Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hee dames! Zouden jullie ook eens naar mijn tempkaartje willen kijken? Mijn temp is zo raar laag al deze hele cyclus, zowel voor als na mijn eisprong. Mijn eisprong was erg laat, FF twijfelt tussen 2 dagen (CD17&19), mijn temp wil maar niet omhoog en tsja...ik snap niet wat er aan de hand is. Zou ik misschien gewoon geen echte eisprong gehad hebben? Dat kan toch? En daardoor minder hormonen waardoor die temp laag blijft?

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: hahaha ja mijn temp is idd gelijk gebleven, maargoed... blijkbaar is 't goed genoeg voor FF om de kruis te geven...
    Pfoe ja hoe zou ik dat noemen... ziet het er wit uit? Dan zou ik het eggwhite noemen..
    Hahahaha, ja supernieuws he? Thanks... het druppelen is alleen standaard enorm drama...

@ Esther: ja leuk he? Word eindelijk weer ietsje drukker hier :D. Jaaaa een kruis :D. Ik ben zooo blij hihihihi. Fijn dat FF het toch nog aangeeft LOL. Nu nog verder omhoog blazen hoor hahahaha. Dat blazen van jou heeft geholpen ;). Nee, maar gelukkig heeft hij er overdag vrij weinig last van. Het is vooral als hij naar bed gaat. Dus zometeen temperaturen en een zetpil en dan hoop ik dat hij een beetje kunt slapen...
    Ja dat is zeker raar zeg... en irritant... stomme testen ook altijd...

@ Madeliefste: zoals ik het zie, zit je nog steeds boven de coverlijn, dus zou ik zelf zeggen dat je wel een eisprong hebt gehad. Maargoed, misschien kunnen de andere meiden je beter helpen ;).

Hier echt enorm gesloopt nu... Pfoe heej... Die heeeeele lange nacht en daarna nog werken tot 17.00 uur pfoe... De vermoeidheid sloeg op het laatst écht toe... Nu lekker met de voetjes op de bank. Zo J.oshua op bed doen, temperaturen én zetpil geven en dan hopen dat hij lekker gaat slapen. Ik ga het dekbed dat nu onder het matras ligt nog extra dubbelvouwen, zodat de druk op zijn hoofd/oren niet zo hoog word.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    @mvj: Ik blaas verder voor je...hup omhooooooggggg!!!!!

@madeliefste: ik weet het ook niet zo goed allemaal, maar volgens mij is het ook niet slecht. Ik duim voor je.

Mijn slijm is toch wel egg, dus maar ingevuld. Nu kijken wat mijn temp gaat doen. Wel heel vreemd nog steeds wat bloed bij het afvegen. We zien het wel even aan

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: het zou heel goed met de eisprong te maken kunnen hebben hoor dat je daar wat bloed van hebt... Dat heb ik wel meer gehoord namelijk.

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Of een adertje geraakt. Ik ga me niet gelijk zorgen maken. Ik hou me rustig ;)

6. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik heb wel iets onder in mij link gekregen nog niet wat het precies moet zijn maar gelukkig wel iets.

Ik ben bang dat ik PCOS heb.
    Ik ben in mei gestopt met de pil slikken en ben daarna niet meer ongesteld geworden hiervoor na de dokter geweest.

Orgametril Lynestrenol 5 mg kur gekregen om me ongesteldheid op te wekken. hiermee 27-10-2012 ongesteld geworden.

Nu heb ik ovultietesten gebeurd vanaf 27-10-2012 maar nee geen ovulatie mee gevonden ook geen slijm kunnen vinden.
    Wel heb ik zins die 27-10-2012 2x bloed verloren heel licht nog geen halve inlegkruisje 2 dagen lang telkens na 14 dagen.
    de laatste keer was op 24-11-2012 toen ben ik ook meteen begonnen met temperaturen.

Maar mijn kaartje is zo raar hoog laag hoog laag.
    herkennen meiden dit en kan ik dit met pcos te maken hebben?

Want de dokter zeg je moet eerst 1 jaar zelf proberen.
    Maar ja we zijn al 7 maanden zelf bezig maar nog geen enkele keer een eisprong van me zelf gehad ook geen teken tot met slijm enzo.

Ik ben van meining als ik geen eisprong heb heeft een jaar zelf proberen ook geen zin.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik kan je kaartje nog steeds niet zien, maar hetlijkt me ergens niet helemaal lekker te zitten.

Kan je met de gegevens van je templijst niet nogmaals naar de huisarts gaan en toch een doorverwijzing vragen. Tuurlijk normaal is het een jaar, maar er zijn uitzonderingen. Zeker als je lichaam niet wil functioneren hoe het zou moeten.
    Wat kost het je huisarts voor moeite om je een verwijzing te geven?

Als deze cyclus weer langer is krijg ik in principe van mijn huisarts een verwijzing. Eat een verschil is er toch in artsen zeg.

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

tjah sommige huisartsen doen er moeilijk over.. gewoon nogmaals aankloppen....Maar het kan ook goed ontpillen zijn.. dat kan soms wel een tijdje duren...

