Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zag het net idddat je temp als een raket omhoog is geschoten. Zou best kunnen dat je een griepje onder de leden hebt. Heerst als een gek. Wel balen zo net voor de feestdagen. Hoop dat je snel opknapt en dat zoonlief je komende nacht wat meer rust gunt.
    We zijn er iig nog met z'n allen. De wereld draait door:)

Beterschap meis:)

2. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieve grace. Waar blijft jouw ei nou? Ik gun het je zo. Balen dat het zo idioot lang duurt:(. Ik stuur je een zak met LH.

Ik duim voor je:)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen deze "einde-van-de-wereld-morgen"

Anja, de griep heerst echt als een gek, geloof me, maar et zijn wel de 24 uurs griepjes, dus ik hoop voor je dat het snel wel is.

Grace, ik stuur je ook een zak met LH hoor......dis niet leuk meer.

Tja, mijn temp........dit is de eerste keer in aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllll die jaren dat ik er echt geen reet van begrijp wat er gebeurd......whahahaha ben helemaal kluts kwijt nu.
    Maar heb er nog nooit van gehoord dat na bbz of miskraam je lf opeens korter wordt.....snap er in ieder geval helemaal niks van.
    Heb 3 keer opnieuw gemeten en bleef gelijk. Toen verder geslapen tot 9 en toen was die 36,9 dus het klopt echt wat die zegt........vreemd.......ga er maar vanuit dat ik ongi wordt want dit kan dus echt niet goed zijn......Geeft niks, ben al blij met een cyclus (zegt ze heel stoer zolang er geen bloed is)

Heb vandaag braaf een rust dag want gister was te veel. Dus ik luister braaf naar jullie allemaal, goed he van mij hahahaha. Ga er straks even lekker samen met zoontje naartoe, altijd leuk!

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: hahahahaha, echt hoor... hoe dom mensen kunnen zijn om het te geloven dat de wereld vergaat. Hihihihi, wij kunnen in iedergeval gewoon lekker doorklussen :D. Wij zorgen er wel voor dat de wereld weer vol word ;).
    Jeeeeeeeeeej een kruis!!! Whoehoe!!!

@ Anja: altijd een inlegkruisje? Waarom doe je dat als ik vragen mag? Ik heb altijd begrepen dat dat heel slecht is voor de zuurtegraad van je vagina...
    Word dus ff spannend bij jou met je hoge temp :D. En 't is nogal een stijging zeg! :D Ik hoop voor je dat het niet bij een eventuele griep hoort...

@ Esther: he bah wat balen van je temp zeg! Ik hoop toch stiekem dat hij morgen weer omhoog gaat ;) (zei ze eigenwijs)
    Heel goed dat je naar ons luistert... Anders word mama Triesje boos hoor ;) :p

Hier erg last van mijn knie en ik moet vandaag 2x werken pfff. Eerst van 11.00 uur tot 14.30 uur en daarna nog een keer van 19.30 uur tot 22.00 uur... Ben benieuwd hoe het gaat...

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anjamones: beterschap meid! Hoop dat het (zoals Esther zegt) een 24 uurs griepje is..

@ Jennifer: yeeeaahhh een kruis! Ben zo blij voor je meid :D

@ Esther: kan het ook geen innesteling zijn? Of is dat op 11dpo te laat?

@ Grace: dikke knuff meis!!!!!

Ik geloof niet dat de wereld vergaat vandaag..
    Ik denk wel dat het moraal achter dit verhaal is: Geniet van elke dag en elk moment. Er zijn pieken en dalen in het leven, maar oh wat leren we daar veel van, en dat maakt het leven ook zo mooi. Haal het beste uit jezelf en anderen, het leven is al zo kort.. Daarom hierbij dames: geniet geniet geniet! Het leven (en het nieuwe leven wat je straks misschien bij je draagt) kan zo prachtig zijn..

Dikke smakkerd voor jullie allemaal!!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wil jullie alvast fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2013

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat een super leuke foto ricmar!!

Jij ook hele fijne dagen en een gezond en gelukkig 2013 :D

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Ja echt dom van die mensen die dat geloven. Pffff.

Werkse vandaag. 2 x nog wel en dat met een pijnlijke knie. Succes meis.

