Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: Voor zover ik weet niet. Ja Clomid werkt bij mij erg goed hahahaha. Maar ik wil na een volgende zwangerschap een spiraal... Als ik daar net zo op reageer als de prikpil word ik gewoon helemaal niet ongesteld hahahaha.
    Ja idd, het is een hulpmiddel. Nu spreekt het ook wel dat ik geen suiker meer mag en ook geen chocola... dus dat durf ik ook allemaal niet meer, want wil écht geen dumping (heb er 1x een gehad... vind ik meer als genoeg hahahaha)
    Nou idd. En het lullige is... de politie doet niets! Ze hebben van getuigen adres en dergelijke gekregen, maar ze doen gewoon niets!
    Hahahaha nou idd... dat was een hele ervaring :D.
    Clomid zorgt voor de eisprong, Provera zorgt ervoor dat je ongesteld word (of er vanaf komt hahaha, in mijn geval paar keer ook daarvoor gehad...). Of Primulot, kan idd ook :D.

@ Esther: klopt helemaal! Het ligt 9 van de 10x aan de baasjes!!! Net als de hond die de hond van mijn vriendin heeft doodgebeten... Die hadden ze vlak daarvoor (en dat staat op video) even flink gek gemaakt enzo (geschopt en dergelijke)...
    Goed dat je naar huis bent gegaan meid. Goed geluisterd naar je lichaam :D. Grote meid :p

Hier vanavond weer in de keuken gewerkt en in het begin was het even niet leuk, maar dat kwam vooral doordat ikzelf niet helemaal mijn dag had/heb en ook niet helemaal fit ben.
    Vlak voordat ik naar huis ging kreeg ik nog even te horen dat we 2e Kerstdag met zijn allen (inclusief partners en kids) gaan eten na het werk :D. Dat word dus wel laat eten, maar dat geeft niet, wel gezellig. J.oshua mag in een apart zaaltje in ons campingbedje slapen, dus ook dat is goed geregeld :D.
    Ik zeg: GOED BEZIG! Altijd leuk zo'n nieuwe baan, waar je dan ook meteen mee mag doen met de leuke dingen :D.

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

@ Esther leuk z'n dipje! hopelijk blijft ie nu lekker hoog!

3. nono

nono Niet meer actief

Hoi iedereen!

Ik vroeg laatst nog of het niet raar was dat m'n temp niet echt omhoog maar hij is omhoog gegaan! =D Bedankt nog voor alle antwoorden.

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk van je nieuwe werkgever;). Voel je je iig welkom. Veel plezier 2e kerstdag.

5. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zooo die is mooi omhoog geschoten. Duim voor je;)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen lekkere lieve schatjes!!!!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Mamavanj, leuk joh dat je gelijk er zo bij betrokken wordt.

Jennifer, hoe voelt Missy zich?

Nono, lekkere stijging meid, goed bezig!!

Hier vandaag echt rust dag, ja ja ik luister goed naar jullie en mijn lichaam hahahahaha. Kan het nog steeds niet aan door die geweldige narcose. Dat het lichamelijk niet gaat kan ik mee leven, maar door die stront narcose wat niet uit mijn lijf wil heb ik ernstige problemen om alles recht in mijn kop te krijgen.
    Normaal vind ik het heerlijk als het stress/druk is, hoe meer hoe beter. Ben ook altijd de drijvende kracht geweest omdat ik gewoon door kan gaan.
    Maar helaas deze keer dus eens niet en daar raakt volgens mij iedereen een beetje de kluts van kwijt.
    Ja sorry mensen, maar jullie zullen het alleen moeten doen.

Verder temp weer omhoog. Maar mijn langste LF is 16 dus daar wacht ik nog op. Ben nog steeds heel nuchter dat ik ongi wordt. Gezien mijn geschiedenis zou dit wel een hele gelukkige treffer zijn.......zeker nu na bbz ook nog eens. Ik wacht verder....

xxxxxxxxxxxxx

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Goedemorgen,

Nono mooie stijging.

Mvj, wow dat is een leuke wending van de werkdag!

Esther, duimduim :D

Hier word ik er een beetje moedeloos van. Snap werkelijk niks merr van mijn lichaam

8. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Goedemorgen verstandige vrouw;)

Fijn dat je temp weer omhoog is gegaan. Laten we het beter ervan hopen. Maar wel verstandig dat je nuchter blijft. Anders geef je jezelf hoop met een doden mus. En wat een feest zou het zijn als het dan toch zo mag zijn als je er het minst op rekent.

