flink hun best gedaan vanavond ;) Ennehh inderdaad rustig aan doen he! No stressss!!

@ One: bedankt voor je reactie! Hoe gaat het met jou mooie buikie? :D

@ mamavanj: ik zie het inderdaad! Misschien dat ik morgen iets kan terug vinden in mijn temp. Dankjewel in ieder geval!! Sterkte met de clomid meid. Misschien toch wat extra ovutestjes aanschaffen? Straks kom je tekort en dat wil je ook niet natuurlijk!

@ Grace: ik heb goed naar je geluisterd :D Kan me trouwens heel goed voorstelle dat je baalt hoor :( Maar inderdaad wel fijn dat je afspraak al staat! Hopelijk eindelijk wat duidelijkheid voor je.

@ anjamones: over dat slijm, ik voel elke dag zo'n twee keer mijn bmm om te kijken hoe het aanvoelt (hard, zacht, hoog, laag) en wat voor slijm ik eruit kan halen. Word namelijk niet veel wijzer als ik kijk in mn ondergoed, zie daar bijna nooit wat in ieder geval..

@ indra: mijn lf is ook zo'n 9 a 10 dagen. Ze zeggen wel vaak dat hoe korter je lf, hoe moeilijker een innesteling plaats kan vinden. Maar heb er ook genoeg gezien die daar geen enkel probleem mee hadden hoor! :D

@ margha: zoals anjamones zegt, anders toch gewoon een beetje stiekem? Heb bij mijn VL gemerkt dat hij van spontaan houdt en niet van oh nu mketen we klussen want mn testje is positief! Dan wilt hij al niet meer haha. Ik hou m gewoon erbuiten, dan komt t voor hem wat spontaner in ieder geval haha. Sterkte met je beslissing!

@ jennifer: jaja het is weer achter de rug haha! Maaarr het moet wel gezellig blijven, en dat is het gelukkig nog steeds :)

Hoop dat ik iedereen gehad heb zo en anders sorryyy!!

Welterusten dames!!

Als morgen de wereld maar niet vergaat.. Doen we dit allemaal voor niks.. :p

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha dat zou helemaal een ruk grapje zijn van moeder natuur.
    Heb je net je sleutel en probeer je als een gek zwanger te worden........vergaat de wereld.......verdomme nog........

Maar dan ben ik toch blij dat ik jullie heb leren kennen en dat ik mijn steentje bij kan dragen.

Kga eens even het eind van de dag aankondigen.....bij deze.....hahahaha.
    Als de wereld vergaat kun je maar beter uitgerust zijn....of zoiets.....

Truste schatjes!!!

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Bedankt voor jullie lieve knuffels:).
    Jennifer: mooie knal testen heb je. Duim duim.

Evelien: vervelend zeg dat je nog geen duidelijke beeld heb over je cyclus.

Esther: succes met de verhuizing en het klussen.

Ovutestjes is voor ons ook wel handig omdat we allebei wisselende diensten hebben. Heb nog even om te beslissen.

Welterusten meiden en hopelijk tot morgen. Haha mijn kalender telt gewoon verder :p

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: hahaha ja word echt veel gekletst op het moment hier hihihihi.
    Nou het is nu de 1e keer geweest dat ik een eisprong heb gehad en dat was nu op dag 15... dus vandaar dat ik bang ben dat ik anders misschien te laat ben...
    Duimduimduim...

@ Anjamones: ik heb 't vaak in m'n onderbroek liggen hahaha. Ik haal het er dan vanaf en kijk met mijn vingers wat het precies is...

@ Esther: ik wil graag gaan testen rond een uur of 16.00 uur...
    Veel plezier met klussen meid! :D. En inderdaad ga niet TEVEEL doen! Anders word mama Tries even boos...

@ Evelien: Graag gedaan meid. Thanks. Hoop dat 't nu wel raak zal zijn... Ik ga idd wel nieuwe bestellen nog...

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden. We kunnen gewoon verder gaan met klussen en kletsen. Het is inmiddels de 21ste en we zijn er nog:D. Yeahhhhhh. Gezellig hoor. Of was er een tijdstip aan de ondergang verbonden en juich ik nou te vroeg :p. Nou merk het wel als ik straks wakker wordt. Hihi.

Duim m'n duimen helemaal blauw voor jullie en ga er ook gewoon mee door. :)

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Esther: wat een dip op 11dpo!! Lijkt me geen ongi, aangezien je die altijd later pas krijgt.. Ben benieuwd meis! Veel succes met de verhuizing verder vandaag, rustig aan :)

@ Jennifer: jij ietsje omhoog met je temp. Misschien morgen een dipje (ei) en daarna omhoog? Duim duim duim!!

Haha jaaa we leven nog! :D Volgens mij was er geen tijd aan verbonden.. Zou toch geen 21:12u zijn he? Ach dan hebben we in ieder geval tot die tijd nog en kunnen we er een fijne dag van maken. Dusss GOODMORNING & RISE AND SHINE!!

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mamavanjoshua.
    ik heb altijd een inlegkruisje voor, dus misscihen dat ik het daarom ook wel niet opmerk, haha

gister laat naar bed, zoonlief krijsen als een speenvarken, waarschijnlijk krampjes. dus toen hij eindelijk sliep konden wij gaan slapen. vanmorgen vrij hoog getempt, vergeleken met de andere dagen, maar voel me dan ook alles behalve lekker. Keelpijn, hoofdpijn, moe, blegh :(
    zal dit dan het einde van de wereld zijn? ziek worden? als het daar bij blijft, haha

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gooooodmorning lieverds

Ik heb een kruis in m'n FF. Temp weer flink omhoog. Nu hopen dat ie daar blijft. Wat kan je daar blij mee zijn zeg. :D. Esther. Jouw temperatuur maakt een vrije val vandaag zeg.
    Evelien die van jou blijft vrij constant.

De rest ga ik zo ff naar spieken:D

Fijne dag en het is bijna weeeeeeeeekend. :)

Deel Deze Pagina