Ik zag nu pas in je banner dat je onwijs veel bent afgevallen. Wat goed zeg. :)

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat een mooie woorden evelien:)

Dikke smakkerd terug

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mooi plaatje en bedankt voor de goede wensen.

Jij ook hele fijne dagen en een mooi 2013:)

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    dan hoop ik idd een 24 uurs griepje. haha
    en opnieuw ontzettend nieuwschierig naar mijn temp van morgen.. pfff blijft spannend.. haha... aangezien ik geen idee van mijn cyclus heb.

ooooh mamavanj, dat wist ik eigenlijk niet. maar heb dan het gevoel alsof ik 3 keer per dag schoon ondergoed aan moet doen :$

jemig wat rot van de temp esther, blijf ook voor jou duimen voor morgen een stijging..

bedankt voor de beterschapswensen, voel me iets beter nu naar 10 keelsnoepjes, haha

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wat moet ik nu weer met dit vage streepje??? :(

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Anjamones, is dit een ovulatietest die je net hebt gedaan of een zw test? Als het een ovulatietest is, dan is die negatief. Zw test lijkt me positief!!

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    het is een zw test.. maar volgens anderen is hij negatief...
    had een topic rare test geopend in zwangerschapstesten forum...

beetje vaag, over 2 dagen maar weer testen

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, mooie foto lieverd. Dank je wel en jullie ondanks alles ook fijne feestdagen en een geweldig 2013.

Anja, ik zie geen streep, wat ik wel zie is fout doorgelopen urine. Gooi er eens 4 druppeltjes water in dat de test weer wit wordt.
    Als er echt een streepje staat, dan blijft die dan ook staan.

Evelien, kijk jij bent ook lekker positief, mooie woorden meis!

mamavanj, beterschap met je knie meid, dat is knap vervelend als je dan ook nog moet werken.

Wat betreft mijn temp, ik heb echt geen enkel idee wat het betekent. Ik temp nu al af en aan 10 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt. Maar ja toen had ik ook nog twee eileiders dus geen idee, echt niet. Het zou een innesteling kunnen zijn, het kan ook naderende ongi betekenen en het kan ook nog zomaar iets zijn......we zullen morgenvroeg af moeten wachten wat er gebeurd. Vind het in ieder geval extreem uniek voor mij.
    Zo, even met de beentjes op de bank. Kleine man ligt lekker te slapen en ik pak nu lekker mijn uurtjes rust. Niet dat ik veel gedaan heb ofzo hahahahaha

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Anjamones: oh sorry meis, misschien ben ik te voorbarig geweest, maar raak meteen helemaal enthousiast als ik zoiets zie.. Misschien over 2 dagen nog eens testen inderdaad :)

@ Esther: als het zo uniek voor je is, ben ik echt benieuwd naar je temp morgen! Jeetje! :D Rust lekker uit meid.

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Denk dat ie niet goed is. Zie wel iets maar lijkt schuin. Wat Esther al zegt. Gooi ff water erin of doe er nog een. Spannend altijd hè.

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Moet ffvan me af schrijven. M'n hond is begin vd middag aangevallen. Ze wordt nu geopereerd. Wond is groot en diep. Ben alleen maar aan het janken hier. :(. Die andere hond heeft niks. Grrr. Ze bijt niet terug mijn muts. En dan is het nog wel een staffie. Ze bleef liggen en gillen joh. Hopen dat de operatie goed gaat. De eigenaar vd andere hond heeft wel beloofd de kosten te betalen.

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @jennifer, wat vreselijk zeg... sterkte met je beessie..

heb er idd water over gedaan en het streepje is nu weg.. helaas, maar had eigenlijk niet anders verwacht. inmiddels op dag 40 van mijn cyclus, pfff

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ahhh meis wat verschrikkelijk. Wij hebben zelf een amerikaanse bulldog die ook een "vechthond" zou moeten zijn maar ook niks doet (behalve als je aan mijn zoontje komt). En dan noemen ze dat de gevaarlijke rassen.
    Elke hond heeft tanden en kan bijten.
    Waar is ze gebeten meis? Hoe laat hoop je iets te horen te krijgen?? Had die ander hun hond dan loslopen ofzo?

Wat een klote situatie meid, ik duim heel hard dat alles goed verloopt hoor!!!!

Deel Deze Pagina