Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Hey meiden, ben deze maand met de fertility friend begonnen. Omdat ik wil weten of het allemaal nog werkt/ op gang is na mijn bevalling (met 20 weken moesten we de zwangerschap stoppen. Nog steeds erg verdrietig om). Ik word er onzeker van en hoop dat jullie mee willen kijken.

Mn temp ziet er als volgt uit. Vanaf dag 10: 37.0 - 36.9 - 36.9 - 36.9 - toen een dip naar 36.6 - toen 36.9 (volgens fertility dag van mn eisprong) - 37.0 - 37.0 - 37.2 - 37.1 - 37.0

De temperatuur zakt dus alweer naar oude niveau. Is dat erg?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, nog even afwachten dus wat je temp deze komende dagen doet.

Hoop: het ziet er naar uit dat je je ei hebt gevonden. Wat je temp in de laatste twee weken doet is niet zoveel ov te zeggen. Die kan toto 1 dag na je nod nog zakken als je niet zwanger bent. Er zitten zoveel factoren bij.
    Misschien handig om een link van je kaartje i je handtekening te zetten dat we mee kunnen kijken?

3. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Esther; thanks! Zo snel een reactie. Heel fijn!! Ik zei het ook al in een ander topic, ik heb geen idee hoe ik dat kaartje erin kan krijgen. Kan iemand me helpen daarmee?

4. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Gelukt!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Kijk, das makkelijker.
    Tja, je temp voor je ei is ook redelijk hoog dus dat zal bij je horen zo.
    Maar je temp nu zit netjes boven je coverline en nog op 37,0 graden dus dat is goed.
    Alleen is het natuurlijk nog helaas veel te vroeg m er iets over te kunnen zeggen.

Ik duim in ieder geval meid!!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoop, wat verschrikkelijk wat je mee hebt moeten maken.
    Ik duim heel hard mee.

7. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil graag wat vragen stellen over mijn temperatuurs kaartje.
    Alleen nu heb ik de link in mijn handtekening gezet alleen als je hier op druk krijg je niets te zien.

Weten jullie wat ik verkeerd doe en willen mij helepen.

Alvast bedankt

8. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Esther: dank! Ik hoef ook niet te weten of ik waarsch zwanger ben of niet. Ik was bang dat ik nog geen eisprong had na mn bevalling. Maar dat lijkt dan toch zo te zijn?! Super lief dat je even mee kijkt.

@ Grace: dank je wel. Het is erg moeilijk geweest en nog steeds. En lief dat je duimt! ;)

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoi klaverje, ik durf niet te zeggen waarom hij niet zichtbaar is. Ben er ook niet helemaal in thuis nog.

Ik had net bij het afgeven wat bloed. Zo vreemd. Ik heb het maar vemeld als spotting in FF. Hoop niet dat de duivels nu al komen, want dan is er iets vreemds aan de hand...

10. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Grace; is het geen innesteling? Of heb je nog geen eens een eirsprong gehad? Hmmm.. raar! wat is dat spotting eigenlijk? ik weet nooit wat ik daar moet invullen.

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Innesteling kan niet heb mijn ei nog niet gehad.

Spotting zie ik als bloed, maar geen menstruatie. Beetje bij afvegen.
    Bij mij is het nu weer weg. Ook geen bloed in mijn broekje.

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

Zouden jullie misschien een blik willen werpen op mijn temp kaartje op FF??
    Ik heb een stuitertemp waar je U tegen zegt en ik snap er niets van..
    2x temp gemist omdat ik niet wakker werd van me wekker (mijn temptijd is 06.00)
    1x werd ik wakker met thermometer in me hol :p was weer in slaap gevallen hihi

Alvast bedankt!

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Oja meiden hoe je je link in je handtekening krijgt :)
    Via de desktop versie klik je links bovenaan in je balkje op my chart.
    Dan op Share this page (rechts boven je kalender) ---> simple link
    En die kopieer je en plak je in je handtekening :)

Good luck!

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik wil wel een blik werpen, maar ben er zelf nog niet in thuis. Dus ik kan niet echt iets zinnigs zeggen.

Alleen hoe kan je nu slapen met een thermometer in je hol? :p

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahaha daar moest ik ook even om lachen..

Denk dat je mss nog paar daagjes kan wachten.. wel raar die opeens lange LF.. stuitertemp is volgens mij niet zo heel erg als ie maar boven de lijn blijft..

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Hoop: welkom hier. Anderen hebben al antwoord gegeven zie ik ;). Ik ben ook nog niet écht heel erg bekend met FF... Ik ga in iedergeval voor je duimen :D.

@ Klavertje4: ik zie idd ook niets... Misschien iets in de instellingen niet goed ofzo?