Lekker genieten van je rustdag

Met missy gaat het goed. Alleen ziet het er zo zielig uit maar ze is een bikkel:)

Even een vraagje. Ik heb net m'n temp ingegeven in ff en nu is m'n kruis ineens versprongen met 2 dagen. Dus ipv 5 dpo zit ik weer 3 dpo??????
    En ik voelde m'n ei toch echt op de 19e.

Dikke knufff voor alle lieve meiden hier

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Grace lieverd je lichaam doet inderdaad een beetje raar hé.
    Misschien maar goed dat het bijna de 9e is want dit is niet leuk meer voor je/jullie.
    Ik duim stug verder voor duidelijkheid.

En dank je voor het duimen liefie!!

10. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

:(. Zou willen dat ik iets voor je zou kunnen doen meis. Helaas niet meer in de aanbieding dan een hele dikke virtuele knuffel.
    Ga je snel naar je ha of gyn? Dit is niet goed voor eens mens die continue onzekerheid.

X

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Jennifer,

Aangezien je temp daar pas echt omhoog gaat en in combinatie met je ovu testen doet FF dit.
    Heb je je ei SPRONG gevoeld of het groeien ervan? Want daar zit een groot verschil in namelijk.
    En je temp gaat nu ook pas echt omhoog in vergelijking met je temp voor je ei, dus dan doet FF dat.

Maar als je echt heel zeker van je zaak bent kun je het handmatig aanpassen, krijg je gewoon een blauw kruis ipv rood...

Zegt de verstandige vrouw whahahahahahahaha

Knuffel voor Missy!!

12. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Ooh ok. Nou ikweet natuurlijk niet hoe het echt voelt maar ik dacht dat ik m'n ei voelde. Had nl twee dagen mega pijn in m'n rechter lies net als tijdens mijn ongie en donderdag avond kreeg ik ineens een mega kramp en toen was de pijn daarna ineens weg. Vandaar dat ik dacht dat dat mijn ei was dat gesprongen is. Kan me natuurlijk vergissen:D

Ik laat het maar gewoon staan zoals het is en we zien het wel. Dat stomme wachtbankje zit alleen niet zo lekker;) en nu moet ik er ook nog 2 dagen langer op gaan zitten. Ooooh wat fijn
    Ze kunnen het beter het strafbankje noemen. Ppppffff

De knuffel heb ik gegeven. Je krijgt een lebber van haar terug:D

Is het bij jullie ook windkracht orkaan. Niet tedoen buiten. Waai zowat uit m'n string. Hihi. Lekkere dag om binnen te hangen en niks te doen

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dank jullie wel schatjes. Jullie zijn lief :)

Jennifer, ik ga 9 januari naar de gyn. Heb mijn doorverwijzing al in huis.
    Hopelijk kunnen ze daar iets ontdekken en me helpen.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, ik weet het ook niet zeker he, maar zou FF wel verklaren.
    Ik voelde net mijn hele gezicht nat worden, maar dat was die lebber dus hahahahaha dank je.

Grace, dikke knuffel meid!!

Nou hier is het wel slecht weer, maar dat ik uit mijn string waai nog net niet......nu kan dat komen omdat ik geen string of iets aanheb whahahahahaha, ben nog te lui geweest om me aan te kleden......(ja heb netjes pyjama broek aan, maar hou niet van dat geknel hahahahaha)

15. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Hoi meiden,
    Sorry dat ik kom inbreken, maar ik heb voor het eerst een rood kruis! :) (en niet van ongesteldheid :D)
    Ik ben 2 december begonnen met tempen dus dit is mijn eerste ronde op deze manier. Dus ik ben er helemaal blij mee hihi.
    Ik wil op 1 januari gaan testen (12dpo) lijkt me een leuke datum.

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Jennifer, nee dat wachtbankje zit niet lekker. En nu nog wat langer. Ga je FF aanhouden?

Esther, whahaha. Lekker in vrijheid hoor!

Lappie, welkom. Spannend zo op het wachtbankje.

Ik wil ook een kruis rood kruis :)

17. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lappie, wees welkom meis en gefeliciteerd met je kruis!!

Grace, komt goed bij jou hoor, ik vind dat en dan is dat zo!!!

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik vind dat ook dus het komt gewoon goed

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop het ook voor je. Duim duim duim:)

20. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik volg gewoon ff. Ben ook zo een volgzaam type. Uhummm
    Lekker hè die natte lebber:D
    Haha. Je loopt er lekker luchtig bij onder je pyamabroek. Lekker hoor.

Share This Page