Hoi meiden ik reageer later weer even. Kom net uit mij werk en voel me al de hele dag grieperig. Denk wel aan jullie hoor.
Margha, logisch toch dat je dan baalt. Dikke knuff. Beterschap. Mvj, dan maar wat eerder beginnen misschien.. Zou inderdaad zonde zijn als hij wat eerder is. Anja, beterschap meis. En wat balen van de test. Dat de volgende maar wel een mooie streep mag krijgen. Jennifer, JEEEJJJJ en kruis. Nu afwachten. Duimduim!!! Oh meis, wat vreselijk van je hond! Ik duim dat het goed komt. Dikke knuff. Esther, wat een dip zeg! Herkenbaar dat je nu heel stoer bent Ik zeg ook heel stoer dat ik nu alleen al blij zou zijn als ik een ei krijg. Goed zo dat je netjes luistert naar ons Ben ook erg benieuwd wat je temp gaat doen morgen. Al die temperaturen doen maar vaag deze maand Mvj, werk se. Twee keer op een dag is niet echt prettig. Evelien, wat mooi gezegd! Ricmar, jij ook al het goeds boor het nieuwe jaar. Ik hoop dat alles goed gaat komen. Knuff. Hier blijf ik toch stiekem hopen op een ei. Heb wel weer vruchtbaar slijm, maar een positieve ovulatietest blijft uit. Gelukkig staat die afspraak de 9e al. Ik voel me op het moment ook net zon emotioneel wrak. Ben altijd heel nuchter, maar kan nu al huilen als sesamstraat op staat en voor mijn vriend en op het werk ben ik soms ook niet te genieten. Pfff, het voelt soms wel of ik gestraft word, omdat ik eerder alles stop gezet heb. En nu hup, denken aan die mooie woorden van Evelien GENIETEN
Jij kent de vooroordelen dus ook. Missy is zo een muts Heeft nog nooit een hond gebeten zelfs niet als ze aangevallen wordt. Ze gaat liggen en piepen. Ze is in haar zij gebeten en haar spieren waren gescheurd dus ze moesten opereren. De hond die haar gepakt heeft was een new foundlander van 60kg. Ga veel met m'n tuttie knuffelen. Ze is behoorlijk suf van de narcose en misselijk. Ze is voor mij net m'n kind. Heb meteen migraine gekregen. Blegh. Thanks voor je lieve reactie. Moest het gewoon ff kwijt.
Oohh meid wat erg. Hoe gaat het nu met haar. Ben heel erg gek op honden, wij hebben zelf een Toller. Sterkte .
@ Ricmar: jij ook meid!!! @ Jennifer: ach ja... wij klussen gewoon verder toch? Hahahaha, ja dankjewel . Is sinds 23 mei . Toen heb ik Gastric Bypass gehad. Jeetje meid, wat erg voor je hond! Wel netjes dat de andere eigenaar de kosten gaat betalen. Heel veel sterkte meid. Jij ook beterschap met je migraine meid, want dat is ook niet prettig... @ Anjamones: ik heb juist gehoord dat het door de inlegkruisjes erger word. Ik heb nooit inlegkruisjes in... Zoals ik 't nu op deze foto zie, is 't een positieve zw-test...SPANNEEEEEEEEEEEEND!!!! Zou jij ook een keer voor mij willen pendelen? Ik zag dat iemand anders het ook had gevraagd dus d8: vragen mag altijd . Nu ik beter kijk, ben ik het wel eens met Esther (over de test)...Jammer dat de test toch negatief bleek. Ik snap je gevoel geheel als je steeds negatief test en toch al een heel lange cyclus hebt... Ik heb een cyclus van 299 dagen gehad... @ Esther: ja is niet erg prettig, maargoed, is niet anders...Nog 2,5 uur te gaan... Morgenavond ook werken... @ Grace: ik heb net nieuwe testjes besteld, dus ik kan gewoon eerder beginnen . Begin wel op dag 10, bij vorige cyclus zijn ze toen ook begonnen met echo's maken... Nog ongeveer half uurtje en dan moet ik alweer weg... Op naar de laatste 2,5 uur werken voor vandaag... Ik hoop dat deze moodswings (zoals ik 't lees) voor een goed doel zijn meid. Dikke knuffel. Het eerste deel werken van vanmiddag ging aardig. Wel af en toe last van mijn knie, maargoed... Het is niet anders. Zometeen weer naar de IJsselhallen toe om daar nog even 2,5 uur te werken. Net werd er aangebeld en kreeg ik gewoon nog een kerstpakket, van de actie stille armoede... Echt zoooo fijn . Scheelt een hoop aan boodschappen straks met onze verjaardagen .
wat super zo'n kerstpakket 299 dagen?? jemig.. zelfs na mijn bevalling had ik een regelmatige cyclus en nu dit.. blegh ik zal voortaan maar geen inlegkruisje in doen, kijken of dat wat uitmaakt werkse trouwens
Hahahaha, juist! Dus ik snap je frustratie als geen ander . Ik heb nu eindelijk een soort van normale cyclus en dat komt puur door de Clomid... Ben benieuwd of het bij jou wat uitmaakt . Dankjewel. Ik hoop dat de tijd snel zal gaan...
Djeu, 299 dagen!!! Das lang! Anja, vervelend is het. Bij mij was ik voorheen altijd regelmatig en nu worden ze steeds langer. Ik weet hoe je je voelt. Jennifer, knuff voor jou en je hond.
299 omg. Das wel extreem lang zeg. Poeh Super goed hoor dat je zo veel bent afgevallen. Petje af. Wat fijn zo een pakket zeg M'n harige kindje maakt het gelukkig goed. Ze wilde net zelfs een paar brokjes eten. Yeahhhhh
Irritant zo een lange cyclus. Frustrerend lijkt me dat zeg. Hoop dat de zakken lh hun werk gaan doen. Thanks voor je knuff. Heerlijk
Het gaat redelijk goed. Ze is wat suf maar wilde net wel beetje eten dus gaat de goede kant op. Ik ben ook gek op honden. Missy is echt m'n baby. En ze is zoooooo lief. Wat is een toller? Ga het zo ff googlen. . Liefde die je van een hond krijgt is onvoorwaardelijk. Het maakt ze niet uit hoe je eruit ziet of wat dan ook. Als je goed voor ze bent heb je de beste vriend die je maar kan hebben. Dit is trouwens een foto van de wond:x
Ik ook niet. Heb de hele dag zitten huilen. Ze ligt nu bij me in bed. Ik haat valse honden. . Hou ze dan toch gewoon aan de lijn.