Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha, nou broekie is dan misschien ook wel een groot woord.

normaal blijft de boom ook bij ons zolang staan, alleen valt hij al heel erg uit nu (Staat al vanaf 9 decemeber) en wil Niels steeds de naalden in zijn mond stoppen. Dus uit voorzorg de boom er maar vast uit ;)

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Oooooow, ja dan snap ik dat je hem nu al weg gaat halen. Heel slim :D.
    Daar hebben wij dan weer geen last van, want wij hebben een kunstboom LOL

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Kun je nagaan hoe ik mezelf voel... ;)

4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Grace van harte gefeliciteerd met je verjaardag

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Goedemorgen!

Anja gelukkig alles weer schoon.

Hier mijn temp niet zo gestegen dat je denkt nou dat is erns een mooi ei..
    Ik ga nog een daagje werken vandaag en dan een heel lang weekend tot volgende week donderdag.

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Goedemorgen dames,
    Graces, je temp is inderdaad niet heel erg gestegen. Geen idee hoor. Ik hoop dat je kerstEI wel gaat springen natuurlijk.

Vraagje: elke dag temp ik om 7.15u. Vanochtend om 6.30u struikelde mijn man in de slaapkamer en hij maakte hierdoor nogal wat herrie waardoor ik wakker werd. Meteen getemperatuurd maar hij geeft wel een wit bolletje aan. Is dit erg? En vinden jullie ook niet dat mijn temp aardig op en neer schommelt?? Is dit wel goed??

Hoe is het verder met iedereen??

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Goedemorgen dames!

Ik kom ook weer eens kijken.. De afgelopen tijd ben ik zoooo moe geweest en werd alles me eigenlijk een beetje veel. Ik stond moe op en ging moe weer naar bed, ik was met alles tegelijk bezig. Ik heb mezelf even terug gefloten en nu gaat het gelukkig wel weer. Merk echt dat ik m'n rust nodig heb gehad. Ik was ook (en nog steeds) heel erg bezig met het proberen zwanger te raken, dat ik heel even de tijd nodig had om het los te laten.

Maaarr ondertussen heb ik wel stiekem af en toe mee zitten lezen hoor! Wat is er weer lekker veel gekletst door jullie allemaal :) Ik heb niet allemaal bijgehouden wie wat heeft geschreven, dus sorrryyy dat ik daar niet op reageer :(

Hier waarschijnlijk op CD27 mijn ei gesprongen, ook op die dag geklust.. We zullen zien, mn temp is in ieder geval veel mooier gestegen dan in mijn vorige cyclus.

Grace, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!! :D

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Haaaaaaaaaaaaaaaai schatjes,

Evelien doe maar rustig aan meid, wij lopen niet weg.

Grace bbbbbbbbblllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!

Lappie, een open rondje op dit moment is nog niet zo erg. Je ei is al gevonden en zit midden in de wachtweken. Ik vind je temp niet overdreven schommelend hoor.

De rest reageer ik op zodra er weer tijd is, krijg weer een drukke dag.

En ik ben 34. Op 15-2 wordt ik 35. Dus ik doe lekker niks aan valentijn, vind de dag erna leuker hahahahaha

kussie!!

9. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Dank je Esther! :)
    Fijne dag vandaag!

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè wat balen zeg. Ei waar ben je nou???
    Werkse vandaag en daarna genieten van het lange weekend

11. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey lappie,

Ik vind je temp wel meevallen. Heb ergere kaartjes gezien. :D. Aftellen is begonnen voor ons. Nu hopen op een goed resultaat.

12. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi evelien

Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Gewoon doen wat goed voor je is hoor. Wij blijven hier wel hangen dus je weet ons te vinden. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen. :)

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Hey bezige bij.

Ik blaas me je mee richting grace. :)
    Succes weer vandaag met alles. Nog heel even en dan genieten.

Valentijn is zooooo 1999 joh. 15-2 is veel mooiere en originelere datum. :D. Valt me op dat we hier allemaal niet mega jong meer zijn. Al voelen we ons natuurlijk wel zo.

Have A good day:)

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooh ja m'n temp is omhoog gegaan:D. Waar een mens al niet blij van kan worden. Hihi

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @evelien.. nu hopen dat je idd erg goed gekust hebt, haha

@grace, ook ik blaas met je mee :)

@jennifer, een hele goede reden om blij te worden haha

ik ben erg blij dat mijn temp een normale stijging heeft laten zien, hij kan het wel, hahaha

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer: dat is lief van je! Voel me weer helemaal welkom hier :) Super dat je temp weer omhoog is gegaan! Ik ken het gevoel hihi

@ Grace: heerlijk joh tot donderdag vrij! Wil ik ook wel :D En ik blaas mee hoor!!

@ Lappie: kijk maar naar mijn kaartje van m'n vorige cyclus.. Die schommelt als een gek! Is helemaal niet zo erg, als je maar altijd op dezelfde manier tempt en ook ongeveer dezelfde tijd. Een half uurtje maakt niet zoveel uit hoor. Ik ben er nu ook achter (nu ik wat langer temp) dat een schommeling best eens voor kan komen en geen kwaad kan :)

@ Esther: jij ook bedankt voor je reactie en succes weer vandaag! Schiet het al een beetje op? :D Ik vier zelf ook geen valentijnsdag hoor, vind het zo afgezaagd.. Dus ik kan me voorstellen dat de mensen om je heen blij zijn dat ze de volgende dag op je verjaardag mogen komen haha ;)

Ik ben trouwens 24, in maart word ik 25. Op 13-04-2013 trouwen!

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Evelien, ook aan jezelf denken. Als je even wat rustiger moet doen dan is data niet erg. Naar jezelf luisteren is veel belangrijker.

Esther, dank voor het blazen! Hopelijk gaat het helpen :)
    En inderdaad de dag erna is leuker dan valentijn.

Lappie, ik vind je kaartje ook niet echt schommelen. En dat stipje is echt niet zo'n ramp hoor. Als je temp maar mooi hoog blijft :D

Jennifer, mooi!!!

Anja, dat is een nette stijging. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Misschien was je de afgelopen dagen niet zo lekker en dat je lichaam daar op reageerde met temp schommelingen?

18. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ziet er mooi uit hoor!

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    zou best kunnen grace, op dag 40 van de cycus voelde ik me heel min, dus daar zou die stijging heel goed bij kunnen passen. voor de rest wel veel keelpijn en stress gehad natuurlijk door kerst, dus wie weet gaat hij nu weer normaal doen, haha.

pff hoop zo dat er binnenkort een keer duidelijkheid komt, word hier heel moe en sjaggie van..

20. Hevn

Hevn Actief lid

May 22, 2011
    236
    1
    18
    Weet niet of ik hier goed zit of dak een nieuw topic moet starten maar ik heb net een ff chart aangemaakt via de iPad app, maar nu klopt hij niet. Ik had aangegeven dat mijn cyclus 21 dagen is maar nu is er een kaartje aangemaakt met 16 dagen (tot 21 december)
    Nu heb ik vanalles aangeklikt maar waar kan ik dit veranderen?

En hoe zet ik een linkje in m'n handtekening?

Share This Page