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @esther15, haha yeey een thermometer maatje :p
    ik moest echt heel erg lachen toen ik wakker werd :D
    Enne bedankt voor t omhoog blazen! t wil alleen niet erg :(
    Heb nu wel ongi krampen..

En hoe dat kwam Grace, hehe ik had een paar avonddiensten gehad maar mijn temptijd is 05.50 ivm mijn ochtenddiensten en reistijd.. en ja ik werd wel wakker van mn temp wekkertje maar kennelijk niet wakker genoeg om ook echt alles in te vullen :p

@klavertje4, ik weet t niet meis, ik weet wel dat ik net zo'n stuitertemp heb als jij.. ik kan er ook geen touw aan vast knopen..
    Maar vervelend zeg die lange cyclussen.. Wij zijn in mei ook begonnen.

@MvJ, Jeej!! FF heeft t kruis gezet!! heerlijk die duidelijkheid he!

@madeliefste, t valt me op dat je veel open rondjes hebt bij je temperaturen wat inhoud dat je niet altijd rond de zelfde tempt of ze hebt ingevuld (dan moet je de tijden nog even aanpassen, hij kan namelijk geen goede berekening maken als de tijden niet kloppen omdat je waardes dan niet betrouwbaar zijn) klopt dat?

En bedankt voor het kijken naar mijn kaartje meiden :)
    Ik weet nu alleen niet zo goed wat het gaat doen.. zit nu op 12 dpo, heb ongi krampen maar mn temp was ietsje gestegen vanmorgen..

10. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Mamavanjosuha: thanks! Gek om weer op deze plek van het forum te zijn, na alles wat gebeurd is. Ik lees dat je blij bent vanwege het feit dat Ff je een kruis heeft gegeven? is dat zeldzaam voor jou? Wat fijn dan!

@ Esther: thanks! En dank voor het meekijken, vanmorgen weer een 37.2, dus gelukkig nog boven die grens.

@ Dinges; lijkt me nou niet echt bepaald lekker slapen ;)

Hier dus alles ok. Ik heb vaak een cyclus van 25 dagen. Is dat een probleem dat ik dag 15 pas mn eisprong heb? Heeft het eitje dan tekort tijd om in te nestelen eventueel?

11. Madeliefste

Dinges, thnx voor het kijken! Klopt dat er wel verschil in de tijden zit bij mij, werk onregelmatige diensten (en zelfs waakdiensten) dus dat maakt het heel moeilijk...ik probeer het advies van FF aan te houden om het na minimaal 3 uur slaap te meten. Gek is dat het afgelopen maanden wel redelijk 'netjes' ging ondanks de onregelmatigheid, en deze maand ineens niet? Naja, we zien wel...hopelijk over een paar dagen netjes ongesteld en dan een goede rond in :)

Hoop dat jouw menstruatiekrampjes niet tot daadwerkelijk ongesteld zijn gaan leiden maar iets anders betekenen! Temp omhoog is nooit verkeerd iig :D

Hoop1980, je LF (periode tussen ei en ongi) moet wel lang genoeg zijn zodat een eitje kan innestelen, als ik het zo lees is die van jou 10 dagen? Is dat altijd? Volgens mij is 10 dagen zo'n beetje het minimum?

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden!:D
    Hoe gaat t met Esther,Ricmar,Mvj en Senna??
    xxx

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wauw!!!! Je bent zwanger!!! Eindelijk, na al die maanden steeds vage testjes nu al 6 weken zwanger! Gefeliciteerd!

14. Madeliefste

Wauw, indd! Proficiat Onewish!

En je relatie is over lees ik...pfoe, ingewikkeld lijkt me :(

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh ik snap dat t moeilijk is.. Ook in de zorg?
    Mijn ongi is zojuist doorgebroken :(

16. Madeliefste

Yes, verslavingszorg :) Fantastisch werk, alleen die nachten met detoxers hè...hahaha.

En nee, wat balen :( Knuffel voor jou!

17. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Dinges; wat ontzettend balen!!! Ik knijp m ook voor deze week!!

@ Onewish: gefeliciteerd!!! En inderdaad wel ingewikkeld! Hopelijk staat het je genieten niet in de weg.

@ Madeliefste: ja, is echt het minimum he? Vorige keer was ik vrij snel zwanger en ook met zo'n korte cyclus.
    Maar ja, toen had ik geen idee wanneer mn ei kwam. Ik ga duimen!

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoi onewish!

@Hoop, balen zeg :(

Hier zegt mijn lichaam dat mijn ei geweest is of in aantocht is, maar mijn temp werkt er niet aan mee.

Kan het zijn dat je eerst een flinke dip heb en dan in fases omhoog gaat?

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Dat kan :) FF gaf bij mij aan ei 3 dagen na dip, dat klopte ook met ovu testen en mn gevoel..

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik wacht wel af. Ik had op 5 december een positieve ovutest. Geen overtuigend lijntje, maar wel even fel als de controlestreep en de dagen erna duidelijk minder.
    Nu al drie dagen vruchtbaar slijm en steken in lies en afgelopen 2 dagen ietwat spotting. Gisteren mijn temp superlaag naar 36.11 en nu weer iets omhoog naar 36.35. Nu hopen dat hij nog verder omhoog gaat dan :)

Deel Deze Pagina