@ Grace: heeft het nog doorgezet? Kan idd ook innesteling zijn? Al denk ik als ik naar je kaartje kijk dat dat nog niet kan...
    Ow niet doorgezet dus...

@ Dinges: zoals ik het zie... je zit nog steeds boven de lijn, dus denk dat er nog vrij weinig over te zeggen valt, maar dat 't wel spannend word :D.
    Vind het btw wel heeeeeeel erg knap dat jij in slaap kan vallen met een thermometer in je kont whahahaha.

Hier eindelijk een temp dat langzaam omhoog gaat. Ben enorm benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen...
    Verder heb ik onwijs veel witvloed... M'n hele onderbroek word er wit van hahahahaha. (heb blauwe onderbroek aan) Af en toe last van gevoelige borsten, maar verder eigenlijk vrij weinig last van dingen...
    Vanmorgen bloedgeprikt en maandag moet ik weer bloedprikken en dan ga ik ook meteen door naar de fertiliteitsafdeling om de afspraak te verzetten (naar voren dus :D. Liefst dezelfde week nog en anders de week erna...)

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen lieverds,

pfoe, heb er al een hele ochtend op zitten voor mijn gevoel...
    Al bij de HAP geweest met J.oshua, die heeft bijna de hele nacht lopen krijsen en wat ik al vermoedde, meneertje heeft wéér oorontsteking. AB-kuurtje meegekregen, dus dat word weer druppelen... Maargoed.

Nu tijd voor goed nieuws!
    FF heeft me een kruis gegeven!!! Whoehoe!! En nog op de goede dag ook! Nu hopen dat mijn temp verder omhoog gaat, of minstens zo hoog blijft (al is dit voor velen hun normale temperatuur hahahaha)

Straks werken en ik ben nu al doodop... En moet van 10 tot 17 uur...

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    @mamavan joshua, je temp is gelijk gebleven. Ben er nog niet helemaal in thuis, maar ik neem aan dat dat niet slecht is. Moet je temp nog verder omhoog?
    Ik hoop dat je afspraak zo snel mogelijk kan.

Ik heb vanochtend ineens een superdip in mijn temperatuur, 36.11. Ik heb nog een keer gecontroleerd en toen kwam ik op 36.26. Ga er maar vanuit dat het wel klopt, maar ik had stiekem gehoopt dat hij zou stijgen. Ik heb al een aantal dagen last van steken in mijn lies en mijn slijm word steeds slijmeriger. Wel nog steeds wat bloed erbij, echt heel weinig, alleen heeeeel licht op het papiertje Pff...raar lijf...

Weten jullie misschien hoe ik mijn slijm moet noemen op FF als het cremig is en ik het kan uitrekken tot ongeveer een cm of 3?

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wow wat een goed nieuws. Toen ik net keek stond hij er nog niet!
    Super, nu gaan we duimen en aftellen!

Beterschap voor je ventje.

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames,

lekker gekletst hier.....i love it!!

Grace als dat nog geen mega ei is dan weet ik het ook niet meer. Ook in combinatie met je vruchtbare slijm!! En dat zou ook gelijk je bloed kunnen verklaren. Dat hebben wel meerdere meiden met de eisprong.

mamavanj: JJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ EEN KRUIS!!!!!!!! Veel beterschap met je kleintje mop, hier heb ik er ook eentje die daar erg veel last van heeft. Niet leuk om te moeten zien elke keer.

Klavertje, blijf het raar vinden van je kaartje meid. Nu doet FF bij mij ook wel vaker raar, dus misschien eens opnieuw inloggen daar en nog eens proberen. Weet het ook niet, ben nog steeds aan het meedenken.

Dinges hei daar is mijn "val-met-meter-in-kont-in-slaap" mede temper!! Gaat het beter nu? hahahahahahaha....je temp is wel aan het zakken he.......ik blaaaaaaaaas hem weer omhoog!!

Hoop, lees nu pas je handtekening, meid wat verschrikkelijk moet dat zijn (geweest). Ik duim vreselijk hard voor je dat je wens snel mag uitkomen. Maar voor nu blijf ik erbij dat je kaartje er wat betreft eisprong goed uitziet.

Hier begint het er zowaar op te lijken ook al blijf ik afwachtend. Temp gaat nu echt richting ei temp dus.....ovu testen blijven tot gister negatief, maar nu lijkt het wel alsof zw&k ook nieuwe heeft die minder gevoelig zijn. Had er vorige keer al "last" van en toen heb ik er ene van het oude en ene van nieuwe gedaan en zat behoorlijk verschil in......raar hoor.....

Iedereen een super weekend!!!!!

Deel Deze Pagina