bah geen leuke wond idd lekker knuffelen ik heb voor mezelf besloten dat als ik voor het nieuwe jaar nog geen ongi heb gehad, dat ik toch maar even bel...
ja vind ik ook idd... vooral aangezien ik dit nog nooit heb gehad.. ik ga nu lekker op bed mijn boekje lezen, hopen dat ik mij morgen fitter voel met al die drukke/ gezellige dagen in het verschiet.. slaap lekker lady's
@ Grace: jup: 299 dagen... Ben afgelopen jaar vanaf maart t/m januari niet ongesteld geweest... @ Jennifer: ja dat is idd heel erg lang. Ik moest toen vorig jaar december aan de pil om het op te wekken en dat is gelukt, maarja... daarna kreeg ik dus mijn "oude vertrouwde" kl*te cyclus terug... Dankjewel. Ondanks de operatie, moet ik het toch allemaal zelf doen. Ik word bij wijze van meteen afgestraft als ik een hapje teveel neem... Ja echt zo fijn . Ik had niet meer verwacht deze nog te krijgen. Ik heb nu gewoon de hele kast vol en er kan echt niets meer bij! Gelukkig gaat het met je doggie weer beter . En idd het is heeeeeeeeel frustrerend om zo'n lange cyclus te hebben... Jeetje mina wat een wond zeg!! Arm beessie... Nou idd houd ze dan gewoon aan de lijn. Een vriendin van mij haar hond is dit jaar doodgebeten door een hond, zomaar... uit het niets... @ Anja: goed dat je dan gaat bellen. Ik hoop dat ze je dan gaan helpen meid. Beterschap meid! Hier gewerkt bij een gospel concert in de IJsselhallen... Vond het weinig gospel aan hahahaha... Bij gospel moet ik denken aan van die nonnen in gewaden hahaha. Ik vond dit meer een popconcert in het teken van Jezus en God... Hahahahahaha... Wel een half uurtje langer gewerkt, dus dat is dan wel weer prettig qua uurtjes... Qua knie wat minder hahahaha
Sorry damens heb jullie even verwaarloosd... hopelijk snel eisprongen/positieve ovutesten/postieve testen! hier baal ik gewoon even..
mijn temp van gister had echt te maken met mijn 24 uurs griepje denk ik, als ik mijn temp van vanmorgen zie. alleen nog een flinke pijn in de keel, maar verder weer zo fit als wat..
Goedemorgen lieverds!! En de wereld bestaat nog dus we tempen rustig verder hihihi. Ik kom straks wat uitgebreider reageren, maar we gaan zo eerst weer naar het nieuwe huis. Dus even een ego bericht. Temp weer omhoog dus het blijft apart. Geen idee waar dit heen gaat. tot strakkies lieverds!!!!
Goedemorgen! Yuna baal maar even flink. Knuff! Anja, waarschijnlijk inderdaad een griepje o.i.d. Esther, stomme vraag misschien, maar kan je ook een late innesteling hebben? Niet dat dat het is, maar vroeg me af of dat mogelijk zou zijn?
Echt super balen van zo een extreem lange cyclus. Niet normaal meer zo lang. Hebben ze er geen medicijnen voor behalve de pil? Zo een operatie is een hulpmiddel maar je moet het idd zelf doen. Echt knap Wat erg zeg voor je vriendin. Ik zou helemaal gek worden. Mensen moeten hun honden gewoon goed opvoeden en als dat niet lukt de hond aan de riem of een muilkorf om. Grrrr kan me daar zo boos over maken Haha popconcert in het teken van Jezus en god. Dat moet een bijzondere ervaring geweest zijn
Ooh dat is fijn. Zo zie je maar hoe iets veel invloed kan hebben op je temperatuur. Fijn dat je je ook weer fitter voelt
Je wordt er geen wijs uit. Fijn hè. Is elke ochtend weer een grote verrassing om te zien wat je temp doet. Die van mij was weer iets gezakt maar dat betekend volgens mij niets op dit moment van je cyclus toch??? Veel plezier in je nieuwe huisje. Geniet
Jennifer, nee zegt nu nog niks je temp zo vroeg na je ei. En wat verschikkelijk voor Missy, ze hebben het wel mooi dicht gemaakt dat wel, maar ja dit wil je toch niet. Onze bull is zogenaamd dus ook een gevaarlijke maar de lieve meid heeft niet eens een fatsoenlijk gebit meer in haar mond, dus wat wil ze doen?? Achterlijke mensen. En het ligt meestal nog niet eens aan de hond maar aan de baasjes. Grace, ja kan natuurlijk een innesteling zijn bij mij. Maar ik heb de zelfverdediging aan dus ga er van uit dat ik ongi wordt over een paas dagen. Rode kerst dus bleh. Verder kan ik even niks onthouden. Ben net het nieuwe huis uit gevlucht want onze helpers waren allemaal licht hysterisch en trokken aan alle kanten aan me. Ben lekker met zoontje naar huis gegaan, die in bed gelegd en ga nu zelf ook even slapen. Gekkenhuis zeg. Niet normaal meer wat verhuizen met sommige kan doen...... Ach ja nog twee weken en dan is dat ook weer voorbij. Nu eerst mijn rust pakken. Dikke knuffel voor iedereen!!!!!!
Helemaal mee eens Es. De baasjes voeden hun hond niet goed op. Missy is een gevaarlijk stafford die nog nooooit een hond heeft gebeten. Als een hond lelijk doet rent ze als een speer weg. Hihi. Jullie bull is zeker al ouder als ze niet zoveel tanden meer heeft. Kunnen ze iig nooit zeggen dat ze gevaarlijk is. Wat ben je toch verstandig. Lekker naar huis en je rust pakken. Zo een operatie voor je bbz is niet niks. Laaide helpers maar lekker hysterisch zijn. Thuis heb jij er geen last van. Nog 2 weken doorbijten en dan kun je echt gaan genieten in je nieuwe huisje. Heerlijk vooruitzicht Ik duim voor je dat je dip idd een innesteling was en dat de rode duivels weg blijven. En ik snap je zelfverdedigingsmodus wel. Kan je niet teleurgesteld worden. Tot laters dikke knuffffff
lekker gaan genieten esther... inderdaad heel verstandig, was mij niet gelukt waarschijnlijk, mag graag het overzicht houden voor zover mogelijk, haha hoe gaat het nu met Missy? miss dat je dat al hebt gezegd, maar dan heb ik er overheen gelezen, haha.. je hebt een soort pilletje dat zorgt dat je een menstruatie krijgt, maar daar weet ik verder niks van
Lief dat je vraagt. Gaat goed met m'n mutsje. Ze eet weer en is weer actief. Net alsof er niks is gebeurt. Blij om. Ok is dat dat clomid waar iedereen over schrijft of is dat wat anders. Nou succes meis. Zoooooo niet leuk.
nee clomid is als je geen eisprong van jezelf hebt (correct me if i'm wrong ) wat ik bedoel is primolut. volgens mij is dat het medicijn dat de menstruatie opwekt, maar kan het ook verkeerd hebben...
Aaahhhh. Ik leer steeds bij hier. . Dat primolut heb ik idd ook voorbij zien komen. Krijg jij deze medicijnen zodat het wat regelmatiger komt? Zou wel fijn zijn. Hopelijk is het niet nodig.